LisaMS schreef:dagmarS schreef:ik snap geen kak van ebay,
Ik ook niet![]()
Heb al wel een account en leuke dingen gezien
Maar verder kom ik niet
Wat snap je dan niet? Genoeg Ebay'ers om het je hier uit te leggen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Ik ook niet![]()
Maar verder kom ik niet
Citaat:Wat snap je dan niet? Genoeg Ebay'ers om het je hier uit te leggen.
LisaMS schreef:Citaat:Ik ook niet![]()
Maar verder kom ik nietCitaat:Wat snap je dan niet? Genoeg Ebay'ers om het je hier uit te leggen.
Ik zit op ebay.com
Ik ben op zoek naar hoofdstel,
dat kan ik al niet echt vinden. Alleen door linkjes van bokt.
Ik ben opzoek naar zo'n soort hoofdstel
http://www.hooks.se/product.aspx?produc ... Order=DESC
Kun je alleen met creditcard betalen?
En mail je met zo'n persoon je gegevens?
En als je je bedenkt?
Citaat:Nee je hoeft niet met creditcard te betalen je kunt ook met paypal betalen en dan ben je zelfs tot 1000 euro verzekerd. Als je dan je artikel niet zou krijgen dan dien je een bezwaar in en stort paypal het terug. Aan je paypal zitten je adresgegevens gekoppeld als je daarmee betaald krijgt de verkoper deze te zien en weten ze waar het naartoe moet.
En je bedenken is nou net niet de bedoeling van Ebay. Als je het hoogste bod hebt dan moet je betalen, net zoals de verkoper het voor die prijs aan jou moet verkopen. Heb wel eens iets voor 1 euro gescoord, de verkoper kan dan niet achteraf zeggen dat je meer moet betalen. De koop is bindend. Betaal je niet dan krijg je negatieve feedback en zal Ebay je blocken. Vandaar dat Ebay ook veel veiliger is dan MP. Je kunt feedback van de verkopers lezen en je bent beschermd als je met paypal betaald.
edit: wat betreft hoofdstellen om ebay.com zoek eens op bridle english. Overigens zoek ik alles gewoon via .nl op want dan komen ook de artikelen uit het buitenland er op (van de mensen die bereid zijn naar het buitenland te zenden) en zie je meteen wat het dan in euro's is.