.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 13:03

lifaya schreef:
nee niet deze persoon :P maar reken maar niet dat ze dat doen, jaar geleden aangifte gedaan met 11 mensen verspreid over Nederland, verschillende bedragen en spullen etc, nooit iets gekregen, zelfde rekening nr bij de ABN amro, verschillende namen. Er is NIKS gedaan door de politie, althans, het geld hebben wij niet meer gezien :+

Nee, de juten krabben aan hun ballen, die gaan niks doen.. :D Daarom moet je aangifte doen en zelf naar de bank van deze persoon stappen met 11 man, dan kan de boef niet meer bij zijn centen, kan je het adres van de boef achterhalen en van daaruit actie ondernemen :D

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 13:09

Ik heb zoiets ook gehad en ook aangifte gedaan. Ik had alleen een naam en een bankrekeningnummer, maar de bank deed er echt niks mee, de politie trouwens ook niet vwb het vinden van haar adresgegevens.

Die heb ik zelf achterhaald toen ik ben gaan googelen op het internet en heb haar doorgegeven toen via mail dat ik wist waar ze woonde enz en dat als ik niet binnen 24 uur mijn geld terug had (250 Euro toen voor een zadel) ik aangifte ging doen (had ik allang gedaan en de politie deed daar verder idd niks mee maar dat hoefde zij niet te weten). Ik had toen de volgende dag het geld terug op mijn rekening.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 13:10

Tallie1979 schreef:
lifaya schreef:
nee niet deze persoon :P maar reken maar niet dat ze dat doen, jaar geleden aangifte gedaan met 11 mensen verspreid over Nederland, verschillende bedragen en spullen etc, nooit iets gekregen, zelfde rekening nr bij de ABN amro, verschillende namen. Er is NIKS gedaan door de politie, althans, het geld hebben wij niet meer gezien :+

Nee, de juten krabben aan hun ballen, die gaan niks doen.. :D Daarom moet je aangifte doen en zelf naar de bank van deze persoon stappen met 11 man, dan kan de boef niet meer bij zijn centen, kan je het adres van de boef achterhalen en van daaruit actie ondernemen :D

en tegen mij zeg je net dat je geen eigen rechter mag spelen :+

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 13:11

Ik zou ook met een groep gedupeerden naar haar toe gaan, gewoon op een nette manier en haar ouders er ook verantwoordelijk voor zijn als ze pas 17 jaar is.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 13:16

mirgino schreef:
Tallie1979 schreef:

en tegen mij zeg je net dat je geen eigen rechter mag spelen :+

Jij hebt het over langsgaan met een groep mensen, ik heb het over de boef zijn bank op de hoogte stellen. Dat zijn 2 hele verschillende dingen :D

En adresgegevens opvragen bij zijn bank is handig om hem het idee te geven dat je met een groep mensen langskomt :D

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 13:19

Alja schreef:
probeer http://www.kopersbelangen.nl eens

zij kunnen vaak heel goed helpen!

Daar ben ik ook goed geholpen, ik had netjes me centjes weer terug gekregen (na 4 maanden weliswaar)

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 13:48

ik heb het zelf meegemaakt , hier op bokt een singel gekocht maar er kwam maar niets

telnr bleek vals :+ adres klopte niet :+

maar ik had wel haar naam en ben iedereen in de woonplaats gaan bellen en kwam uit bij een familie lid :D
van haar het goede nr gehad en kreeg toen haar vader aan de bel

en 3 dagen later kwam ineens de singel binnen die volgens haar 3 weken eerder al verstuurd was :+
ik werd door een vriendin hier op bokt voor leugenaar en nog veel meer uitgemaakt want het was verstuurd!!!!

ik heb door de tel toen tegen de vader gezegd dat wanneer het niet binnen 1 week bij mij was ik langs zou komen en niet voor de gezelligheid en niet alleen }:)

het was ook aan de andere kant van NED maar ik was echt gegaan :j

Lisannev

Re: Opgelicht via Marktplaats en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:13

Ik heb nu met 2 bokkers zo'n slechte ervaringen gehad. Vanaf nu verzend ik helemaal niets meer. Bokkers/Mp mogen het voortaan op komen halen!

Ik ben hier echt zo helemaal klaar mee. Tnt gaat zo slecht met z'n spullen om en ik krijg hiervoor op mijn donder! Ik heb een telefoon netjes in een tnt doos opgestuurd. Krijgt de bokker hem met krassen! Vind het een beetje raar hoe dit kan gebeuren? Kan niet anders dan dat ze er ontzettend lomp mee zijn geweest, of dat het pakje open is geweest, ik weet er niks van.

Eerst nu maar eens een weekje naar de ardennen en dan zien we wel verder. Hoop dat je inderdaad je deken terugkrijgt!

Groetjes,

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:25

Ben benieuwd of ze de spullen deze week verzend.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:50

Tallie1979 schreef:
lifaya schreef:

Wij hebben ook allemaal aangifte gedaan en heb ook zeker contakt opgenomen met zowel mijn eigen bank (ING) als de ABN Amro, maar NIKS gebeurt :)

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-10 20:07

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 07-03-24 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Dszjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 20:20

Vervelend TS!
IK hoop dat je je deken iig krijgt!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 20:24

Hé, wat een rotsituatie dit zeg :(:)
Hopen dat er vanavond meer duidelijkheid komt. :)

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:08

Moderatoropmerking:
Er zijn net een paar berichten aangepast, het is nog steeds niet toegestaan om andere bokkers met naam en toenaam negatief te bespreken.

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-10 21:21

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 07-03-24 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:23

Fijn dat de moderaters van belazerdophetnet je wel willen helpen!
Zou bokt nog een voorbeeld aan kunnen nemen!!

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 21:32

Politie doet er in sommige gevallen wel wat aan, bij ons is laatst nog in de buurt een jongen van 19 opgepakt met belazeren via marktplaats. niks toesturen maar wel geld ontvangen. die moest dus wel alles terug betalen of alles leveren wat hij verkocht had.

Irissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 22:03

Politie heeft vaak ook wel meer dingen te doen he.(zeggen ze dan ;) ). Ook al neemt dat niet weg dat dit erg vervelend is!

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 23:23

Begrijp ik nu goed dat de deken naar een ander adres is verstuurd dan naar de jouwe?

Laat haar dat ook maar eens verklaren.....
Ik ben benieuwd,.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 23:32

TS: Gefeliciteerd eerst eens ;)

Ik hoop heeeeeeeel erg dat het toch nog allemaal goed gaat komen... :j

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 11:08

.

tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 11:23

ik hoop dat je je geld terug krijgt!

heb namelijk nog niet echt negatieve reacties gezien zo,
schrik er ook wel een beetje van dat de site's er zo weinig aan doen

ponyta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 13:00

Ik hoop voor je dat je het terug krijgt. Toch ben ik benieuwd wie het is ;).

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:02

Heb je al wat terug mogen ontvangen?

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-10 22:08

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 07-03-24 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt