ik weet het even niet meer...vriend heeft minder leuke hobby

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wemkelover

Re: ik weet het even niet meer...vriend heeft minder leuke hobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 09:03

Ik ben het helemaal eens met vinax.
Daarbij mensen die blowen weten nog heel goed wat ze doen en weten na die tijd ook nog heel goed wat ze hebben gedaan.
Mensen die dronken zijn denken alles te kunnen (zelfs autorijden denken ze vaak te kunnen) en weten vaak daarna niet eens meer wat ze gedaan hebben.
Iemand die stonend is en weten vaak (tuurlijk uitzonderingen) dat ze niet meer kunnen rijden en stappen dan ook niet meer in een auto.

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 09:06

wemkelover schreef:
Ik ben het helemaal eens met vinax.
Daarbij mensen die blowen weten nog heel goed wat ze doen en weten na die tijd ook nog heel goed wat ze hebben gedaan.
Mensen die dronken zijn denken alles te kunnen (zelfs autorijden denken ze vaak te kunnen) en weten vaak daarna niet eens meer wat ze gedaan hebben.
Iemand die stonend is en weten vaak (tuurlijk uitzonderingen) dat ze niet meer kunnen rijden en stappen dan ook niet meer in een auto.

Inderdaad, ik verlaat mijn appartement niet eens meer als ik eens blow, ik zou mezelf alleen maar belachelijk maken :D
M'n vriend daarintegen funcioneert nog perfect als ie stoned is, dus da's zijn eigen keuze, wat ie dan nog doet of laat.

Ik werkte vroeger sloten wodka weg, en heb daardoor ongelooflijk domme dingen gedaan, waar ik me nog steeds diep over schaam :D
Maar als ik blow, weet ik nog perfect wat ik doe en zeg, en wat ik nog KAN doen..

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 09:23

Vinax; _/-\o_ Je hebt gelijk, mensen die dronken zijn weten meestal niet meer wat ze doen, ze zijn irritant, gaan aan je hangen etc. Blowers doen dat niet, je kan ermee lachen, om een stoeptegel lachen ze zich rot. Ik kán me niet irriteren aan die mensen. Ik denk ook dat veel mensen een ''hekel'' aan blowen hebben, omdat ze meteen denken aan drugs. Is het ook, tis softdrugs, maar drank is ook drugs, en dat is wel een paar keer zo erg als blowen vind ik.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 09:30

Mijn vriend blowde ook heel veel. we zijn gaan samenwonen als huisgenoten (gewone vrienden, ik ken hem al mijn hele leven).
Elke dag blowde hij en ik vond hem totaal niet leuk. er was geen zinnig gesprek mee te beginnen (alleen maar 'hmmmm' 'jaa zal wel' enz)

Toen vertelde hij dat hij verliefd op me was maar ik zag hem totaal niet zitten.. wel heb ik vaak gevraagd en gezegd dat hij moet stoppen met blowen enzo.. uiteindelijk zijn we verhuisd naar een dorp aan de stad waar we eerst woonden.
Toen zag hij zn (ook blowende) vrienden een stuk minder en was de coffeeshop een heel stuk verder. en hij werkt van 1 tot 11 en de shop is open van 4 tot 10 dus het werd moeilijker voor hem ;)
Toen is hij totaal veranderd, echt een ander persoon geworden. Ik ben verliefd op hem geworden maar nu nog hebben we er wel eens strijd om. Heb erbij gezegd dat ik het uitmaak als hij weer gaat blowen. Héél af en toe eentje moet kunnen (dan bedoel ik dus echt sporadisch) maar zodra er weer herhaalgedrag ontstaat kap ik er mee.
Hij weet dit nu ook en zegt ook dat hij mij veel belangrijker vind dat dan blowen enzo.
Misschien moet je gewoon een beetje op z'n gevoel inspelen, niet gelijk zeggen dat je het verbied want dan krijg je alleen maar opstandig gedrag maar gewoon subtiel op hem inpraten.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 09:33

sharoontje schreef:
Vinax; _/-\o_ Je hebt gelijk, mensen die dronken zijn weten meestal niet meer wat ze doen, ze zijn irritant, gaan aan je hangen etc. Blowers doen dat niet, je kan ermee lachen, om een stoeptegel lachen ze zich rot. Ik kán me niet irriteren aan die mensen. Ik denk ook dat veel mensen een ''hekel'' aan blowen hebben, omdat ze meteen denken aan drugs. Is het ook, tis softdrugs, maar drank is ook drugs, en dat is wel een paar keer zo erg als blowen vind ik.

Qua gezondheid misschien wel ja, maar ik vind van blowen veranderd een persoon gewoon heel erg. zeker als je vaak blowt. je leeft gewoon in een constante roes ofzo, en je hebt het zelf niet eens echt door. Je vergeet meer dingen, bent minder actief en gewoon een stuk suffer in je praten ed.

Ik heb het gezien aan een heleboel vrienden van me, en aan mijn eigen vriend. Die is inmiddels helemaal gestopt en het is een totaal ander iemand, hij zegt zelf ook dat hij zich echt een heel stuk fitter voelt. En dat merk je ook aan hem.
(hij blowde dan ook echt al een jaar of 5 elke dag 2-3 joints)

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 09:34

sharoontje schreef:

Inderdaad.. Ik zou liever wiet gelegaliseerd zien, dan alcohol. Velen denken inderdaad 'wiet is DRUGS _-:(' en drugs zijn slecht! Wat in de meeste gevallen ook waar is, al vind ik wiet echt heel wat minder erg dan alcohol. Zoals jij ook zegt, dronkaards zijn irritant en weten niet meer wat ze doen e.d. Alcohol kan meerdere effecten hebben, de een wordt er ontzettend sociaal door, de ander agressief. Ook niet altijd, de ene keer is die ene grappig als ie dronken is, de keer daarna zou je hem een knal voor z'n kop willen geven omdat ie je lastig valt en de pannen van het dak zeurt.. En dat heb je met wiet niet, blowers zijn meestal best gelukkig met zichzelf als ze stoned zijn, met hen kun je altijd lachen. Dronkaards worden al snel agressief, al zijn er ook uitzonderingen. Je grenzen weten liggen is vaak moeilijk als je drinkt, kan dat ene shotje er nog bij of niet, gok je fout, hang je al snel boven de pot of val je mensen lastig, rook je er daarintegen eentje te veel, val je 9/10 gewoon lekker in slaap of krijg je honger.. Geef mij maar een jointje, en dat flesje bier passeer ik wel! Ik heb jaaaren geblowd, en ben er slechts 1x ziek van geweest. Nooit heb ik stoned domme dingen gedaan, nooit hebben ze me moeten afvoeren, en nooit heb ik mensen lastig gevallen.

Ok ja, wiet is drugs. Maar niet het soort drugs waar je gaan van hallucineren, of het soort drugs waarvan je na 1x het te hebben gebruikt meteen verslaafd aan bent. Nee, dan vind ik alcohol schadelijker, ik heb nog nooit van iemand gehoord die zijn maag heeft moeten leegpompen, nierfalen heeft, of naar de ontwenningskliniek moet vanwege wiet..

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 09:38

Dreamer_S schreef:
sharoontje schreef:

Qua gezondheid misschien wel ja, maar ik vind van blowen veranderd een persoon gewoon heel erg. zeker als je vaak blowt. je leeft gewoon in een constante roes ofzo, en je hebt het zelf niet eens echt door. Je vergeet meer dingen, bent minder actief en gewoon een stuk suffer in je praten ed.

Ik heb het gezien aan een heleboel vrienden van me, en aan mijn eigen vriend. Die is inmiddels helemaal gestopt en het is een totaal ander iemand, hij zegt zelf ook dat hij zich echt een heel stuk fitter voelt. En dat merk je ook aan hem.
(hij blowde dan ook echt al een jaar of 5 elke dag 2-3 joints)

Als ik blow, wordt ik suf. Ik vind alles ontzettend grappig, en moet veel langer nadenken over de dingen die me gevraagd worden. Ook beland ik vaak in de keuken, en vraag me dan af 'hoe ben ik hier ook alweer geraakt?'. Maar da's eigen aan MIJ, zo ben IK als ik blow. Mijn broer blowt de sterren van de hemel, en als ie erg veel heeft geblowt, kan ie ook een beetje sloom uit de hoek komen.. Maar ik ken ook ontzettend veel mensen die helemaal niet veranderen als ze geblowd hebben, die nog nog hetzelfde praten en even goed doen wat ze ook doen wanneer ze niet blowen. Vergeetachtig kan ik mijn vriend zeker niet noemen, en ik heb ook echt het gevoel niet dat hij in een constante roes leeft. Bij anderen heb ik dit soms wel, maar bij sommige ook weer niet. Dat zal van mens tot mens afhangen denk ik, de ene staat na 1 pint ook op z'n hoofd, terwijl een ander na 10 pinten er nog perfect bij is.

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 09:41

Ik heb alleen de openinspost gelezen, dus mischien een beetje een spuit elf reactie ;)

Maar het klinkt alsof je je aan vanalles stoort en niet alleen zijn geblow.
Persoonlijk denk ik dat blowe op zich geen probleem hoeft te zijn. Ik ken mensen (zelf blowde ik vroeger ook veel) die verder heel normaal kunnen functioneren) En 300 euro per maand..tja dat is wel erg veel. Maar hij heeft wel een punt, wat kost jou paard?

Niet om banketstaaf te zijn hoor, maar probeer het ook eens van zijn kant te bekijken..dan zul je zien dat je mischien wel verkeerde argumenten aandraagt in zijn ogen (hij moet bezuinigen en jij niet) Denk eens na waar je je echt aan stoort. Als hij zou blowen maar evengoed leuke dingen met jou zou doen..zou je t dan minder erg vinden?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:10

Probleem met blowen is dat de nadelen ook jaren later komen, hoeveel patienten ik met psychoses zie te wijten aan blowen is dat echt diep triest. Maar goed niet een verrassing je schaad je hersenen enorm ermee

Je leeft samen met een verslaafde persoon, en die zal in hoge waarschijnlijkheid niet zomaar stoppen

Citaat:
Ok ja, wiet is drugs. Maar niet het soort drugs waar je gaan van hallucineren, of het soort drugs waarvan je na 1x het te hebben gebruikt meteen verslaafd aan bent. Nee, dan vind ik alcohol schadelijker, ik heb nog nooit van iemand gehoord die zijn maag heeft moeten leegpompen, nierfalen heeft, of naar de ontwenningskliniek moet vanwege wi

ik denk dat jij je maar eerst beter moet informeren....

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:13

lesilla schreef:
Probleem met blowen is dat de nadelen ook jaren later komen, hoeveel patienten ik met psychoses zie te wijten aan blowen is dat echt diep triest.

Je leeft samen met een verslaafde persoon, en die zal in hoge waarschijnlijkheid niet zomaar stoppen

Citaat:
Ok ja, wiet is drugs. Maar niet het soort drugs waar je gaan van hallucineren, of het soort drugs waarvan je na 1x het te hebben gebruikt meteen verslaafd aan bent. Nee, dan vind ik alcohol schadelijker, ik heb nog nooit van iemand gehoord die zijn maag heeft moeten leegpompen, nierfalen heeft, of naar de ontwenningskliniek moet vanwege wi

ik denk dat jij je maar eerst beter moet informeren....

Ik woon in Antwerpen, iedereen rondom me is zowat altijd hartstikke stoned. Zowat iedereen van m'n vriendenkring blowt, en nog geen klein beetje ook. Ikzelf heb ook jaren geblowd, en veel ook. En ik heb nooit last gehad van voorgenoemde situaties, bij alcohol begin ik pas stommiteiten..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:16

Ik ga liever op de wetenschappelijke onderzoeken af en die liegen er niet om :)

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:49

Mensen die toch al gevoelig zijn voor het krijgen van psychoses hebben door blowen meer kans zo'n psychose te triggeren. Maar er is nergens aangetoond dat blowen psychoses veroorzaakt bij gezonde mensen.

Dat het een effect heeft op de hersenen zal ongetwijfeld. Ik merk idd dat sommige mensen die meer blowen vaak vergeetachtiger zijn enzo. Zelf heb ik echter een flink aantal jaren stevig geblowed en ik heb nergens last van.

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 13:57

Lesilla: wat ik weet van de wetenschappelijke onderzoeken, is wat Blabla1980 zegt: dat je er vergeetachtiger van wordt.

Zoals ik al eerder zei, ondervind ik daar bij niemand uit mijn omveving wat van.. Maar er zullen vast blowers zijn die vaak dingen vergeten :)

Ik sluit me verder ook aan bij Blabla1980, dat mensen die gevoeliger zijn voor psychoses hier ook inderdaad wel eens last van zouden kunnen krijgen. Ik heb iemand gekend, die na zijn 1ste x blowen op spoed is beland. Wat bleek na het onderzoek: die jongen had hartproblemen. En tja, zulke mensen kunnen natuurlijk last krijgen van het blowen.. Maar iemand die lichamelijk in orde is, heeft volgens mij bijna nergens last van.

Ik moet ook niet te veel blowen hoor, daar ga ik van tegen de vlakte. Maar ik ben dan ook lichamelijk niet tiptop in orde, mijn bloeddruk is véél te laag.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 14:57

VinAx schreef:
Ayasha schreef:
Dus nogmaals mijn vraag: hoe mag ik me ergeren en hoe niet?

Je mag je best ergeren. Ik denk dat men hier bedoeld dat het niet erg acceptabel is, om drugsgebruikers zomaar over 1 kam te scheren: de ene doet irritant als ie stoned is, de andere niet.

Je gewoon ergeren omdat iemand blowt, is kortzinnig. Zoals Kohtje: ze zegt zelfs dat ze niets over drugs weet, maar ze heeft er wel een klare mening over. Ze zegt ook: voor mij geen leven en laten leven. Er komt heel veel overlast op bv straat? Ik persoonlijk vind de olielek op zee erger dan hier en daar een peuk hoor.. Gevaarlijk in het verkeer? Dat hangt van blower tot blower af, de ene behoudt zijn reflexen, de andere niet. Mijn vriend kan perfect nog rijden als ie stoned is, ikzelf doe nog niet eens moeite, ik zou mezelf zo dood rijden. Ook gaan stinken door een roker? Tja. Roken is NIET verboden op straat, de laatste jaren roken er steeds minder en minder mensen, maar vele zijn 'slachtoffer' en roken nog steeds door alle reclame die er vroeger rond gemaakt werd.. Ofzo, weet niet haha. Ikzelf ben ook een roker, en ik rook gewoon lekker op straat. Ik loop toch ook niet zomaar naar een niet-roker, en zeg van 'héé jij rookt niet ga weg je stoort me omdat ik moet uitkijken dat mijn rook niet in jouw gezicht blaast?'

Overigens heb ik meer problemen met dronken mensen dan met mensen die stoned zijn. De kans dat je van blowen agressief wordt, is veel kleiner dan bij alcohol hoor.

Dus, je mag je best ergeren hoor. Aan blowers die irritant doen, aan wegmisbruikers, aan dronkaards die tegen je deur plassen. Maar het is niet omdat Jefke stoned is en dom doet, dan Karel dit ook doet.. Dus erger je alleen aan de mensen die irritant ZIJN/DOEN, en niet aan 'iedereen die blowt'.

Helaas gaan die vaak samen en ik heb er een hoop voorbij zien komen. :D Of ik zit in het verkeerde dorp, of de mensen die er zo super goed mee om kunnen en perfect weten wat ze nog kunnen gaan allemaal naar Antwerpen. :D Ze denken het hier overigens wel allemaal te kunnen hoor. Ze zeggen het stuk voor stuk "de drugs moet jou niet controleren, jij moet de drugs controleren" maar hun acties spreken anders. Dus het spijt me als ik niet meer echt geneigd ben om dergelijke dingen "we functioneren nog perfect" "we weten wat we doen" enz niet meer echt serieus te nemen. Eerst zien, dan geloven. En ik moet de eerste nog tegen komen. :)
Als België wiet legaliseert dan is het helemaal een apenland.

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 07:07

Ayasha schreef:
Helaas gaan die vaak samen en ik heb er een hoop voorbij zien komen. :D Of ik zit in het verkeerde dorp, of de mensen die er zo super goed mee om kunnen en perfect weten wat ze nog kunnen gaan allemaal naar Antwerpen. :D Ze denken het hier overigens wel allemaal te kunnen hoor. Ze zeggen het stuk voor stuk "de drugs moet jou niet controleren, jij moet de drugs controleren" maar hun acties spreken anders. Dus het spijt me als ik niet meer echt geneigd ben om dergelijke dingen "we functioneren nog perfect" "we weten wat we doen" enz niet meer echt serieus te nemen. Eerst zien, dan geloven. En ik moet de eerste nog tegen komen. :)
Als België wiet legaliseert dan is het helemaal een apenland

Jaa al die relaxte blowers zitten lekker in Antwerpen }>
Haha.. Nee hoor.. Misschien drinken de blowers daar ook, en gaan ze van die combo helemaal scheef doen? Geen idee, misschien heeft die wiet bij jullie een heel ander efect ofzo..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 14:56

meestal combineren ze het niet. :=
Vanwaar komt jullie wiet? :') Misschien ligt het aan de afkomst :')

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 17:11

Ayasha schreef:

Kan je wel lachen, maar er zijn verschillende soorten wiet hoor.
pp bijvoorbeeld heeft een geestelijke uitwerking.
amh heeft een lichamelijke uitwerking.
Dus is maar net welke soort je gebruikt.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 17:23

Valt me op dat blowen hier wel heel erg goedgepraat wordt. Hoewel het natuurlijk niet het einde van de wereld is, maar het blijft drugs. En drugs is eigenlijk nooit alleen maar goed.. Er hangen best wel wat consequenties aan bij veelmatig gebruik.

Heb zelf ook geblowd, periode gehad waarop ik iedere dag stoned was. Vond het zelf geen probleem, ben op een gegeven moment gaan minderen omdat ik het niet leuk meer vond dat ik er alleen maar suf en lui van werd. Maar nog steeds ben ik niet anti blowen..

Mijn vriend blowt nog wel steeds veel en daar heb ik tegenwoordig wel problemen mee. Niet om het blowen zelf maar omdat hij er verslaafd aan is. Hij slaapt slecht als hij niet heeft geblowd.. als hij wil blowen en het kan niet om wat voor reden dan ook dan wordt hij strontchagerijnig. Zodra het een verslaving is, is het gewoon niet ok meer.

En daar komt bij dat ik hem er beter uit vind zien als hij een paar dagen niet heeft geblowd. Hij oogt een stuk frisser en is ook heel wat fitter dan.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 17:50

mistery schreef:
Valt me op dat blowen hier wel heel erg goedgepraat wordt. Hoewel het natuurlijk niet het einde van de wereld is, maar het blijft drugs. En drugs is eigenlijk nooit alleen maar goed.. Er hangen best wel wat consequenties aan bij veelmatig gebruik.

Heb zelf ook geblowd, periode gehad waarop ik iedere dag stoned was. Vond het zelf geen probleem, ben op een gegeven moment gaan minderen omdat ik het niet leuk meer vond dat ik er alleen maar suf en lui van werd. Maar nog steeds ben ik niet anti blowen..

Mijn vriend blowt nog wel steeds veel en daar heb ik tegenwoordig wel problemen mee. Niet om het blowen zelf maar omdat hij er verslaafd aan is. Hij slaapt slecht als hij niet heeft geblowd.. als hij wil blowen en het kan niet om wat voor reden dan ook dan wordt hij strontchagerijnig. Zodra het een verslaving is, is het gewoon niet ok meer.

En daar komt bij dat ik hem er beter uit vind zien als hij een paar dagen niet heeft geblowd. Hij oogt een stuk frisser en is ook heel wat fitter dan
.

En daar ben ik het wel volledig met je eens.
Je hebt altijd mensen die er niet mee weten om te gaan, dan vind ik wel slecht.
Zodra het een verslaving is, vind ik het niet meer ok.
Mijn vriend blowde eerst altijd heeeel veeel, gelukkig neit meer zoveel, want als hij het toen nog zoveel deed toen ik hem ontmoette had ik geen relatie met hem gewild, heb ik hem eerlijk gezegd. Mijn vriend zegt nu ook nu ik een stuk minder blow, voel ik me wel fitter.
Maar af en toe eens een blowtje moet kunnen, maar zodra het de overhand krijgt vind ik het niet meer okay.

Mijn vriend is er altijd heel open en eerlijk in.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 17:58

Ik denk dat er ook niks mis is met het bijstaan van je partner bij het "afkicken" van een verslaving.

Als je vriend aan het begin van de relatie niet blowde (of dronk of wat dan ook) en dat opeens wel begint te doen dan begrijp ik het als je hierom boos wordt, bij hem weggaat en/of een ultimatum stelt. De ander verandert dan opeens de inhoud van de relatie, en daarmee hoef je niet akkoord te gaan. Dus dat kan ik begrijpen.

Als je vriend aan het begin van de relatie echter deze eigenschap/hobby/verslaving al had dan vind ik het niet eerlijk om na een paar maanden te roepen dat hij moet stoppen want anders... Je wist dat dit bij het pakket hoorde en hiervoor heb je getekend. Je kunt iemand niet dwingen tot veranderingen, en als je er echt niet mee kunt leven dan kun je beter alsnog met de relatie stoppen.
Echter natuurlijk is het superlogisch dat je wel gaat helpen om je partner hier vanaf te helpen. Maar dat is een hele andere insteek. Je helpt geen verslaafde door te dreigen, zeuren of ultimatums te stellen. Je helpt iemand door te motiveren en steunen.

Mijn vriend blowt ook, en ik haat het. Dus als hij er vanaf wilt komen dan steun ik hem daarin en ik juich het van harte toe. Hij maakt me er ook heel gelukkig mee en dat weet hij ook wel.
Alleen voor mezelf heb ik lang geleden al besloten dat ook als hij er nooit vanaf komt, ik toch bij hem blijf.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 20:08

wemkelover schreef:
Ayasha schreef:

Kan je wel lachen, maar er zijn verschillende soorten wiet hoor.
pp bijvoorbeeld heeft een geestelijke uitwerking.
amh heeft een lichamelijke uitwerking.
Dus is maar net welke soort je gebruikt.

Weet ik :D Daarom dat ik het opperde. ;)

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 07:09

Ayasha schreef:

Van Nederland _O-

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 10:46

VinAx schreef:
Ayasha schreef:

Van Nederland _O-

en nederwiet is toevallig wel de sterkste :j

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 11:17

ikdoemaarwat schreef:
en nederwiet is toevallig wel de sterkste :j

En daar kunnen de meeste hier toch wel goed tegen hoor..
Ik heb nu wel over mensen van rond de 20 jaar..

Ayasha, de irritante blowers waar jij het over hebt, hoe oud zijn die ongeveer? Misschien ligt het er gewoon aan dat het rritante pubers zijn, of irritante 20ers, die zonder blowen ook irritant zijn :D

Denk dat het ook wel een beetje van je karakter af hangt. Mensen die niet goed in hun vel zitten, en dan gaan blowen, kunnen soms vrij l*llig uit de hoek komen, met zulke mensen is blowen niet leuk, die zeuren alleen maar over hoe k*t hun leven is, en dat zij altijd alle pech enzo hebben.. Maar heel erg eerlijk, een echt vreselijk irritante blower ben ik nog nooit tegen gekomen.. En dan bedoel ik een blower die doet zoals dronken mensen wel eens kunnen doen. Ik zie alleen maar blowers waar je ontzettend veel plezier mee kunt maken, of blowers die gewoon lekker relaxen.

neile

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 11:42

Ik ga mee met Leslilla. Je wil geen hersendoorsnedes zien van mensen die wiet hebben gebruikt. De vergelijking met mensen die geen wiet hebben gebruikt is IMMENS. Er zitten grote gaten. Vandaar die vergeetachtigheid.

En ik zou het ook niet zomaar 'last hebben van psychoses' noemen, een psychose is wel degelijk een zeer zware psychische aandoening!