Heb eens een mailtje ook naar een jongen gestuurt. En dagen lang hyves in de gaten gehouden. Was ie online geweest en heeft ie mijn mailtje gelezen. Antwoord die droogkloot niet terug. Fijnn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovesfacheux schreef:Ik ken dit gevoel ook hoor
Heb eens een mailtje ook naar een jongen gestuurt. En dagen lang hyves in de gaten gehouden. Was ie online geweest en heeft ie mijn mailtje gelezen. Antwoord die droogkloot niet terug. Fijnn
Carlienn_ schreef:eigenlijk moeten ze op dat soort mails ook zo postvak uit hebben, dat ie in verzonden komt te staan zodra de mail geopend is laat maar zeggen, weet je meteeen waar je aan toe bent
lovesfacheux schreef:Zo zelfs te bellen![]()
Jij hebt een lef
Carlienn_ schreef:ïk heb ooit is een jongen op hyves toegevoegd die een klas hoger zat.
uiteindelijk zelfs een keer gezoend, en nu 1,5 jaar later nogsteeds contact + plannen om weer is af te spreken!
uniekhorse schreef:Misschien heb ik er overheen gelezen, maar heb je zijn achternaam ook ? Anders zou je http://wieowie.nl/ kunnen proberen![]()
Voornaam en achternaam in vullen en dan komt eventueel z'n hyves of facebook oid naar voren