Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moeilijk123 schreef:Bedankt voor alle sterkte berichtjes. Er is iemand die mij morgen verder gaat helpen, want die ziet wel degelijk toekomst.Happy
Ik wil toch nog even zeggen tegen de mensen die negatief dit topic in kwamen. Als jullie je baas je salaris niet betaald, al maanden niet betaald, en hij woont in het buitenland, je komt in de knoop met de hypotheek van het huis... Dan is het toch heel vervelend als iemand zegt : ''Ja maar dan heb je boven he stand geleefd. Je had nooit moeten vertrouwen op je baas dat hij je salaris uitbetaald.'' Slaat namelijk echt nergens op en is kei negatief voor ons!
Ik ben heel strijdlustig, morgen ga ik er vroeg uit en klim ik meteen in de telefoon, mail, internet noem maar op. Het gaat ons gewoon lukken!!!
Gittekit schreef:moeilijk123 schreef:Bedankt voor alle sterkte berichtjes. Er is iemand die mij morgen verder gaat helpen, want die ziet wel degelijk toekomst.Happy
Ik wil toch nog even zeggen tegen de mensen die negatief dit topic in kwamen. Als jullie je baas je salaris niet betaald, al maanden niet betaald, en hij woont in het buitenland, je komt in de knoop met de hypotheek van het huis... Dan is het toch heel vervelend als iemand zegt : ''Ja maar dan heb je boven he stand geleefd. Je had nooit moeten vertrouwen op je baas dat hij je salaris uitbetaald.'' Slaat namelijk echt nergens op en is kei negatief voor ons!
Ik ben heel strijdlustig, morgen ga ik er vroeg uit en klim ik meteen in de telefoon, mail, internet noem maar op. Het gaat ons gewoon lukken!!!
Alimentatie is ook geen salaris he..Sowieso als hij wel had betaalt had hij dat ook niet jullie hele leven hoeven doen en dan waren jullie wss ook in de problemen gekomen? Ik vind het heel sneu voor je, dat ter zijde maar ik snap ook niet waarom jullie het huis niet eerder hebben verkocht toen hij de alimentatie niet bleek te betalen. Wij hebben zelf ook van een groot huis naar een huurhuis moeten verhuizen, maar wij kunnen wel zonder schulden rondkomen. Ik wil je veel sterkte en succes wensen iig nog.
funnyhorses schreef:12.5jaar?
Hmmm dan moet het toch een top hypotheek geweest zijn?
Anders had je die resterende 12,5jaar toch met gemak moeten kunnen betalen?
Beter is om na een scheiding met een schone lei te beginnen!Niet met boze vingers naar elkaar wijzen,wat geweest is is geweest.
Ik weet niet hoe oud je bent maar als je 18+ bent dan vind ik het eigenlijk een beetje oneerlijk tegenover een man dat hij zn leven lang moet betalen voor de ex.
Alleen al voor mn eigen eer had ik het geld niet nodig van mn ex,ookal moeten dan flink wat stappen terug gezet worden.
Maar een nieuw begin maken is altijd wat eng,wens jullie daarom ook heel veel sterkte toe,laat de moed niet hangen!!!
pinuts schreef:geld van de man moet je nooit afslaan, doen teveel vrouwen die denken dat ze dan hun eigen "eer redden", maar dus wel in zon situatie zitten. Het moet natuurlijk niet te gek worden,maar Ts haar moeder heeft er gewoon recht op.
moeilijk123 schreef:funnyhorses schreef:12.5jaar?
Hmmm dan moet het toch een top hypotheek geweest zijn?
Anders had je die resterende 12,5jaar toch met gemak moeten kunnen betalen?
Beter is om na een scheiding met een schone lei te beginnen!Niet met boze vingers naar elkaar wijzen,wat geweest is is geweest.
Ik weet niet hoe oud je bent maar als je 18+ bent dan vind ik het eigenlijk een beetje oneerlijk tegenover een man dat hij zn leven lang moet betalen voor de ex.
Alleen al voor mn eigen eer had ik het geld niet nodig van mn ex,ookal moeten dan flink wat stappen terug gezet worden.
Maar een nieuw begin maken is altijd wat eng,wens jullie daarom ook heel veel sterkte toe,laat de moed niet hangen!!!
Deze opmerking slaat helemael nergens op.
Hij moet gewoon zijn plichten nakomen en netjes betalen. Omdat hij dat nu niet doet, maakt hij er ons probleem van.
Vind je het dan wel eerlijk, dat wanneer er geveild wordt, en er blijft geen restbedrag over (gaan we vanuit) dat hij dan wel meedeelt in de winst?
Gittekit schreef:Alimentatie is ook geen salaris he..Sowieso als hij wel had betaalt had hij dat ook niet jullie hele leven hoeven doen en dan waren jullie wss ook in de problemen gekomen? Ik vind het heel sneu voor je, dat ter zijde maar ik snap ook niet waarom jullie het huis niet eerder hebben verkocht toen hij de alimentatie niet bleek te betalen. Wij hebben zelf ook van een groot huis naar een huurhuis moeten verhuizen, maar wij kunnen wel zonder schulden rondkomen. Ik wil je veel sterkte en succes wensen iig nog.