Dit geloof je niet....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Charis_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 18:02

xmiloux1 schreef:
Haha wel geweldige grap! Je trapte er ook echt in..
Ik had 2 jaar terug is een keer een hele goeie 1 april grap bij m'n vader uitgehaald. Hij had is een keer auditie gedaan voor een soap { :+ ik weet 't ....} maar toen was hij het niet geworden uiteindelijk.. Toen had ik een site gevonden waar je vanaf een anderpersoon een email kon sturen. Dus ik had een hele nette e-mail geschreven dat de redactie van die soap toch wel interesse in hem had en dat hij volgende week zondag {1 april dus. :P} terug mocht komen om nog is auditie te doen. Dus hij zondag ochtend heel erg vroeg op, ondertussen al heel trots aan al z'n vrienden collega en familie verteld. In z'n netste pak naar de auto, en daar lag een briefje van; 1 april! Ik stond natuurlijk met een big-smile voor het raam, haha wat had ik gelachen zeg.. :P

Welke site is dat? }>

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 18:43

Wat een geweldige grap :D!
Ben benieuwd hoeveel ouders hier in gaan trappen :')

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 18:50

haha idd 1 APRIL!!! niet echt orgineel want deze grap is vorig jaar al bij mijn dochter op school geweest ;)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 19:04

xmiloux1 schreef:
Ik had 2 jaar terug is een keer een hele goeie 1 april grap bij m'n vader uitgehaald. Hij had is een keer auditie gedaan voor een soap { :+ ik weet 't ....} maar toen was hij het niet geworden uiteindelijk.. Toen had ik een site gevonden waar je vanaf een anderpersoon een email kon sturen. Dus ik had een hele nette e-mail geschreven dat de redactie van die soap toch wel interesse in hem had en dat hij volgende week zondag {1 april dus. :P} terug mocht komen om nog is auditie te doen. Dus hij zondag ochtend heel erg vroeg op, ondertussen al heel trots aan al z'n vrienden collega en familie verteld. In z'n netste pak naar de auto, en daar lag een briefje van; 1 april! Ik stond natuurlijk met een big-smile voor het raam, haha wat had ik gelachen zeg.. :P

Haha ik vond 't opsich wel een goeie, mn vader kon daar heus wel tegen hoor. ;) Maar mensen echt pijn doen vind ik wel banketstaaf, maar dit vind ik nog gewoon kunnen. ;)

Ah , die is echt gemeen ! :D

Zie je hem trots lopen , helemaal het ventje......en dan met de staart tussen de benen terug :P

Je moest toch wel rennen zeker :P

Bij ons op de basisschool was ook dat verhaal dat ze cameraatjes gingen plaatsen in het toilet , whoooow werd iedereen helemaal gek zeg :P

Tamara

Re: Dit geloof je niet....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 19:20

Ge-wel-dig _O- Die grap hebben wij vorig jaar met school ook uitgehaald, er werden heel wat toiletrollen bezorgd bij de directeur :') Ook een aantal met '1 april!' erop :D

Zo hebben 2 van mijn leerlingen vorig jaar ook een goeie grap uitgehaald. De congierge kwam een brief bezorgen met dat onze klas mee mocht doen aan een of ander televisieprogramma en dat ze die middag met de bus opgehaald werden om naar de studio te gaan etc. etc. Kids he-le-maal door het dolle natuurlijk en ik kwam niet meer bij want ik zag direct dat het een 1-aprilgrap was. Geen officieel briefhoofd, spelfouten in de tekst, geen duidelijke aanwijzingen hoe laat we er moesten zijn etc :') Ik heb zó gelachen! Die meiden kwamen in de pauze vertellen dat zij dat hadden gedaan dus na de pauze heb ik die arme kids teleur moeten stellen dat het hele feestje niet doorging :(:) :D

Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 19:42

pmarena schreef:
xmiloux1 schreef:

Haha ik vond 't opsich wel een goeie, mn vader kon daar heus wel tegen hoor. ;) Maar mensen echt pijn doen vind ik wel banketstaaf, maar dit vind ik nog gewoon kunnen. ;)

Ah , die is echt gemeen ! :D

Zie je hem trots lopen , helemaal het ventje......en dan met de staart tussen de benen terug :P

Je moest toch wel rennen zeker :P

Bij ons op de basisschool was ook dat verhaal dat ze cameraatjes gingen plaatsen in het toilet , whoooow werd iedereen helemaal gek zeg :P

Haha nee mn broer en moeder en ik stonden voor 't raam toen hij dat briefje kreeg en toen moest hij ook heel hard lachen en dat hij toegaf dat hij er volledig inwas getrapt en het echt een goeie grap vondt!

@Charis_xX : Geen idee meer eigenlijk, zou het zo is aan mn moeder vragen! :P

booster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 09:19

en heb je nog wat leuks terug gedaan ?

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 11:24

Deze grap wordt ook uitgehaald op de BSO waar mijn dochter stage loopt. Ze hadden het daar nog wat realistischer gemaakt door gisteren al de toiletrollen te verstoppen. :D

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 11:47

Ik herinner me deze van vorig jaar, sjonge jonge

klijnliesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-10 12:21

Nou , hij heeft net gebeld. Ik had de krant meegegeven en inderdaad vertelt over de bezuiniging thuis. DAtum rood omcirkeld.

van de 31 kids hadden er 27 een toilletrol bij zich, en geen benul.. :Y) :Y)

Maar dankzij jullie stond mijn zoon niet voor GEK....

Lang leve bokt....yoep }> }>

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 12:49

HAHAHAHAH arme kindjes. Haha te geweldig dat je je kind dat zo hebt laten uitvoeren. Haha echt geweldig dat het ook nog zo'n groot aantal was met een wc-rolletje. :D

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 12:55

:D

Wij hebben ooit op school in de nieuwsbrief gezet dat er op zaterdag een snoepautomaat geplaatst zou worden (niet op vrijdag ivm de ophef onder de kinderen) en dat ze voor de gelegenheid om 14u eenmalig een bonnetje mochten inleveren voor gratis snoep. Ouders waren boooooooooooooooooooooooooooooooooooos!! Snoep in een basisschool, dat kon toch niet, enz. :')
Leuker werd het dat de directeur vertelde dat Mars de school geld gaf en dat daar die kinderen dan weer beter van werden Ik heb me bescheurd.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 18:17

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 19:05

Bij mij op stage moesten de kinders een fles water meenemen, want het water was afgesloten :')
Dus als ze naar het toilet gingen moesten ze naspoelen met de fles water. :')

ponyta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 20:05

Hahah :P dit is grappig !!

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 20:14

Welke school was dit als ik vragen mag..
Bij mijn stageschool was dit ook de grap..
Kwam een jongetje aan met een zakje kurken, zegt zijn opa: dat is nog een stuk goedkoper! een en je hebt genoeg!
(geweldig!!!!)

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 20:15

klijnliesje schreef:
Mijn zoon van 11 krijgt briefje mee van school.

Beste ouders...
wij willen u van het volgende feit op dehoogte stellen. Het toilletpapier gebruik op school is drastisch gestenegen de afgelopen maanden.
De rollen zijn niet meer aan te slepen.Gezien de gestegen kosten voor papier zien we ons , vanaf morgen, genoodzaakt om u te vragen de kinderen hun eigen toiletrol mee te laten brengen. De rollen zullen in de klas door de groepsleerkracht voorzien worden van de naam van u kind.......

ik word hier sprakeloos van.... 8)7 _-:( ~~}>

whahahah dat 1 april geintje hadden ze hier vorig jaar

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 20:17

Deze ga ik onthouden :=

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 20:18

Ik heb deze grap aan mijn moeder verteld (lerares kleuters) en ze gaan deze grap waarschijnlijk volgend jaar ook doen bij haar op school. :')

Maar bij mijn moeder op school hadden zo ook iets geniaals. :D Er waren zogenaamd problemen met de riolering onder de school waardoor er 's morgens geen water meer was. Dus hadden ze aan alle ouders een briefje meegegeven dat de kinderen 's morgens een emmer water mee moesten nemen om de handen te wassen en de wc door te spoelen. _O-

edit; ik lees dat er meer zijn met deze grap. :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 20:29

wij kregen op het vmbo een keer een brief met er is een nieuw soort luis ontstaan, deze luizen zijn imuun voor de anti luizen shampoo en je kunt ze herkennen aan een kruis op hun rug.

en iedereen dik in shock _O-