xmiloux1 schreef:Haha wel geweldige grap! Je trapte er ook echt in..
Ik had 2 jaar terug is een keer een hele goeie 1 april grap bij m'n vader uitgehaald. Hij had is een keer auditie gedaan voor een soap {ik weet 't ....} maar toen was hij het niet geworden uiteindelijk.. Toen had ik een site gevonden waar je vanaf een anderpersoon een email kon sturen. Dus ik had een hele nette e-mail geschreven dat de redactie van die soap toch wel interesse in hem had en dat hij volgende week zondag {1 april dus.
} terug mocht komen om nog is auditie te doen. Dus hij zondag ochtend heel erg vroeg op, ondertussen al heel trots aan al z'n vrienden collega en familie verteld. In z'n netste pak naar de auto, en daar lag een briefje van; 1 april! Ik stond natuurlijk met een big-smile voor het raam, haha wat had ik gelachen zeg..
Welke site is dat?
ik weet 't ....} maar toen was hij het niet geworden uiteindelijk.. Toen had ik een site gevonden waar je vanaf een anderpersoon een email kon sturen. Dus ik had een hele nette e-mail geschreven dat de redactie van die soap toch wel interesse in hem had en dat hij volgende week zondag {1 april dus.
} terug mocht komen om nog is auditie te doen. Dus hij zondag ochtend heel erg vroeg op, ondertussen al heel trots aan al z'n vrienden collega en familie verteld. In z'n netste pak naar de auto, en daar lag een briefje van; 1 april! Ik stond natuurlijk met een big-smile voor het raam, haha wat had ik gelachen zeg..
!
Die grap hebben wij vorig jaar met school ook uitgehaald, er werden heel wat toiletrollen bezorgd bij de directeur