NEE..Niet mijn haar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:58

fokfanaat schreef:
Relaxed schreef:
Van een kind van 6 kan je niet helemaal verwachten dat ie de (emotionele) 'waarde' van een mooie bos haar weet in te schatten.. En al helemaal niet de gevolgen van wat ie heeft gedaan...

vind ik wel hoor!

van een kind van 4 niet.

Daar ligt vast geen harde lijn tussen :+ Ik denk dat dat toch echt per kind verschilt..

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:00

_JL_ schreef:
extensions postte ik hier even terug ook al, is tamelijk duur, maar kan er wel voor zorgen dat je je goed voelt in de tijd dat je haar terug groeit...

Dit kwam ook in mij op, maar het gaat nu om plukjes en niet je hele hoofd dus ik zou er zeker aan denken...

En sorry ik moest wel evebn lachen toen ik je verhaal las... maar kan me voorstellen dat je flink baalt...

williejanne

Re: NEE..Niet mijn haar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:04

Ow, wat erg. Ik kan helaas de foto niet meer zien hoe het eruit zag. Zelf zou ik dan echt extensions nemen, poeh zou ook niet weten hoe ik zou reageren.

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:14

Ik leef met je mee.......... Mijn dochter deed dit ook, alleen wel bij zichzelf. :( Zodra ze het woord kapper en d'r eigen naam maar hoorde was het raak. Dit heeft ze heel erg lang volgehouden. Tot ik haar in de klas voor paal zette de laatste keer dat ze het had gedaan samen met wat klasgenoten. Ik heb gezegd dat ik haar kaal zou scheren......................... Ze heeft het nooit meer gedaan. :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:15

OOh wat erg!!
Heb je al gevraagd voor extensions ofzo?? Ikzelf zou niet alles eraf halen hoor. Ik weet niet hoelang je haar was/is?? Er zijn nu 3 grote korte plukken?

Ik zou echt kill-neigingen hebben.

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:20

omg...dat is vreselijk, en zelfs mijn neefje van bijna 4 weet dat zoiets niet mag, dus een kind van 6 is helemaal goed in staat om zoiets in te schatten hoor.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:25

ik vind trouwens dat hier wel net iets te kwistig wordt omgesprongen met het woord 'vermoorden'...
het blijft wel om een KIND gaan he!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:33

Ah meis wat erg!!!
Ik had het absoluut niet gekund vrij 'rustig' te reageren :o.

Ik hoop echt van harte dat de kapster er wat van zou kunnen maken, wanneer je ook gaat!! :(:)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:36

_JL_ schreef:
ik vind trouwens dat hier wel net iets te kwistig wordt omgesprongen met het woord 'vermoorden'...

Dat ben ik met je eens :j

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:37

_JL_ schreef:

Hm ja oke maar als hij nou 3 jaar was geweest maar hij is 6! Dan verwacht je toch al wel iets meer verstand hoor.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:40

Dan nog Suus.... vermoorden? Het is wel een kind. Geen volwassene (en daar zou ik het al niet bij goedkeuren ;)).

Tari2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:40

Ik ben zelf ook kapster en ooit eens op een kappersbeurs geknipt. Had ook mooi lang haar, na de beurs niet meer. Ik was geknipt door een 'top' kapper en het leek wel of de ratten eraan gevreten hadden. Héél kort en dan ook nog eens ongelijk en rafelig geknipt. Mén wat heb ik gejankt....

Weet dus heel goed hoe je je nu voelt ;(

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:42

:oo
Wat erg!!
Oh kan he me zo voorstellen, ik ben ook zo zuinig op mijn haar..
Sterkte!! :(:)

owens-mama

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:43

ik leef met je mee, en hoop op een daglicht toonbaar kapsel voorje

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:43

De ene 6 jarige is de andere 6 jarige niet. Er zijn ook volwassene die acties doen waarvan ik afvraag waar hun verstand zit.

Ja hij was fout bezig en het mag best wel duidelijk gemaakt worden dat hij fout zat. Maar sommige reageren best wel heftig. Het is maar haar.

Ik raad de ts aan om er even flink om te janken en vervolgens met goede moed naar de kapper te gaan :)

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:45

Inderdaad Yinka, het is maar haar. Groeit gewoon weer aan hoor, snap niet goed waarom mensen daar zo'n probleem van maken. Als hij je vinger er af hakt vind ik het wat anders. :)

En TS je hebt PB.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:51

Blue_Eyes schreef:
Dan nog Suus.... vermoorden? Het is wel een kind. Geen volwassene (en daar zou ik het al niet bij goedkeuren ;)).

Nee joh, ik vermoord niemand. Het was spreekwoordelijk bedoeld, mijn kill-neigingen.
Dat ik dus best wel een soort van boos zou worden zeg maar..... *wurgt nekkie* :D

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:53

Nou, ik kan je volkomen begrijpen, ik had mijn haar tot aan mijn kont hangen toen het vlam heeft gevat in de kroeg, ik ben 2 dagen volledig van de kaart geweest, zelfs zo erg dat mijn kapper (beste vriendin van mijn moeder) eerder terug is gekomen van vakantie om het bij te werken.

Ik weet hoe ontzettend poedersuiker het voelt om haar op te ruimen wat niet meer aan je hoofd vast zit, maar neem gewoon je tijd voordat je naar de kapper gaat, ik heb ook een paar dagen gewacht om er iets meer vrede mee te krijgen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:58

Ik zou ook heeeeeeel heftig gaan hyperfentileren hoor als mij dit was gebeurd := ben al gigantisch veel haar verloren door stress en weetikveel wat, maar omdat het zo lang is valt het niet op, maar als mijn kop nou gekortwiekt werd.... := Ik krijg dan echt een break down :=

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 15:59

Pfff ik zou het echt niet op kunnen brengen nog lief aan dat @#$@#$ kind uit te leggen wat er fout aan was! Hoe lief je neefje normaal ook is en hoe lief hij het ook bedoeld had..

Zou inderdaad tegen de tijd dat je er iets meer vrede mee hebt langs de kapper gaan om te vragen wat volgens hen de beste oplossing is. Ik weet niet in welke regio je woont maar hier in de buurt zit echt een hele goede die ook buiten de regio bekend is en verschillende shows meedoet in Parijs etc. en die echt de meest onmogelijke dingen doet.. Dus als je interesse hebt kan je me PB'en. :)

_JL_

_Hedwig_ schreef:
Nou, ik kan je volkomen begrijpen, ik had mijn haar tot aan mijn kont hangen toen het vlam heeft gevat in de kroeg, ik ben 2 dagen volledig van de kaart geweest, zelfs zo erg dat mijn kapper (beste vriendin van mijn moeder) eerder terug is gekomen van vakantie om het bij te werken.

Ik weet hoe ontzettend poedersuiker het voelt om haar op te ruimen wat niet meer aan je hoofd vast zit, maar neem gewoon je tijd voordat je naar de kapper gaat, ik heb ook een paar dagen gewacht om er iets meer vrede mee te krijgen.

oh god, nog zo'n nachtmerrie!

dagmarS

wat erg!! :(:) zou dat ook echt heeel erg vinden! ga indd naar de kaper en kijk wat ze er van kunnen maken.

ik ben ook wel benieuwt naar foto`s :+

Marleen74

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:03

Ik zou knettergek worden maar dat terzijde.
Wat heb je netjes gereageerd!!
Sterkte met dit verlies.... :(:)

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:09

Angelita schreef:
Inderdaad Yinka, het is maar haar. Groeit gewoon weer aan hoor, snap niet goed waarom mensen daar zo'n probleem van maken. Als hij je vinger er af hakt vind ik het wat anders. :)

En TS je hebt PB.

Hoe jij het hier opschrijft komt het een beetje over van: zo lang het maar vervangbaar is mag het wel stuk.

Feit blijft natuurlijk dat je gewoon niet zomaar aan andere mensen gaat zitten, laat staan knippen. Een kind van 6 kan je dan echt wel streng wijzen op de fout. Dat begrijpen ze echt wel.

Het is inderdaad niet het einde van de wereld, maar kinderen moeten gewoon leren wat wel en niet kan. Zo mogen mijn buurkindjes niet zomaar iets pakken als ze bij mij thuis rondwandelen. Soms ligt er een mobiel op tafel met ranja ernaast. Ik zie het al zo gebeuren. Doen ze ook niet expres, maar ik ga niet al mijn persoonlijke eigendommen laten vernielen omdat het toch wel vervangbaar is. Ze blijven er maar gewoon van af ;) .

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:29

ohhhh wat onwijs erg voor je!!
gelukkig dat kind zijn vingertjes heel zijn gebleven, maar k kan me voorstellen hoe je je voelt, daar word geen een meisje met lang haar blij van...
sterkte en nou maar hopen dat het snel weer is aangegroeid! :(:)