Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pniekepnak schreef:Ik had een leuk geintje met de OV-chipkaart...
Had hem in de buurt van m'n pinpas gehouden, nu doet m'n pinpas het niet meer!![]()
Let er dus goed op dat je dat niet doet!
Unwritten schreef:Volgens mij niet. OVChipkaart werkt met RFID, straalt geen straling uit.
Ik gok eerder dat je bij een andere magneet in de buurt bent geweest.
Arlettee schreef:Pff, ben een maand geleden mijn ov verloren, meteen een nieuwe aangevraagd en ook een mail gekregen dat ik hem binnen 2 weken zou ontvangen.
Nu heb ik nog steeds geen nieuwe ontvangen!! Ik heb net gebeld, is er iets mis gegaan in de productie.
Erg fijn, aangezien ik gewoon naar school moet(van Heerlen naar Eindhoven) en dit nogal een duur grapje is.
Nu is het natuurlijk mijn eigen domme schuld dat ik dat ding ben kwijtgeraakt, maar zou ik dat geld wat ik extra kwijt ben niet terug kunnen krijgen? Want het duurt nu langer dan een maand door hun fout.
Tip: Raak je ov nooit kwijt..
x_Mliss schreef:Hoi,
ik denk dat jullie me vast wel kunnen helpen.
Ik reis nooit meer met de bus maar vandaag komt toevallig mijn oma en moeten we toch de bus pakken...
Is het nog mogenlijk in de bus een kaartje tekopen of is dat der helemaal uit?
Geaa schreef:Wie o wie kan mij helpen! ( heb het topic al doorgelezen, maar zag dat de vraag nog niet was gesteld)
Ik ga 30 april naar A-dam. Nu heb ik gewoon door de weeks ov.
Als ik het goed begrijp kan ik dan gewoon kaartje kopen met 40% toch? En moet ik dan een saldo op mijn OV- chip zetten omdat het feestdag is of... ?
Daarnaast zijn er 2 mensen zonder ov chipkaart mee. Die kunnen een anonieme aanvragen en dan met korting met ons mee reizen en wel een kaartje kopen dan en saldo erop zetten als wij met de bus gaan?
Alvast bedankt voor jullie reactie!