I SO loooove my kids...!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kosta

Re: I SO loooove my kids...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 13:56

Ik zag de titel en dacht direct, dat moet ik even lezen.

En ja hoor, zzzzzooooooo herkenbaar. Ik heb een dochter van 11,5 jaar en die wil ik met enige regelmaat weer terugstoppen van waar ze vandaan komt en dan genieten van mijn kinderloze bestaan. Maar ja, we houden natuurlijk zielsveel van ze.
Ik neem mijn petje voor je af dat je het in je uppie doet.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 15:07

Vanavond eten we pasta, dat lust ie wel dus zal wel goed gaan :p
Wat een heerlijk rustig daggie zeg! calvin slaapt nog, net mila ff in bad gedaan en ingesmeerd met van die slaap lekker lavendel olie, die slaapt ook alweer als een roosje haha!

Edit: We wonen in Assen :)

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 15:08

Zo he het gaat al de goede kant op dus! Goed zeg! Ga zo door!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 15:09

echt he! ik ga nog even heerlijk een bakkie koffie zetten voordat calvin weer beneden komt :P

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 15:10

Geniet ervan! ;)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 15:16

Haha, jaa het valt niet mee he, met kids.. :+ . Grappig geschreven _O-

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 15:32

Ach er zullen vast nog wel weer dagen zijn dat de moed me weer n's in de schoenen zinkt.. als ik maar rustig blijf :j

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 15:34

En dit is gewoon een heel lastige leeftijd! Ze willen vanalles, bij voorkeur dat wat jij niet wilt en je kunt ze nog niet wijsmaken waarom niet!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 15:35

haha daar zeg je wat.. soms heb ik n heel verhaal tegen calvin en het gaat zn ene oor in en zn andere weer uit!
Maar volgens mij begrijt hij een heleboe heeeeeeeel dondersgoed en doet ie af en toe net of ie gek is!

BlackDancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 15:36

Ik hou ook van mezelf :D
Muahaahaa Kinderen rocken =:)

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 15:48

denice schreef:
Breng ze maar even een weekje hier ~~}>

tijd voor een join-up? :+

Ik heb precies zoals jij gezeten, alleen dan met 3 kids in 3 jaar gekregen en met man. Alleen die werkte nogal veel dus ik deed het meeste(jarenlang alles) Ik kon pas consequent worden toen ik doorhad niet altijd die lieve moeder te hoeven zijn. Ook is een peuterspeelzaal een fijne onderbreking. Ik was ZO verbaasd dat de oudste gewoon in de kring op een stoeltje was blijven zitten ZONDER tuigje! :D
Ik gebruikte bij hele jonge lopende kinderen ook wel een tuigje, want hoe moet je anders betalen in een winkel, dan moet je de kleine even loslaten en hup weg is/zijn ze... :P
Dan kreeg ik wel opmerkingen van: tis geen hond :roll:
Nee, zei ik dan: een hond luistert beter! Dat hield ze wel even stil... :P

Sterkte verder, goed dat je hulp zoekt!

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 15:53

newmom schreef:
hahaha leuk!!!
zullen we de dagen even verglijken?? ik zit in een soort gelijke situatie. alleen zijn de mijne ietsje makkelijker :D

half 5 word de jongste wakker, die heeft honger en MOET de fles, fles erin en huppa weer naar bed.
half 8 worden mijn schatjes wakker, ik sta op geef de ene de speen en de andere wat te spelen in bedje, dan ga ik onder de douche en zet de wasmachine aan die ik snachts al vol gepropt heb. dan haal ik de oudste uit bed en kleed m aan (alvorens zon heerlijk ruiken piesluier te verschonen) die laat ik lekker even boven rond keutelen zodat ik de twee eruit kan halen en aan kan kleden en uiteraart met zon zelfde riekende luier kan verschonen, dan doe ik met de jongste op mn arm snel alle gordijnen open en raampjes los, sla de tweede erbij onder de arm, fles in mijn mond en huppa! naar beneden.
beneden aangekomen leg ik de jongste in de box en maak ik de brinta fles voor de oudste (1,5) die hij heerlijk nadoezelend van zn slaap bij mij op schoot opdrinkt. (dit is ons geniet moment) dan heeft ie er genoeg van en gaat in zijn huisje en hoekje zitten spelen, dan krijgt de jongste (4 mnd) de fles en doen we even knuffelen (30 min) dan hebben ze beide even genoeg tijd gehad en kan ik de keuken in, vaatwasser uitpakken, opruimen, vaatwasser inpakken, honden naar buiten, vogels voeren, schildpadden voeren, vissen voeren, en dat allemaal met een boterham op de vuist.
dan race ik met de stofzuiger door t huis waar de oudste op gaat zitten want das leuk!! en dan spelen we nog effe en kunnen we boodschappen gaan doen. ook hier is de bekende duowagen in beeld, t ding vouwt zo groot op dat ie amper achterin de station past.. maar t past.
als we terug zijn van boodschappen of opa en oma of waar dan ook dan is t bedtijd, oudste pyama aan, jongste pyama aan, allbei een fles en slapen maar (ok, dit gaat soms niet altijd zo soepel, maar t gaat) na 1,5 uur is de jongste wakker en nog s 1,5 uur is de oudste ook wakker. om 5 uur gaat er een warme hap in en om 6 uur vertrekken we weer naar boven om alles te wassen, en om 7 uur liggen ze beide in bed, om half 9 wil de jongste toch nog even de fles en dan heb ik avond!!!

nu ik dit zo lees heb ik t iets makkelijker als jou ;)

Ja zo zijn (sommige) moeders, zelfvoldaan :o als ze het beter doen of hebben, maar nog even en dan zit je oudste ook in de peuterpuberteit.... :D

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 15:53

*werkt die slaaplekker olie ook bij 18 jarige? :o *

Maar goed hier meld een 18jarige zich :)
TS heb respect voor jou, en de andere met 1 of 2 kinderen op jonge leeftijd :)

Opzich wil ik ooit wel kinderen, maar moet er nu nog niet aan denken :o

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 15:56

hmm het is die van natusan en je word dr heeeeeeeerlijk rozig van, smeer calvin dr ook nog steeds mee in!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 15:57

Heb hem welis zien staan :)
Zal ik wel is keertje gaan proberen voor mezelf :)

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 15:59

Nou Elma, mijn complimenten dat je er toch zo goed mee bezig bent. Kan me wel voorstellen dat het soms erg veel is maar wat heerlijk dat vanochtend goed ging. In het stukje lees ik ook dat je heel kort en duidelijk was en dat is voor een drie-jarige natuurlijk wel belangrijk.
Hopelijk heb je wat aan de wijkverpleegkundige (ze hebben hele leuke in Assen ;) mijn moeder)

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 16:00

haha okee, toevallig!
Calvin is me al de hele tijd kusjes aan t geven haha, die heeft vast een goede bui :P

mayday

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 16:01

Hoi, knap hoor alleenstaande moeder en twee kinders, ik heb zelf ook 2 kinderen (2 jaar en 6 maanden) en die van mij zijn behoorlijk makkelijk ( ik ook), Maar ik snap dat je af en toe een beetje gek wordt, dat komt ook omdat heel je leven om je kinderen draait.
Probeer ze af en toe een halve dag weg te brengen (opa en oma) dan heb je even tijd voor jezelf en kun je wat doen.
Wat betreft dreinen, als mijn oudste begint te huilen omdat ze haar zin niet krijgt, dan zeg ik "doe maar lekker even huilen hoor, misschien helpt het" en dan is ze zo klaar. Ook in het openbaar doe ik dit, vaak merken kinderen dat ze dan meer kunnen maken omdat je toch een soort van schaamte hebt omdat je kind zich niet volgens het boekje gedraagd.
Misschien werkt dit ook bij jou zoon? Niks van anderen aantrekken gewoon rustig blijven.
succes!

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 16:02

Ach, 't is eigenlijk net als paarden opvoeden he ;-)

(alleen is dat makkelijker...)

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 16:04

Hoi Mayday: Als calvin weer eens begint te huilen omdat hij iets niet mag ofzo en hij raakt overstuur omdat het al de hele dag zo gaat dan neem ik m ook bij me en mag hij even uithuilen.. dan is 't ook alweer over..
het is idd lastig als je in een volle supermarkt staat en hij gooit zichzelf jankend op de grond.. Niet dat ik me schaam hoor, maar dan ben ik wel lichtelijk geirriteerd, zovan komop even moet dat nou nu!
Dan zeg ik meestal Doei calvin, en loop ik verder.. Dan weet hij niet hoe snel die mn hand weer vastheeft :D

mayday

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 16:06

Dat is ook wat je het beste kan doen, als kwaad wordt kan je je lol op....

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 16:07

ja dat werkt averechts bij hem! bovendien wil ik juist dat HIJ ophoudt te gillen, zou raar zijn als ik hem dat probeer te leren door zelf een boze/ harde stem op zet denk ik..

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 16:37

Klopt! Heb ik mezelf ook al eens op betrapt...

Melody21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 16:38

Haha, mijn god wat staat me te wachten :oo

Ik heb me vaak afgevraagt hoe mijn dag eruit zou gaan zien als straks de tweede komt.
Aangezien ik nu al 24/7 met onze dochter bezig ben en zij ook op haar wenken wordt bediend :o

Ik las de opmerking " breng ze maar een weekje" haha, ja zo dacht ik er vroegah oo over, maar het blijkt niet zo simpel te zijn als het er voor buitenstaanders uitziet.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 16:39

Super gedaan!! :D Enne, vooral belonen nu bij Calvin omdat hij het zo super doet. :D Iets lekkers, een klein cadeautje of iets doen wat maar af en toe mag doen het vaak prima. ;)