Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denice schreef:Breng ze maar even een weekje hier
newmom schreef:hahaha leuk!!!
zullen we de dagen even verglijken?? ik zit in een soort gelijke situatie. alleen zijn de mijne ietsje makkelijker
half 5 word de jongste wakker, die heeft honger en MOET de fles, fles erin en huppa weer naar bed.
half 8 worden mijn schatjes wakker, ik sta op geef de ene de speen en de andere wat te spelen in bedje, dan ga ik onder de douche en zet de wasmachine aan die ik snachts al vol gepropt heb. dan haal ik de oudste uit bed en kleed m aan (alvorens zon heerlijk ruiken piesluier te verschonen) die laat ik lekker even boven rond keutelen zodat ik de twee eruit kan halen en aan kan kleden en uiteraart met zon zelfde riekende luier kan verschonen, dan doe ik met de jongste op mn arm snel alle gordijnen open en raampjes los, sla de tweede erbij onder de arm, fles in mijn mond en huppa! naar beneden.
beneden aangekomen leg ik de jongste in de box en maak ik de brinta fles voor de oudste (1,5) die hij heerlijk nadoezelend van zn slaap bij mij op schoot opdrinkt. (dit is ons geniet moment) dan heeft ie er genoeg van en gaat in zijn huisje en hoekje zitten spelen, dan krijgt de jongste (4 mnd) de fles en doen we even knuffelen (30 min) dan hebben ze beide even genoeg tijd gehad en kan ik de keuken in, vaatwasser uitpakken, opruimen, vaatwasser inpakken, honden naar buiten, vogels voeren, schildpadden voeren, vissen voeren, en dat allemaal met een boterham op de vuist.
dan race ik met de stofzuiger door t huis waar de oudste op gaat zitten want das leuk!! en dan spelen we nog effe en kunnen we boodschappen gaan doen. ook hier is de bekende duowagen in beeld, t ding vouwt zo groot op dat ie amper achterin de station past.. maar t past.
als we terug zijn van boodschappen of opa en oma of waar dan ook dan is t bedtijd, oudste pyama aan, jongste pyama aan, allbei een fles en slapen maar (ok, dit gaat soms niet altijd zo soepel, maar t gaat) na 1,5 uur is de jongste wakker en nog s 1,5 uur is de oudste ook wakker. om 5 uur gaat er een warme hap in en om 6 uur vertrekken we weer naar boven om alles te wassen, en om 7 uur liggen ze beide in bed, om half 9 wil de jongste toch nog even de fles en dan heb ik avond!!!
nu ik dit zo lees heb ik t iets makkelijker als jou