Oh, dit moet toch wel een van de engste dingen zijn die je kan overkomen! En wat heb je goed en 'cool' gehandeld!! Petje af hoor. Ik hoop dat alles goed komt met je gezin en al je dieren. Gelukkig zijn jullie allemaal relatief ongedeerd. Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd.
Jeetje wat vreselijk! Maar wat zijn jullie dapper en een kanjers! Ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen! Stuur je nog even een pb.
lisa_pluisje
Geplaatst: 06-03-10 11:50
Dus jullie hebben het allemaal overleefd? Van harte gefeliciteerd, hoewel het natuurlijk vreselijk is van je huis. Hoop dat jullie er snel weer bovenop zijn en ik ga maar eens brandmelders kopen voor boven en beneden de batterijen vervangen. Mocht je willen pb en dan kan dat natuurlijk. Liefs Lisa
x_Jose
Geplaatst: 06-03-10 11:51
Wat verschrikkelijk om mee te maken! Moet er niet aan denken. Gelukkig hebben jullie het allemaal overleefd! Hoe gaat het nu met jullie en de paarden?
xxelviraxx
Geplaatst: 06-03-10 11:51
Jeetje wat verschrikkelijk zeg. Heel heel veel sterkte toegewenst.
Ibalia
Geplaatst: 06-03-10 11:54
Zit hier met kippevel... Heel veel sterkte met alles
Wat afschuwelijk. Heb er geen woorden voor. Maar wat jij hebt gedaan is super. Dat je niet in paniek bent geraakt.
ik woon geloof ik niet zo ver bij jou vandaan, kan helaas in het profiel kaartje niet precies zien waarr je woont. Heb hier nog veel dozen met kleding staan maat 40/42. mag je hebben als het je past. Dan heb je eerst wat.
2005
Geplaatst: 06-03-10 12:02
Sterkte! Wat heb je goed en snel gehandeld zeg! Petje af. Ik keek trouwens in je profiel, Esprit lijkt enorm (zelfs het grijs boven zijn oog) op een paard wat ik een tijdje gereden heb, komt hij uit NL of niet? Ik hoop voor je dat er snel onderdak en andere noodzakelijke dingen voor jullie geregeld worden, ook voor de dieren .
EllyC
Geplaatst: 06-03-10 12:02
Hier jaren geleden aan het eind vd straat grote boerderij afgebrand. Waarschijnlijk kortsluiting boiler. Alle mensen, beesten (paarden en honden), caravans (was ook stalling), zadels en meest persoonlijke bezittingen kunnen redden (incl. foto's van eerder overleden zoontje). Ik heb lopen helpen alles naar buiten te halen en brandweercommandant sprak mij omdat hij mij kende aan toen de dierenarts kwam (die werd er automatisch bijgeroepen maar kon uiteraard niet doen want paarden waren helemaal wild in de wei). Het hele gebeuren was voor mij al heel erg emotioneel als buur en oude pensionklant dus ik kan me heel goed voorstellen in welke emotionele achtbaan de eigenaar en zijn gezin zat en nu dus ook jij zit. Ook hier klopte de krantenartikelen van geen kant, ik heb zelf de journalist nog opgebeld, waar hij in vredesnaam mee bezig was.
Een paar dingen zijn mij opgevallen in de periode na de brand waar jij misschien ook nog iets aan hebt. - geschonken jassen moeten gedragen worden, anders heb je kans dat de mensen boos worden dat je dat niet doet of de jassen terugvragen - zorg dat iemand die je goed kent je bijstaat, jullie zijn op dit moment erg van slag en beslissingen nemen is dan heel lastig en dan is het fijn dat iemand je bijstaat en jullie wensen verwoord en verdedigd. - maak goede afspraken over vervangende huisvesting. In het begin ben je overal blij mee maar als je eenmaal ergens zit is er voor de burgemeester (heeft hier destijd heel goed geholpen) en de verzekering geen noodzaak meer om verder met je mee te denken.
Voor iedereen kijk of je goed verzekerd bent. Hier was men onderverzekerd en dat houdt niet in dat als je voor 2 ton verzekerd bent je en voor 3 ton spullen had je toch die 2 ton krijgt. een dan krijg je voor 2/3 van 2 ton uitgekeerd. Hangt natuurlijk van je verzekering af maar hier in het dorp is iedereen daar heel erg van geschrokken en hebben heel veel mensen hun eigen verzekering heel snel aangepast.
Heel veel sterkte de komende periode en blijf de komende herinneren dat jullie super gehandeld hebben als ik het zo lees.
Salsa
Geplaatst: 06-03-10 12:04
Meid wat een nachtmerrie. Ik zit je verhaal met kippevel op mijn rug te lezen. Het lijkt me één van ergst dingen die je kan overkomen!
Ik ben blij dat zo goed als iedereen "veilig" buiten is gekomen. SUPEr GEHANDELD! Heel veel succes, sterkte en gelukg voor jullie gewenst!
mirgino
Geplaatst: 06-03-10 12:08
dit is de ergste nachtmerrie die je je voor kunt stellen
wat verschrikkelijk !!!!
en wat een geluk dat je wakker geworden bent van de rookmelder!
en je hebt erg goed gehandeld echt petje af! sommige raken verstijfd en anderen handelen , gelukkig hoor jij bij die groep.
heel veel sterkte met het weer opbouwen van een fijn vertrouwde omgeving voor je gezin.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 06-03-10 12:11
Wat een vreselijke nachtmerrie, maar godzijdank heb je je belangrijkste bezittingen nog.....je gezin en je dieren, tenminste......bijna alle dieren. Heel veel sterkte.
_sparta_
Geplaatst: 06-03-10 12:12
Verschrikkelijk wat heftig. Gelukkig zijn jullie zelf er allemaal vrijwel ongedeerd uitgekomen en ook de dieren. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd.
Vue
Geplaatst: 06-03-10 12:13
Jeetje wat een verhaal zeg... Ik ben blij dat jullie allemaal veilig uit het brandende huis zijn gekomen met de beestjes, ontzettend knap hoe je gehandeld hebt!
Noesie
Geplaatst: 06-03-10 12:14
Wat lijkt me dat erg! Krijg er kippevel van terwijl ik je verhaal zit te lezen!
Wel heel fijn dat jullie er nog (betrekkelijk) goed zijn afgekomen! Heel veel sterkte en beterschap de komende tijd!
Tjeee.... dan krijg je de schrik van je leven. Gelukkig hebben jullie het overleefd. Veel sterkte de komende tijd.
kally
Geplaatst: 06-03-10 12:20
Mag ik jullie ontzettend veel sterkte wensen in deze verschrikkelijke tijd....
Sidera
Geplaatst: 06-03-10 12:23
Wat vreselijk!
En wat heb je goed gehandeld. Enorm veel sterkte.
Vanilla02
Geplaatst: 06-03-10 12:24
jeetjemina.. wat een nachtmerrie! en wat was je dapper zeg! heel veel sterkte!
Cheetahfan
Geplaatst: 06-03-10 12:26
Jeetje... Ben er stil van... Je hebt wel goed gehandeld zeg! Jezus, echt respect! Gelukkig dat jullie allemaal ongedeerd zijn! Ik wens jullie echt heel veel sterkte toe de komende tijd