Oww oww Vanavond op 538 Relatie test

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pradaatje

Re: Oww oww Vanavond op 538 Relatie test

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:49

Ja dat is ook zo, maargoed, ik denk dat als het zometeen echt over is ze best verdrietig kan zijn ;)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:50

Pradaatje schreef:
Ja dat is ook zo, maargoed, ik denk dat als het zometeen echt over is ze best verdrietig kan zijn ;)

jij hebt er ook het volste vertrouwen in lees ik :=

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:50

Pradaatje schreef:

dat denk ik ook...want is het wel een lange tijd met iemand samen die je zo achter je laat...

EveliNero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:51

Wat een k*tstreek van je zeg! Ik zou zoiets echt niet op prijs stellen. Hoop voor je dat je vriend er wel om kan lachen!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:52

Pradaatje schreef:

Verdrietig omdat je zo achterlijk bent geweest om mee te doen aan zo'n dom spelletje ja :+

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:53

of gewoon omdat t uit is.
dat kan toch ook? je hebt van iemand gehouden (ga ik toch wel even vanuit) en ook al vertrouwden ze elkaar misschien niet meer en was het voor TS deze manier om het te uiten.. dan kun je er nog goed van balen en verdrietig om zijn dat je niet meer samen bent.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:54

Wie weet kan de vriend in dit verhaal er wel om lachen, was er niks aan de hand, en klaar is klara. Eind goed al goed.

Doemdenkers.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:58

Fitch schreef:
Walgelijk zeg, dat mensen dit soort geniepige dingen bij elkaar doen om elkaar stiekem uit te testen. Je kunt ook gewoon met elkaar praten!

Als mijn vriend dit zou doen, zou ie heel wat uit te leggen hebben en zou mijn vertrouwen flink geschaad zijn.

Hier precies het zelfde! Ik walg al van het idee dat mijn vriendje dit bij mij zou flikken, en ik weet heel erg zeker dat mijn vriendje het mij ook zeker weten niet in dank afneemt.

Lekker veel vertrouwen heb je in hem.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:58

PineApple schreef:
dat kan toch ook? je hebt van iemand gehouden (ga ik toch wel even vanuit) en ook al vertrouwden ze elkaar misschien niet meer en was het voor TS deze manier om het te uiten.. dan kun je er nog goed van balen en verdrietig om zijn dat je niet meer samen bent.

Jij weet er een positieve draai aan te geven hoor :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:59

Hoe oud is TS?

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:59

Kriel schreef:
PineApple schreef:

Jij weet er een positieve draai aan te geven hoor :D

zo ben ik ;)

oh Arie, ik vind je onderschrift trouwens wel echt leuk bedacht :D

Kelly0708

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 17:00

ik ben ook erg benieuwd.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 17:13

Fitch schreef:
Miracle_ schreef:
Niet iedereen is eerlijk. Dus dat praten zit er ook niet altijd in. Mijn ex heeft me ook bedrogen en in mijn gezicht zei hij "ik hou alleen van jou, ik zou je nooit bedriegen, ik ga niet vreemd" blablabla. Dus in zo'n geval heeft het weinig zin om te praten. En ach, het is toch maar een spel.. Ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt, zolang je niks te verbergen hebt....

Als je niks te verbergen hebt zijn er ook heel veel andere leuke spelletjes, zoals vier op een rij! :Y) Nee zonder gekheid, ik zou me behoorlijk druk maken als mijn vriend me hiervoor op zou geven. Hij zou mij dus niet vertrouwen, anders zou ie dit toch niet doen?? En dan zou ik liever hebben dat ie gewoon een goed gesprek met me aan zou gaan. :j Dus ik zou flink kwaad zijn, ja.

Daarbij sta je beide ook behoorlijk voor *@# als 't misgaat... Gezellig!

Je staat inderdaad wel voor aap als het mis gaat. Maar in de tijd met mijn ex zou ik graag zo iets gehoord willen hebben, dan had ik geen 3 jaar van mijn jeugd verspild, en hem gewoon gelijk op straat gezet! Dat had me een hele hoop ellende en verdriet gescheeld. Als ik de kans had gekregen om te checken of hij me zou bedriegen, had ik die kans met beide handen gegrepen.

En ik weet zeker dat er hier mensen zijn die ontkennen, maar als ze plotseling uit het niets een kans zouden krijgen om hun partner te testen, ze die zouden grijpen hoor. :j

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 17:17

Ja misschien wel, maar dat testen hoeft toch niet meteen voor heel Nederland hoorbaar op de radio?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 17:17

@Miracle, wrs wel. Maar die 538 test is echt slecht (hi ik ben die en die en ik zag je laatst daar en daar en ik vond je leuk, en je vriend gaf me je nummer, ga je mee wat drinken) en het is op de radio, pontificaal. Denk je echt, dat 538 dat programma in het leven heeft geroepen omdat ze mensen willen helpen hun partner te testen?

Welnee, het is gewoon leedvermaak van een jongerenzender, met jongeren die zich vrijwillig laten vernederen.

Net als dat programma 'Cheaters'. Daar doet toch ook geen zinnig mens aan mee?

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 17:18

Ik zeg ook niet dat het zo openbaar moet ;) Dat vind ik ook niet echt een pracht uitvinding..

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 17:21

ben benieuwd ik hoop dat het goed uitpakt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 17:21

Miracle_ schreef:
Ik zeg ook niet dat het zo openbaar moet ;) Dat vind ik ook niet echt een pracht uitvinding..

Ok :') Sorry als mijn bericht wat fel was

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 17:24

MarcoBorsato schreef:
Miracle_ schreef:

Ok :') Sorry als mijn bericht wat fel was

Haha nee hoor, kan wel wat hebben :D
Begreep je punt :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 17:25

Succes vanavond TS :):)

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 17:26

Succes vanavond ts.
Ik kan helaal niet luisteren ben wel enorm benieuwd!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 17:27

ArabicQueen schreef:
Balou_k schreef:
Misschien heeft hij het wel al door :oo ??
Nee.. Vind dat ook maar vreemd..

Daar ben ik idd erg bang voor want hij heeft heel snel dingen door en is heel erg argwanend..

Maar ik heb wel eens iemand horen zeggen dat mensen die erg argwanend zijn meestal zelf niet te vertrouwen zijn ofzo...?!

klopt, en mensen die veel liegen geloven mensen niet zo snel :P Hoorde mijn moeder zeggen volgens mij :)
Ben je vandaag trouwens bij je vriend of niet ?

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 17:27

Denk dat we allemaal maar eens af moeten wachten wat er vanavond gebeurd. Nu al roepen dat we vanavond wss 2 vrijgezellen rijker zijn, lijkt me niet erg prettig voor TS.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 17:34

sterke vanavond...

ik heb ook ooit een keer gereageerd op een oproep van 538.
Onderwerp was toen: wat zou je nou nog tegen je EX willen zeggen....

had een smsje gestuurd met de gedachte: wie weet lezen ze het voor... Maar ik werd iets van een week later terug gebelt. Ze wouden van mijn smsje als Item gebruiken (weer het zelfde onderwerp dus, met mijn berichtje als Item).

Ik heb het afgehouden... had er niet zo veel zin in dat ze mijn exvriendje zouden bellen en dat ik het dan op de radio tegen hem zou zeggen....
ik had gesmst: dat hij na 3 maanden zijn paasei zooi welis bij me weg mag halen :o

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 17:39

nou jullie zijn wel lekker postief allemaal zeg
wie weet zegt ie wel nee want ik heb al een heel knap vriendinnetje