Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sandeman schreef:Ik ben laatst uitgescholden voor k.tw..f met me vuile Tatiana kop omdat ik geen scheerapparaat terugnam die overduidelijk was gestolen. 2 van die jonge meiden, geen bon en ze liegen dat het gedrukt staat. Kon er wel om lachen.
Mirjamsel schreef:Een keer had een meneer zijn glas bier op de grond laten vallen, of ik dat op kwam ruimen. Dus ik bezig met stoffer en blik en een doekje, zegt hij: "Ja, blijf maar zo zitten. lekker uitzicht!"
En laatst zei een man tegen mijn baas: "Zo, ben je door een nijlpaard genomen ofzo? Je loopt zo moeilijk!"
Miss_DJS schreef:Whaha TL![]()
Wij hebben een of andere award gewonnen voor klantvriendelijkheid en gaven vandaag gratis appels weg. Zolang het gratis is, willen mensen wel hoor.
Ik: Wilt u er een appel bij?
Klant: *Kijkt me verschrikt aan** WAT!?
Ik: Wilt u er een appel bij? **wijzend naar het mandje met appels achter/naast mij**
Klant: Uhm.. Zijn ze gratis?
Ik: Ja die krijgt u van ons.
Klant: Oké ja doe dan maar **haha**
Ik heb wel eens dat ik ipv €5,- €50,- aansla. Moet ik weer eventjes hoofdrekenen.
milatje schreef:Miss_DJS schreef:Whaha TL![]()
Wij hebben een of andere award gewonnen voor klantvriendelijkheid en gaven vandaag gratis appels weg. Zolang het gratis is, willen mensen wel hoor.
Ik: Wilt u er een appel bij?
Klant: *Kijkt me verschrikt aan** WAT!?
Ik: Wilt u er een appel bij? **wijzend naar het mandje met appels achter/naast mij**
Klant: Uhm.. Zijn ze gratis?
Ik: Ja die krijgt u van ons.
Klant: Oké ja doe dan maar **haha**
Ik heb wel eens dat ik ipv €5,- €50,- aansla. Moet ik weer eventjes hoofdrekenen.
Wij gaven een paar weken terug ook gratis spullen weg. O.a. potjes jam en flesjes met saus.
Continue kreeg ik de vraag:
'' Is het nog wel goed? ''
'' Is het niet over de datum? ''
Eeeeh, we willen je niet vergiftigen hoor.
zap schreef:ja, dat is zo flauw he
Ik wissel zowiezo niet aan de kassa (we zijn geen bank). Het gaat vaak genoeg mis (valse briefjes, wisseltruc)..nee, ik doe het niet meer. Als mensen willen wisselen dan óf ze kopen maar iets óf ze gaan maar bij de bank wisselen.
Cerilene_ schreef:Ik had een keer zo'n filmpje gezien over hoe mensen je in de maling nemen met geld. Die gast betaalde met leeg A4 papier in reepjes geknipt en wist daarbij zo af te lijden dat de cassieres het stuk voor stuk nog aannamen ook. Zo zie je maar weer hoe snel dat kan gebeuren.