Nou dat scheelt echt al een heel stuk moet ik zeggen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nou dat scheelt echt al een heel stuk moet ik zeggen

4 mensen in huis, vaak 5 die mee-eten. Maar mijn moeder koopt echt alles biologisch, en let totaal niet op de prijs
En ook vaak dat ze vis eten, wat dan al gemarineerd in zo'n pakje zit van 6 euro voor 2 stukjes vis. Nou dan koopt ze 2 pakjes, en dan heb je alleen nog maar de vis. Reken maar uit

nowornever schreef:Daar val ik van schrik achterover Talisa 800 euro per maand. Jeetje wat een geld dat is mijn hypotheek netto per maand.
Allemaal fijnproevers hoor bij ons thuis..

marius schreef:Voorbeeldje groentenkoopje voor volgende week:
Zak spruiten
Grote bloemkool
Broccoli
Kilo stoofperen
Kilo uien
Kilo prei
Samen... 5 euro!

.
. Ghani schreef:Voor alleen de boodschappen denk ik zo rond de 250 euro. We kopen eigenlijk grotendeels dingen in de aanbieding.
Sommigen hier geven in mijn ogen echt veel geld uit aan boodschappen. Vreemd vind ik het dat veel bokkers niet letten op aanbiedingen!!
Als de brocoli in de aanbieding is (0,80 cent voor een stronk), en bijvoorbeeld bloemkool niet (1.99 voor een stronk), dan ga je toch geen bloemkool eten.
We letten dus op met wat we eten, en wat er in de aanbieding is. Zelfde met vlees: twee stukken kip kost bijna net zoveel als een voordeelverpakking met 8 stukken kip.. dan koop je toch de voordeelverpakking en vries je 6 stukken in?
Is niet moeilijk om geld te besparen met booschappen doen denk ik!.
wel kijk ik naar de duurdere dingen als wc papier en wasmiddel als dat in de aanbieding is sla ik ook in. Maar ik ga bijv niet naar 2 verschillende winkels omdat het bij de 1 goedkoper is als bij de ander.
misschien moet ik ook maar meer een koopjes jager worden
en voor die paar producten die mij wel bevallen ga ik niet omrijden voor de Aldi. Ik weet wel dat als het zou moeten (plotseling minder inkomen oid) ik goed zou kunnen besparen op boodschappen.