Suzanne F. schreef:LizzyLover schreef:Ik ben er wel blij mee, ben wss de enige met die naam. Alleen soms is ie best vervelend, niemand spreekt het goed uit, moet het 1000 keer herhalen en ze maken der leuke dingen van zoals; Hamtaro , ampereensoa, Amparo soa, en dan roept de ander ; wat heeft ze een soa !?.
Gelukkig kan ik daar nu wel om lachen als iemand denkt me daar mee de beledigen, want dat is al bedacht op de basis school
Had je niet liever Amy ofzo geheten? Of heb je zelf al een afkorting bedacht?
Ik ben blij dat je er in ieder geval niet mee zit. Ik vind het altijd zo sneu als kinderen aparte namen krijgen waar ze dan mee gepest gaan worden ofzo.
Nee eigenlijk niet, zelf ben ik ook gek op aparte namen, en wil mijn kinderen later een aparte naam geven.
Ik krijg vaak complimenten over mijn naam en waar ik vandaan kom. En geloof het of geloof het niet, kinderen die net leren praten kunnen mijn naam het beste uitspreken, dus daar heb ik ook nooit last van gehad, het is meer met de oudere kinderen.
Mijn afkorting is ampie, vind hem zelf verschrikklijk maar iedereen noemt me nou eenmaal zo.
En met sollicitatie's , ik en mijn broer zijn idd al een keertje afgewezen omdat ze dachten dat we buitenlands waren.
En hoe je het uitspreekt ; ampaarooshjoowaa
Zelf vind ik, keano (kie,je,no) , milan , djédin mooie namen.