En wedstrijd hier in de buurt is ook afgelast vanwege de sneeuw

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kendra schreef:Nou, nou...één keer een ouderwetse winter en iedereeen heulemaal van slag!
Ik kijk naar buiten en zie weer een hele mooie witte wereld...ga zo de paarden buiten zetten en uitmesten. Veel extra werk door het weer, maar het is zoals het is. Er zijn veel ergere dingen...
Kendra schreef:Nou, nou...één keer een ouderwetse winter en iedereeen heulemaal van slag!
Ik kijk naar buiten en zie weer een hele mooie witte wereld...ga zo de paarden buiten zetten en uitmesten. Veel extra werk door het weer, maar het is zoals het is. Er zijn veel ergere dingen...
Cyntje schreef:Kendra schreef:Nou, nou...één keer een ouderwetse winter en iedereeen heulemaal van slag!
Prima dat jij er zo over denkt,... ik durf geen auto te rijden met dit weer.
Kan er amper lopen zo omdat mijn lichaam dan verkrampt en mijn gewrichten vinden het ook niet leuk zo![]()
Dus ja... ik mag er van balen dacht ik zo
Kendra schreef:Dan mag het....maar het helpt zo weinig om te mopperen - je kunt er toch niks aan doen. Ik maak er dus maar het beste van en probeer óók de leuke kanten te zien!
Ingmar_ schreef:De sneeuw is hier al weer vrijwel overal weg