Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noah2006 schreef:Je hoeft niet onzeker te zijn, maar gewoon veel diegene houden waarmee je een relatie is.
Myukii schreef:Het getuigt mij van een enorme sterke band met elkaar, een hele goede relatie, als je het vreemdgaan van de ander kunt accepteren. Als je kunt zeggen: "Ik weet dat je emotioneel gezien 100% voor mij gaat, dan 'gun' ik je het lichamelijke plezier met anderen" (ik zeg maar wat.)
Karin schreef:Dat ligt er maar net aan of je in 'de ware' gelooft en/of of je er behoefte aan hebt om 'de ware' te vinden.
Ik geloof in meerdere 'waren'. Dat jij toevallig persoon X bent tegengekomen omdat-ie in hetzelfde dorp woont of dat je 'm via je werk kent is alleen maar mooi. Maar dat wil niet zeggen dat er aan de andere kant van de wereld niet iemand rondloopt die nóg beter bij je zou passen - als je 'm zou kennen.
pinuts schreef:Ha nou daar word je vrolijker van : "schat, we doen t nu al 10 jaar met elkaar, wil ook welleens een ander.. "
mensen zijn ook veel te veel met zichzelf bezig in plaats van met hun relatie, waar je SAMEN aan werkt
_Tara_ schreef:Dat wat je met mensen buiten je relatie doet is dan gewoon néuken en meer niet.
Roosch schreef:Hier ben ik het wel mee eens. Ik denk echter net ietsje anders en dat is dat er geen ware bestaat.
Tuurlijk zijn er mensen die goed bij je passen.. maar jij verandert en de personen waar je mee omgaat veranderen.
Relaties veranderen en de keuzes die je maakt, daar ben je zelf bij.
pinuts schreef:Blijf dan gewoon vrijgezel.. als je het met jan en alleman wilt doen. Ik geloof dat als je een relatie hebt, je alleen het bed wilt delen met je partner, wil je meer dan klopt er iets niet. Prima hoor, open relaties.. Maar ik heb zeker niet meer respect voor die mensen;) Denk dat het heel vaak fout gaat.. Als je echt van elkaar houdt dan heb je niet iemand anders nodig. Ik zou t smerig vinden als mijn partner het bed deelt met anderen en daarna met mij.. gatver
Noah2006 schreef:_Tara_ schreef:Dat wat je met mensen buiten je relatie doet is dan gewoon néuken en meer niet.
Zo zie ik het niet. Zowieso met iemand liggen krikken waar ik niks voor voel, daar voel ik niks voor. Ookal is hij oh zo knap.
En ten tweede, als je niet met jan en alleman gaat in een open relatie, met wie dan wel? 1 vaste extra partner? En daar krijg je geen gevoelens voor.
Zowieso, voor mensen die je vaker dan 1x ziet krijg je toch wel een beetje respect en gebruik je ze toch niet als opblaaspop?
POLLO schreef:POLLO schreef:Iemand die jonger is dan 25 en dat is eigenlijk ook nog te jong..
Kan hier gewoon niet over mee praten Sorry.
Als ik dan lees en dan wordt het echt niet saai hoor..
Dan denk ik hoe oud ben jij dan? 21 tja dan spreek je uit ervaring he.
Wat een onzin, alsof mensen onder de 25 niet aan open relaties doen....
Dit is een beetjes in hokjes plaatsen..
Mijn reaktie was gebasseerd op een reaktie van: marjolein88.
Ik bedoelde niet dat jonge mensen met een open relatie niet mee kunnen spreken..
Maar als iemand van 21 jaar gaat vertellen dat een relatie na een x aantal jaren niet saai hoeft te worden dan is er toch wel een beetje ervaring voor nodig omdat te kunnen zeggen.Dat bedoelde ik.
Nee spreek gerust mee. Ik ben ook gewoon benieuwd hoe iedereen erover denkt.
POLLO schreef:Maar je kunt toch niet een 5 jarige relatie met een relatie van 20 jaar vergelijken.