Mannen en hun tact of het gebrek eraan

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 02:29

Nee, maar heb je het al goedgemaakt?
Of dat ook niet goedgegaan := ?

Oh en Sily, vrouw naar m'n hart haha :D

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 02:51

Groompje1975 schreef:
Hallo, ik heb dat geschreven :(
had veel tijd over op het werk :D

Vriend,
Ik had hem graag gequoteerd!
Als ik iets zinnigs in me hoofd had.
Maar dat heb ik alleen als ongevoelige kl**tzak,
En dan heb ik geen zin om te quoten.

}:0

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 00:02

Anoniem

Re: Mannen en hun tact of het gebrek eraan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 01:37

_O- _O-
Geniaal :D

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 01:44

slokkie schreef:
Een how to voor mannen mag niet ontbreken...

:o

_O- Die is echt briljant!

En uiteraard niet waar...

Samurai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-10 18:09

Hé slokkie, als je er nog meer weet laat maar zien... ;)

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 18:37

sommige dingen wilt een vrouw nu eenmaal niet horen.

Mijn vriend dacht ook een leuke bijnaam bedacht te hebben voor mij: 'vetje'. ook al is dat om te lachen, ik kon er niet mee lachen en hoe meer hij het zei, hoe meer ik er in geloofde dat ik echt dik begon te worden. en ik ben 1m80 en 65 kg. zeeeer normaal dus. maar ik heb wel meer vet dan hij, hij mtb't op competitieniveau en er is geen grammetje vet te bespeuren.

ik zei ook ooit eens: 'ik ben wat aangekomen door op reis teveel choco te eten.
Even later zitten we wat te drinken op café, met een schaaltje chips in het midden, pak ik chips, zegt hij: "je zei niet dat je wat verdikt bent en dan ga je nu chips eten"
toen heb ik van heel de avond geen chips meer durven aanraken.

en zo ben ik niet meegegaan met hem op oudejaar omdat ik toch niet echt het gevoel had dat hij me écht meewou. hij had het idd nog eens moeten vragen ;)

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 19:57

Groompje1975 schreef:
Hé slokkie, als je er nog meer weet laat maar zien... ;)

"En de doos van Pandora ging weer op een kiertje"

Mannnen,
Laten zien dat we echte jagers zijn.
We zijn invoelend

Humor,
Dit is leuk. *\o/*
Dit is leuker. *\o/* *\o/*

En dit is........ %) ........niet lekker!!

-O- -O-

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 20:07

Clinnn_ schreef:
sommige dingen wilt een vrouw nu eenmaal niet horen.

Mijn vriend dacht ook een leuke bijnaam bedacht te hebben voor mij: 'vetje'. ook al is dat om te lachen, ik kon er niet mee lachen en hoe meer hij het zei, hoe meer ik er in geloofde dat ik echt dik begon te worden. en ik ben 1m80 en 65 kg. zeeeer normaal dus. maar ik heb wel meer vet dan hij, hij mtb't op competitieniveau en er is geen grammetje vet te bespeuren.

ik zei ook ooit eens: 'ik ben wat aangekomen door op reis teveel choco te eten.
Even later zitten we wat te drinken op café, met een schaaltje chips in het midden, pak ik chips, zegt hij: "je zei niet dat je wat verdikt bent en dan ga je nu chips eten"
toen heb ik van heel de avond geen chips meer durven aanraken.

en zo ben ik niet meegegaan met hem op oudejaar omdat ik toch niet echt het gevoel had dat hij me écht meewou. hij had het idd nog eens moeten vragen ;)

Benen dicht voor een week en ram een winterwortel in zijn reet.
"Niet elk pondje komt door het mondje, zie dit pondje maar eens makkelijk kwijt te raken".

Daar kweek je begrip mee, geloof me.
:Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 20:28

Voor de vrouwen waarvan de mannen 2x (of vaker) moeten vragen of ze mee willen, waarom is dit?
Vragen jullie je vriendinnen ook 2 of 3x of ze ergens mee naar toe gaan? :+

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 20:47

Kanelly schreef:
Voor de vrouwen waarvan de mannen 2x (of vaker) moeten vragen of ze mee willen, waarom is dit?

Ik snap dat ook niet. Volgens mij vraagt een man je ook nooit mee als hij je niet mee wil hebben. En als je daar al aan twijfelt, vraag dat dan gewoon, is voor een man veel simpeler en duidelijker!

ja = ja en nee = nee en als je dat graag omdraait, is het ook makkelijker voor je partner als je dat even meldt, kan hij daar rekening mee houden :D

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 20:48

het is denk ik te zien aan de toon.
als een man echt enthousiast is over iets, en echt graag wilt dat je meegaat, zal hij daar vaak over praten, als hij maar van ver eens vraagt of je meegaat of niet, en er voor de rest over zwijgt, dan is het OF niet belangrijk Of wil hij niet dat je meegaat ...

ik vaag aan vriendinnen ook 2 of 3 maal of ze meegaan hoor, 1 X om te vertellen wat het is, en bij bevestiging dan nog een tweede maal om zeker te weten, en ev een derde maal om te zien of ze het niet vergeten zijn (doen ze bij mij ook want ik vergeet dergelijke dingen)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 23:00

Westernfreak schreef:
Kanelly schreef:

Ik snap dat ook niet. Volgens mij vraagt een man je ook nooit mee als hij je niet mee wil hebben. En als je daar al aan twijfelt, vraag dat dan gewoon, is voor een man veel simpeler en duidelijker!

ja = ja en nee = nee en als je dat graag omdraait, is het ook makkelijker voor je partner als je dat even meldt, kan hij daar rekening mee houden :D

En dan heb je ook nog de mannen die het niet zo goed durven, omdat ze denken dat je het niet wilt.... :Y)
Jaaaaaaaaaaaaa :+

Overigens denk ik dat de oplossing van slokkie voor Clinnn_ een hele goede is :j

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 23:49

Duhelo schreef:
als een man echt enthousiast is over iets, en echt graag wilt dat je meegaat, zal hij daar vaak over praten, als hij maar van ver eens vraagt of je meegaat of niet, en er voor de rest over zwijgt, dan is het OF niet belangrijk Of wil hij niet dat je meegaat ...

ik vaag aan vriendinnen ook 2 of 3 maal of ze meegaan hoor, 1 X om te vertellen wat het is, en bij bevestiging dan nog een tweede maal om zeker te weten, en ev een derde maal om te zien of ze het niet vergeten zijn (doen ze bij mij ook want ik vergeet dergelijke dingen)

ja het leek niet alsof hij met écht meewou. hij vroeg het niet eens, hij zei: ik ben uitgenodigd om met die vrienden uit te gaan met oudejaar.
Dan moet ik nog vragen, betekent dat dat ik ook uitgenodigd ben? en dan krijg ik zo'n antwoord van ' als jij dat wilt '.
En hij zat heel de tijd te zeggen dat ik eens aan mijn vriendinnen moest vragen wat ze allemaal deden (wij wonen 15 km van elkaar, en vriendinnen vieren dus in een andere stad dan hij). Dus het kwam echt over alsof hij me kwijt wou die avond.

ik geef toe :o ik heb ook eens een hele middag heel lastig geweest tegen hem omdat ik kwaad was op hem, maar ik bleef beweren dat er niks aan de hand was/
Tja, waarom? omdat ik gewoon wist dat hij niet ging snappen waarom ik kwaad was en echt geen zin had om er een eindeloze discussie over te voeren.

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:16

Duhelo schreef:
als een man echt enthousiast is over iets, en echt graag wilt dat je meegaat, zal hij daar vaak over praten.

nhu uh

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 12:31

Het is maar een hint.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:33

Oh wat baal ik dat ik geen geluidskaart op mijn werk heb...:( :D. Vanavond maar eens kijken, wie weet leer ik er nog eens wat van.

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 17:27

Om de discussie eens aan te zwengelen:
Praten vrouwen zoveel om oncomfortabele stiltes te voorkomen?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 19:54

slokkie schreef:

ja :D

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 19:57

Nee :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 19:59

slokkie schreef:

Vroeger wel, tegenwoordig vind ik het niet meer zo erg... In ieder geval bij 1 persoon in het speciaal.
Diezelfde persoon herinnerde me ik net iets van...
Er was een reclamefolder o.i.d. gekomen, een ronde... Die gebruikte ik als frisbee en mijn hond heeft em dankbaar vernield. Zo ook eens samen met die jongen, hebben we hem een handdoek laten vernielen.. :')
Ik had een handdoek voor hem gepakt om naast mij te komen liggen in het gras, ik ging zonnebaden.
Ik vond het maar raar dat hij dat niet wilde en voelde me achtergesteld... Terwijl hij net als m'n vader niet houdt van stilzitten... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 20:10

Hangt af van de situatie....
soms niet soms wel :+
God, lekker duidelijk weer... nee stel, ik vind iemand leuk dan wil ik echt geen stiltes :+ En ja, dan voel ik me ook niet op m'n gemak als ze er wel zijn...
Maar is het gewoon een bekende, maakt het me niks uit als het stil is. (afgezien van the silent treatment, daar kan ik niet tegen)

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 20:11

Ben ik de enige die, als er een ongemakkelijke stilte valt, toch niks nuttigs te zeggen heeft? Als ik dan m'n mond open zou doen, zou er zoveel onzin uitkomen dat net zo goed meteen kan weggaan. Ik houd me dus altijd wijselijk stil :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 20:15

Nee hoor :+ In eerste instantie blijf ik ook stil...
Maar ga op een gegeven moment wel op zoek naar een (kansloos) onderwerp :=

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:47

wimmus schreef:
Ben ik de enige die, als er een ongemakkelijke stilte valt, toch niks nuttigs te zeggen heeft? Als ik dan m'n mond open zou doen, zou er zoveel onzin uitkomen dat net zo goed meteen kan weggaan. Ik houd me dus altijd wijselijk stil :o

Had het vandaag en begon spontaan over een roddel die ik gehoord had :=
Is niet in goede aard gevallen