Of dat ook niet goedgegaan

Oh en Sily, vrouw naar m'n hart haha

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Groompje1975 schreef:Mijn kersemishttp://www.youtube.com/watch?v=P3WcK9Y6w28
Hoezo tact, lijkt wel een echte man en vrouw relatie
Groompje1975 schreef:Hé slokkie, als je er nog meer weet laat maar zien...
Clinnn_ schreef:sommige dingen wilt een vrouw nu eenmaal niet horen.
Mijn vriend dacht ook een leuke bijnaam bedacht te hebben voor mij: 'vetje'. ook al is dat om te lachen, ik kon er niet mee lachen en hoe meer hij het zei, hoe meer ik er in geloofde dat ik echt dik begon te worden. en ik ben 1m80 en 65 kg. zeeeer normaal dus. maar ik heb wel meer vet dan hij, hij mtb't op competitieniveau en er is geen grammetje vet te bespeuren.
ik zei ook ooit eens: 'ik ben wat aangekomen door op reis teveel choco te eten.
Even later zitten we wat te drinken op café, met een schaaltje chips in het midden, pak ik chips, zegt hij: "je zei niet dat je wat verdikt bent en dan ga je nu chips eten"
toen heb ik van heel de avond geen chips meer durven aanraken.
en zo ben ik niet meegegaan met hem op oudejaar omdat ik toch niet echt het gevoel had dat hij me écht meewou. hij had het idd nog eens moeten vragen
Kanelly schreef:Voor de vrouwen waarvan de mannen 2x (of vaker) moeten vragen of ze mee willen, waarom is dit?
Vragen jullie je vriendinnen ook 2 of 3x of ze ergens mee naar toe gaan?
Westernfreak schreef:Kanelly schreef:Voor de vrouwen waarvan de mannen 2x (of vaker) moeten vragen of ze mee willen, waarom is dit?
Vragen jullie je vriendinnen ook 2 of 3x of ze ergens mee naar toe gaan?
Ik snap dat ook niet. Volgens mij vraagt een man je ook nooit mee als hij je niet mee wil hebben. En als je daar al aan twijfelt, vraag dat dan gewoon, is voor een man veel simpeler en duidelijker!
ja = ja en nee = nee en als je dat graag omdraait, is het ook makkelijker voor je partner als je dat even meldt, kan hij daar rekening mee houden
Duhelo schreef:het is denk ik te zien aan de toon.
als een man echt enthousiast is over iets, en echt graag wilt dat je meegaat, zal hij daar vaak over praten, als hij maar van ver eens vraagt of je meegaat of niet, en er voor de rest over zwijgt, dan is het OF niet belangrijk Of wil hij niet dat je meegaat ...
ik vaag aan vriendinnen ook 2 of 3 maal of ze meegaan hoor, 1 X om te vertellen wat het is, en bij bevestiging dan nog een tweede maal om zeker te weten, en ev een derde maal om te zien of ze het niet vergeten zijn (doen ze bij mij ook want ik vergeet dergelijke dingen)
Duhelo schreef:het is denk ik te zien aan de toon.
als een man echt enthousiast is over iets, en echt graag wilt dat je meegaat, zal hij daar vaak over praten.
slokkie schreef:Om de discussie eens aan te zwengelen:
Praten vrouwen zoveel om oncomfortabele stiltes te voorkomen?
wimmus schreef:Ben ik de enige die, als er een ongemakkelijke stilte valt, toch niks nuttigs te zeggen heeft? Als ik dan m'n mond open zou doen, zou er zoveel onzin uitkomen dat net zo goed meteen kan weggaan. Ik houd me dus altijd wijselijk stil