Brugklas ging wel, maar daarna???
Ik snap niks van dat kind, iemand die het me uit kan leggen?
S'ochtends altijd net niet te laat komen, niet ontbijten, en waarom? Omdat ze gewoon echt, echt, een half uur in de badkamer staat!!!!!! En dan denk ik waarom, je bent echt niet lelijk maar met al die troep verpest je je huid, ze zit helemaal onder de puistjes.
Mijn passie is paarden, doe ik alles voor, begon met 1 verzorgpaard, ong. een jaar geleden, oké da's een beetje uit de klauwen gelopen, heb er nu drie.

Kleding, ach wat ik zelf leuk en lekker vind. Naar school geen paardrijbroek, maar naar de stad ofzo wel hoor.
Maar esther... Ze kan best netjes rijden, kon zo een verzorgpaard krijgen, leuk beest. Mag altijd op de poown van mijn nichtje. Maar ze wil gewoon niet. Nee want weet je wat ze doet, tja niks eigenlijk.
Hele middag achter msn en hyves. Elkaar berichtjes sturen. Die en die naar het busstation brengen. Even naar die, dan even naar die. Muziek luisteren, want dit en dit luistert iederen en het is zo gaaf! (Vervang gaaf door vreemde uitdrukkingen die ik niet snap.)
Op school stoer doen, grote mond, slechte cijfers. Zich op laten jutten door klasgenootjes. Maar de rest let toch ook wel op, maar zij, zij leert niks zo.
Sinterklaas vieren op school. Wat moest ze kopen voor een klasgenoot, smirnoff ice (mix spul met 3 procent ofzo).
Wantja dat is alcohol, drinkt weg als limonade en is stoer dus.
(Geluk bij een ongeluk, iets sterkers lusten ze niet.)
Maar ze laat zich zo gek maken, dat ze mij gaat vragen om dat te kopen! Terwijl ze weet dat ze problemen gaat krijgen als ze dat doet, echt grote. (Vorig jaar hele hoop gezeik gehad over een playboy, kijk die vond ik nog wel grappig, mijn pa had het ding gekregen, en gezegd doe die er voor de gein maar bij voor die jongen.) Maar alcohol in de tweede is natuurlijk echt een stap te ver. Heb haar uiteindelijk een lege fles gegeven, maarja toen kwam het volgende. Ze had het over een soort appelcider (strongbow of iets in die trant) en dat wouden ze stiekem overgieten in normale flesjes. Want dat vonden ze lekker.

Geen flauw idee hoe het nou nog afgelopen is, wil het half en half niet weten....
Oja, en dansen. Bijna janken iedere zaterdagavond als ze niet mag, en ze wil tot 1 uur s'nachts, ze wil geld, maar ze is vorige week ook al niet naar de "party" geweest, en "iedereen" gaat.
En nu wil ze weer naar Gio ofzo, zo'n feest waar iedere idioot alcohol mee kan krijgen.....
Maarja dat is het dus gewoon, die mentaliteit van als je haar maar goed zit, de rest boeit niet, niks op willen bouwen ofzo, nee alleen maar jezelf willen bewijzen....
Ik snap het niet hoor. Laat mij maar stalletjes uitmesten, ben ik tenminste van de straat.