Evelli schreef:Dan zijn mijn ponys ook niet meer vinden denk ik, met 2 meter sneeuwze zijn maar 90 cm hoog
Al mijn paardendekens maar even op stal leggen. Als het dan nodig is, kunnen die op.
Daar zeg je wat.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evelli schreef:DewiRox schreef:Ja klopt, wij hebben ook op de ringvaart kunnen schaatsen! Het was voor mijn broertje gewoon de eerste keer dat hij zo lang op natuurijs heeft kunnen schaatsen. Ik had eventueel gewoon op mijn schaatsen naar school gekunt!
Ja zeker, lekker gezellig ook! Koek & sopie tent, muziek, terras. Wij gaan er ook lessen, met gym. Zit dan wel in de 3e van het VWO, maar dat vonden ze alleen maar leuk (was ook mijn idee om 't te gaan doen).
Dus ik ga jou waarschijnlijk ook tegenkomen?
Nee, ben inmiddels uit Mijdrecht verhuist. Heb er wel 25 jaar gewoont (tot afgelopen april) Kom misschien nog wel eventjes kijken als de baan er ligt. Je zit op het VLC denk ik? Leuk hoor, heb ik altijd naast gewoont
Yup, ringvaart, Amstel, kerkvaartheerlijk! Achter de hoef (richting nieuwveen) in de polder.
Ze schaatsten zelfs tussen onze weilanden door. Bezorgde een hoop verbaasde koppis bij de paardjes
Dejavu: dikke dekens voor paardje liefvoor mij ligt er al een fleece dekentje en twee dikke handdoeken in de auto
Marieke_K schreef:Hmhm.. Weer.nl denkt er toch anders over: http://www.weer.nl/nl/home/weer/nederla ... =Rotterdam
Relschoppers
DewiRox schreef:Wat toevallig. VLC ja, heb je er zelf ook op school gezeten? Ja, je komt vanalles tegen op je schaatsroute! Je paarden zullen wel gedacht hebben; Die lopen gewoon over de sloot, misschien kunnen wij dat ook wel.
De baan is gisteren geopend en blijft tot 28 december, 's avonds zijn er ook allemaal demostraties. Hij is ook elke avond tot 10 uur open, en in het weekend 11 uur volgens mij, gezellig!