Hij wil je misschien wel terug, maar stel Zijn ouders willen niet dat jij nog meer bezeikt wordt, dus zeggen ze nee Heb ik al eerder meegemaakt bij een vriend van me. Zijn moeder zei toen: Als je toch alleen haar hart breekt dan laat je het maar.
Nee, zijn ouders zijn boos op mij, niet op hem, ik weet het even niet meer, ik voel me zo poedersuiker, ik schrijf nu een brief aan zijn ouders, hoe ik me voel, dat ik met ze moet praten, gewoon eerlijk en open, maar hij zei dat ze me niet binnen gaan laten.
Ik snap het niet, hoe kan ik hem nu al weer kwijt zijn..
Een vriendin zecht : XXX says: ik snap hem niet.. het lijkt erop dat hij je niet wil maar het niet durfde te zeggen
nu zit je gelijk gas te geven tegen die ouders, een brief zou echt niet veel helpen met al jou verdriet, zelfs, ze zullen je uitlachen als ze er geen begrip voor zullen hebben! Bel ze eerder gewoon op.
Hoe oud ben je eigenlijk? Wat zeggen jouw ouders hievan? Die staan vast ook niet te springen voor zo'n schoonzoon zonder een greintje respect voor hun dochter!
meisje, meisje meisje........... wat laat jij je in de zeik nemen
chocobroodje
Geplaatst: 04-12-09 22:25
Oh meid echt wordt wakker, je vriendin zegt het ook. Zoek toch een leuke jongen die WEL respect heeft voor je. En dat hij die vriendin verkering vroeg, dat vindt je ook normaal? Je hebt dan niet zoiets van ieuw. Ik zou het gewoon een smerige gedachten vinden, zoiets is toch niet goed te praten
Kaja
Geplaatst: 04-12-09 22:25
KiWiKo schreef:
meisje, meisje meisje........... wat laat jij je in de zeik nemen
Ik ben langsgeweest, heb met hem gepraat die ouders vertrouwen me niet en denken dat ik lieg, hij gaat de brief geven.
Ik had hem gewoon terug, en die ouders stoppen dit.
Zijn vader moet juist weten hoe het is, hij mocht zijn (nu vrouw) vriendin niet zien, hij is daarom weggegaan uit huis. Hij zou dit juist moeten snappen.
tsjonge jonge, je lijkt wel een karrepaard met die enorme oogkleppen. Eerst dumpt hij je, papt hij aan met notabene een vriendin van je, die wijst hem af, waarna hij maar weer na jou toe komt, en nu willen zijn ouders t niet hebben (aldus hem)
Ik denk dat het kolder is en heb de volgende bedenkingen: 1. Hij wil je niet, alleen even voor een vluggertje beschikbaar houden dan, en durft het na jou stalkend gedrag en hopeloosheid niet aan om je nog eens te dumpen. 2. Hij heeft nadat hij jou gedumpt heeft tegen zn ouders gezegt dat hij t deed omdat jij vreemd ging (of een ander l*ulkoek verhaaltje) en daarom willen zn ouders je niet meer in huis.
Werd je voor de 1e dump wel binnengelaten bij je ex vrien's ouders?
En als je bij hem langs bent geweest, waarom heb je dan niet ook direct met zn ouders gepraat?
Als je hem niet nog eens kwijt wil raken heb ik 1 goede raad voor je; laat m lopen en bouw je eigen leven op. Als je je zo laat playen zul je m nog heel vaak kwijt raken (en terug krijgen)...
tja, hoe oud is hij? In mijn ogen is het; als je oud genoeg bent om een relatie aan te gaan, en om seks te hebben, heb je die ouders ook niet meer nodig. T is altijd wel fijn om er een goede band mee te hebben, maar het is niet nodig voor het laten slagen van de relatie. Je hebt geen verkering met zijn ouders en als hij werkelijk zoveel om jou geeft en met jou verder wil, dan mag hij ook mans genoeg zijn om tegenover zijn ouders voor zn eigen op te komen.
Meiske toch, jouw levensgeluk hangt niet van die ene gozer af hoor! Hoe graag hij je dat ook wil late geloven en hoezeer jij dat nu ook gelooft. Als hij echt serieus verder zou willen is HIJ degene die met zijn ouders moet praten en ze moet zeggen "jullie denken wat je denken, vinden wat je vinden, maar ik ga voor haar, of jullie me nu steunen of niet". Deze kerel is jou niet waard. Je bent zo trouw als een hondje, maar hij behandelt je waardeloos. Kijk eens in de spiegel en zie alle kanten van jezelf waarom iemand van je zou moeten houden. Met minder hoef je helemaal geen genoegen te nemen!
Hmn.. Daph.. ik weet niet of ik dit nou wel zo slim vind. Zeker omdat hij je eerst heeft gedumpt en omdat hij iemand nodig heeft komt 'ie maar weer terug bij jou. Ik spreek je wel weer even op msn één dezer dagen