De brutaliteit! Waar halen ze het vandaan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-09 12:02

Klopt, dat is aan de politie, voor identiteitsfraude. :) RP heeft de gegevens (mailadres, IP) van die persoon en dat gaat door naar de politie.

Anoniem

Re: De brutaliteit! Waar halen ze het vandaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 12:04

Zo! Dat is dan wel weer goed dat ze dat doen toch?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-09 12:05

Nou ja, ik moet het doen maar zij mogen de gegevens niet aan mij geven, wel aan de politie. ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-09 19:04

De zaak wordt nu wel heel vreemd...

Ik heb een mailtje gekregen (via Bokt) van iemand die zegt dat haar e-mail achter het profiel zit - zonder dat ze het wist.
Althans, er waren problemen met haar (zaken)mail en nu was de boel weer opgeschoond, kreeg ze ineens mailtjes binnen van RP, berichtjes van mannen en ook het bericht dat de foto van haar profiel moest worden verwijderd...
Nu heeft ze op Google gezocht naar het nummer wat erbij stond en zo kwam ze in dit topic terecht, is lid geworden en heeft mij dit gemaild. Ik snap er niks meer van... Heeft iemand haar mail gehackt, of gewoon gebruikt? Wie zou zoiets doen en waarom...
Ik ben nou wel heel erg benieuwd geworden hoe de vork in de steel zit. Ik weet niet meer wat ik moet geloven. RP heeft het IP adres en andere gegevens, ik hoop dat ze daar wat mee kunnen want dit is wel echt heel bizar.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:11

Dit wordt opeens wel een heeeel raar verhaal! Dacht je er zo goed als vanaf te zijn, gebeurd er dit. Vreemd!!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:14

wat een vaag verhaal!

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:16

Misschien wordt het wel gewoon te heet onder haar voeten... :=

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:20

Fiffill schreef:
De zaak wordt nu wel heel vreemd...

Ik heb een mailtje gekregen (via Bokt) van iemand die zegt dat haar e-mail achter het profiel zit - zonder dat ze het wist.
Althans, er waren problemen met haar (zaken)mail en nu was de boel weer opgeschoond, kreeg ze ineens mailtjes binnen van RP, berichtjes van mannen en ook het bericht dat de foto van haar profiel moest worden verwijderd...
Nu heeft ze op Google gezocht naar het nummer wat erbij stond en zo kwam ze in dit topic terecht, is lid geworden en heeft mij dit gemaild. Ik snap er niks meer van... Heeft iemand haar mail gehackt, of gewoon gebruikt? Wie zou zoiets doen en waarom...
Ik ben nou wel heel erg benieuwd geworden hoe de vork in de steel zit. Ik weet niet meer wat ik moet geloven. RP heeft het IP adres en andere gegevens, ik hoop dat ze daar wat mee kunnen want dit is wel echt heel bizar.

Ach joh, die voeld de hitte onder der kont al!!!

Ik zou dat verhaal niet al te serieus nemen.
Mocht het wel zo zijn dan zoekt de politie dat wel uit.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-09 19:20

Ik weet het niet... dat is het vervelende, je kan gewoon niet meer mensen vertrouwen op hun woord in dit soort zaken. Misschien is het wel waar en misschien is het gewoon een hoop slappe onzin... En ik neig eigenlijk een beetje naar het laatste...

Inderdaad, denk je er zo goed als vanaf te zijn krijg je dit. Apart.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:22

ik zou er echt een zaak van maken
die fout maken ze geen 2e keer meer dan :n

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:22

Ik vind het gewoon iets te veel toeval dat zodra er politie in het spel is er in eens, en nog wel iemand van bokt(?), naar voren komt dat haar e-mail gebruikt is...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-09 19:23

Ze is niet van Bokt, ze heeft dit topic gevonden door de code in de mail op te zoeken op Google en heeft toen een account op Bokt aangemaakt om mij te kunnen mailen.

Het is allemaal net iets té toevallig...

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:24

Als iemand een account aanmaakt wordt er toch altijd een bevestigingsmail naar het emailadres gestuurd, en pas als het dan via een link oid die daar in staat word bevestigd is het account geactiveerd... Dus dat zij zegt dat haar mail wordt gebruikt en zij er niks vanaf weet geloof ik eigenlijk niet..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-09 19:26

Volgens haar had ze al een tijdje problemen met haar mail en is die dus nu gemaakt, en kreeg ze dus nu al die mailtjes binnen. Op deze site hoef je niks te activeren via mail overigens. Maar je krijgt wel een bevestigingsmail...

Nog toevalliger dat de mail het dan ook niet deed en dat ze nu ineens wél die mailtjes binnenkrijgt op de dag dat ik ontdek dat mijn foto gebruikt wordt. :+

AapjeAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:27

Het verhaal wordt nu idd wel heel erg vreemd.
Ik zou er ook niet op vertrouwen hoor.
Allemaal doorgeven aan de politie dit, die weten wel wat ze er mee aan moeten en zoeken het maar uit.
Laatst bijgewerkt door AapjeAstrid op 14-11-09 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:27

Ik heb je topic al even gevolgd. Wat raar zeg, die wending nu opeens. Ik vind het best verdacht en inderdaad net iets te toevallig.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:29

Nou inderdaad.
En als ze de mail gewoon krijgt dan had ze zich ook af kunnen melden.

Als ik zo'n mail krijg van een site waar ik me zelf niet heb ik geschreven dan zorg ik dus echt wel dat de boel geblokkeerd wordt.

Nu zou ik zeker aangifte gaan doen. Het wordt nu nl wel erg vreemd.
De politie kan dan ook wat met het IP-adres en dan kan alles achterhaald worden.
Kijken of het toevallig niet net dezelfde persoon is als waar je net een pb-tje van hebt gehad.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:30

naja bizar zeg!!

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:33

Toen je me dit gistere avond vertelde moest ik wel lachen!
Maar als ik het zo lees.. is die vrouw van dat mailtje idd een beetje geschrokken denk ik maar zo. Want waarom zou je iemand anders mail account gebruiken? Op een datingsite.. Maar goed.
Ik hoop voor je dat je er achter komt wie hier nou presies verantwoordelijk voor is!

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:19

die vrouw weet daar heus wel vanaf!
beetje raar verhaal maakt ze ervan.
ze is natuurlijk geschrokken dat ze betrapt is

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:21

geen mensen in je omgeving waar je momenteel een slechte verstandshouding mee hebt?
ik denk dat je in prive kringen moet zoeken
ik zou iig de politie het IP adres uit laten zoeken

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:22

Ok, óf het is een ontzettend kletsverhaal, óf haar mail is gehackt en er is een fictief profiel aangemaakt om betalende klanten te lokken. Lijkt mij dan overigens makkelijker om een fake hotmailaccount aan te maken...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-09 20:31

Ik denk dat ik persoonlijk naar de politie moet om aangifte te doen want via internet kan het niet als het om zoiets gaat.... en volgens mij is die site voor identiteitsfraude alleen voor paspoorten en dat soort dingen?

@ ikdoemaarwat: ik heb met niemand een slechte verstandhouding... voor zover ik weet.. ik zou ook echt niet weten wie zoiets zou doen.... en dan dit mailtje erbij, dat maakt het helemaal raar. Dan denk ik niet meteen aan iemand uit mijn kennissenkring.

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:33

ik zou gewoon de hele bende uitprinten alle mailtjes enzo en die banner en profiel als je dat nog heb en inderdaad gewoon naar het politiebureau gaan!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:46

Even het hele topic doorgelezen, wat een maf verhaal zeg. Ben benieuwd wat voor staartje dit gaat krijgen :=

Heb je in haar profiel al nagekeken of het écht klopt dat ze nu pas op Bokt lid is geworden?