Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ChantalSmook schreef:pffdan beter nog over de doorgetrokken streep denk ik dan!
Ben trouwens wel heel benieuwd hoe het is als ik zelfstandig de weg op mag! Best raar om voor te stellen dat ik dat nu gewoon mag als ik hem heb
Joonsel schreef:Mijn rijles ging baggerrrr. Geklooi met de koppeling en alles. Pfff..En dat nog na 23 lessen..Baal er een beetje van! Op het einde ging het wel oké. Kijken gaat ook steeds beter en durf nu ook sneller mijn auto er voor te "gooien" als het ware.
Hopelijk gaat het maandag beter
VeronicaM schreef:Oehh gisteravond een afrijdatum afgesproken! 30 november! Spannend, maar heb er wel zin in eigenlijk.
miranda_x schreef:Mag ik ook gezellig mee praten?
Ik heb Vrijdag mijn Intest bij de rijschool. Dan ga ik eerst een uurtje in de rijsimulator rijden en dan een uur de weg op, zodat ze kunnen zien hoeveel uur ik ong. nodig heb.
Ik ga bij een rijschool lessen, waar ze via de 'methode' RIS Opleiding rijden. Iemand daar ervaring mee?
Ben benieuwd hoe het vrijdag gaat!
Donderdagavond al introductieavond gehad, ook al in een auto gezeten, alles leren afstellen en wat je allemaal moet doen voor dat je de auto binnen gaat en motor starten etc.
Marijuhhhhh schreef:miranda_x schreef:Mag ik ook gezellig mee praten?
Ik heb Vrijdag mijn Intest bij de rijschool. Dan ga ik eerst een uurtje in de rijsimulator rijden en dan een uur de weg op, zodat ze kunnen zien hoeveel uur ik ong. nodig heb.
Ik ga bij een rijschool lessen, waar ze via de 'methode' RIS Opleiding rijden. Iemand daar ervaring mee?
Ben benieuwd hoe het vrijdag gaat!
Donderdagavond al introductieavond gehad, ook al in een auto gezeten, alles leren afstellen en wat je allemaal moet doen voor dat je de auto binnen gaat en motor starten etc.
Is dat een opleiding van de ANWB?
Is er trouwens iemand die bij de ANWB wil gaan lessen, met elk nieuw lid dat ik aanmeld kan ik 25 euro verdienen namelijk!
miranda_x schreef:Mag ik ook gezellig mee praten?