Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik geloof dat ik iets op te biechten heb.
Tsja.. Kinderen...
Nou, toen was het toch wel een beetje duidelijk. Ouders ermee geconfronteerd, en die hebben het maar toegegeven.
) Sinterklaas: de eerste les over logistiek in een kinderleven

.
. Ik had al zo'n vermoede en heb nog 1 jaar gedacht dat Sinterklaas het aan mams had gevraagd te doen. Toen ik 7/8 was dacht ik HOOOO eens even, die Sinterklaas is de directeur
.
Chantal___ schreef:Ik kwam er zelf achter dat ik een jaar of 6/7 was. Vond het handschrift van de Sint verdacht veel lijken op die van m'n moeder en in de koelkast waren nooit minder wortels... Toen heb ik me op een dag in de kast verstopt & zag ik mams mn cadeau in mn schoen doen, de waterbak leeggooien en de wortel in de ijskast doen. Ik had al zo'n vermoede en heb nog 1 jaar gedacht dat Sinterklaas het aan mams had gevraagd te doen. Toen ik 7/8 was dacht ik HOOOO eens even, die Sinterklaas is de directeur
.
. Smiecht
. 
Maar daarna direct: Dus nu hebben we samen een geheimpje want je zusje mag het niet weten. Toen voelde ik mij wel trots, als 'oudere zus'
ik vind Bram van der Vlugt wel de enige echte Sinterklaas
Mijn ouders hebben het mij gewoon verteld, niet vanwege het geloof ofzo, maar omdat mijn broer elke keer als hij een zwarte piet zag een waar trauma opliep
Hij was er zo panisch voor dat ze niks anders konden doen dan het hele gezin vertellen dat het allemaal een leugen was. Daarna hebben we ook nooit meer sinterklaas gevierd en altijd cadeautjes onder de kerstboom gehad
Was ook altidj leuk en nog heb ik niet zo veel met sinterklaas, want om heel eerlijk te zijn, ik ben nu 26 en ik hou ook nog steeds niet van mensen die onherkenbaar verkleed zijn