Ja hoor! Ik heb vandaag de school geteisterd met mijn post-its! Ze bleven best wel lang hangen! Op de spiegels in de meiden wc "Je bent mooier dan je denkt" en bij bordjes bij de afdelingsleider enzo
Heb wel leuke reacties op gehad! (heel stiekem blijven luisteren ) "Oh, daar hangt weer zon briefje! *giegel* "Heb je al gelachen vandaag?" *giegel* Bij de WC hingen ze ook al!"
Heb zelfs een brede smile op het gezicht van de rector gekregen
Helaas hebben de schoonmakers alles weggehaald, en zag ik dat er wat humorloze mensen waren die ze door midden gingen scheuren aan het eind van de dag
Maar toch vond ik het heel erg leuk, omdat ik tóch een paar mensen blij heb gemaakt
Hvelreki
Geplaatst: 15-10-09 17:17
Wat een supertof idee!! Ik ga er mij ook eens aan wagen! Zou het zelf superleuk vinden om zoiets te vinden dus
DvdKloof
Geplaatst: 15-10-09 17:17
is van mascha van beautygloss.nl haha
wel leuk idee idd
Musjes
Geplaatst: 15-10-09 17:31
Wat een leuk idee dit!
Ik heb er gelijk ook een paar gemaakt. Klaar om morgen te plakken. Ik neem de post-its ook mee in mn tas. Kan ik ook spontaan iets bedenken en gelijk plakken. Ik ben niet zo een tekenaar. Als je rare hoefijzers tegen komt, die zijn van mij
@unwritten, mogen we het niet via bokt doen? Ik wil hier graag inspiratie op blijven doen.
Jinte
Geplaatst: 15-10-09 17:33
Vandaag heb ik er een stuk of 8 op gehangen. 5 bij de WC's en de rest door de school.. Op de deur van een lokaal, op de kapstok en in de aula. Heb ook erg leuke reacties gehoord! Helaas is het zo druk bij mij op school, en ik ga het niet in alle drukte opplakken
Via bokt mag ook Musjes, maar het is juist leuk om alles buiten bokt ook op een plek te verzamelen, zodat het een groter initiatief wordt, dus echt heel Nederland gaat bereiken.
Ik werk zelf in de multimedia, dus zowiezo kan ik mijn kanalen aanspreken om het echt groot te maken.