vanitymay schreef:karuna schreef:Spaarders, mensen met een bankrekening en mensen die normaal hun hypotheek hebben afgesloten zonder een financiele gok te nemen of niet na te denken daar heb ik medelijden mee. Mijn vader heeft nu voor de 2e keer pech. Die zei heel cynisch rond te kijken naar een bank die ook op omvallen staat zodat hij daar zijn spaargeld kan neerzetten. Hij was ook al de pineut bij Icesave en nu dus weer voor de 2e keer.
Ik vroeg me net al af of dit mensen zou overkomen...Ja dus... Sneu voor je vader (en alle andere slachtoffers en mensen die werkloos worden door deze situatie)
Ik vind het voor de mensen die voor/ bij DSB werken veel erger...
Haar vader heeft gewoon gegokt en verkeerd gegokt, en elke solide bank kan door een crisis in de problemen komen.
Icesave bood goede rentepercentages, maar toch zijn er miljoenen in rook opgegaan..
We kennen de problemen rondom Fortis etc. dus mensen zijn op hun hoede.
Klokkenluiders die mensen gaan oproepen om hun geld weg te halen bij DSB richten grote schade aan bij deze bank en dus de mensen die er werken! Paniek, maar waarom eigenlijk??
Voor mensen als Abeltje ontstaan er onmogelijke situaties, dat begrijp ik zeker wel, maar die situatie is mede mogelijk gemaakt doordat mensen miljoenen aan (spaar)geld weg gaan halen, maar waarom eigenlijk??
. Hij was ook al de pineut bij Icesave en nu dus weer voor de 2e keer.

Sta je dan...