Liefde en sex

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 08:02

zo ik ben ook ff een weekendje niet online gfeweest en ja hoor 6 blz over liefd&sex

zal ook ff mijn mening geven Haha!

liefde&sex is de beste combinatie(met een beetje lust erbij he!)

alleen liefde maar geen sex(was dat nou die platonische relatie SP) daar lijkt me nou echt nix aan! wel een relatie, maar geen sex, lijkt me een nutteloze relatie!

sex maar geen liefde, superlekker! als de lust er is, je ziet iemand en je denkt o ja die gaat vnv mee! en dat gebeurt ook...dan heb je echt wel een hele leuke(lees: lekkere) nacht! vaak is zo'n nacht nog wat heftiger als je wat drank op hebt, en dan 's ochtens denk je o jee ga jij maar snel naar huis! of je denkt hmm ja t was toch wel iets bijzonderder(is dat een woord Verward ) dan de gemiddelde one night stand, en je ziet diegene daarna nog een keer, en wie waat gaat het dan van lust alsnog over in liefde(zo begon mn laatste relatie, eigenlijk bijna al mn relaties)

oke nu over t vreemdgaan!

1 op de 3 mensen gaat vreemd( 66,66 % dus) daar werd flink zoenen, beetje friemelen & echte sex onder verstaan, toen ik dat hoorde was mn relatie nog vrij nieuw en dacht ik neeee dat kan niet! dat echt 1 op de 3 vreemdgaat(ik was toen nog maar 1x vreemdgegaan, toen ik geen serieuze relatie had, en had alleen maar beetje gerotzooid en niet all the way vreemdgegaan)

maar toen ging ik in mn omgeving opletten, nou je wil niet weten hoe ik daar van ben geschrokken! mensen die kinderen hebben, en dan alsnog vreemdgaan, mensen met al jarenlang een relatie, plannen om samen te gaan wonen en ondertussen beiden vreemdgaan! ik stond er echt van te kijken!en ook gewoon mensen van wie ik het echt niet verwacht had!

en toen ging ik zelf ook ineens vreemd, en had niet eens een echt schuldgevoel! oke t was carnaval, nodige drank op, 2 avonden met iemand anders dan mn vriend naar buiten gegaan, en paar weken daarna samen met diegene naar de film geweest en terug in de auto was het ook heeeeel gezellig...

en t is inmiddels uit met mn toenmalige vriend, en nu ik dus weer single ben merk ik ook dat ik niet 1 bepaalde persoon leuk vind, maar dat ik meerdere mensen ' interessant' vind!
en heb ook helemaal geen zin om 1 persoon uit te kiezen, beetje flirten enzo blijft leuk en ik zie wel waar het eindigt!

volgens mij is de mens niet gemaakt om monogaam te blijven!
als je terug denkt aan de oertijd, vrouw thuis, man opjacht, man wil zn genen verspreiden, dan zou je denken dat mannen meer vreemdgaan dan vrouwen, maar denk dat de vrouwen inmiddels ongeveer net zo snel vreemdgaan als mannen!

maar hoe kan het ook anders!ik bedoel ja stel je bent op stap met een stel vriendinnen, alle vriendjes zijn thuisgelaten, dan komen jullie een groep aantrekkelijke mannen tegen, tsja logisch dat er minstens 1tje is die de fout in gaat!

ik had in t begin echt zoiets van nee ik geloof gewoon niet dat er zo veel mensen vreemdgaan, voelde me ook echt kl*te toen ik er in mn omgeving achter kwam dat die 1 op de 3 mensen die vreemdgaan, toch echt klopte!
en toen ik zelf vreemd was gegaan en nog vol overtuiging tegen mn vriend kon zeggen dat ik van hem alleen was, toen dacht ik ja sh*t als ik zo overtuigend kan liegen....dan kan hij dat ook(hij ging toen al maanden lang iedere vrijdag zonder mij op stap...) maar ben nu aan t idee gewend dat vreemdgaan iedereen kan overkomen, en tuurlijk hoop ik dat als ik over tig jaren een echte vaste relatie heb, eventueel kinderen, maar echt samenwonen enzo, dat dan geen van de 2 vreemdgaat, maar ja zolang het gewone relaties zijn, zonder echt een toekomst samen, tsja als ik er dan achter kom dat hij vreemdgaat is t vervelend, maar woon ik samen en heb ik een leventje opgebouwd met mn partner en hij gaat dan vreemd, zou ik het veel erger vinden!

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 08:59

Ok, ik heb nu een aardig tijdje dit hele verhaal gevolgt van mensen. Is men nu echt zo zwak dat ze het niet bij hun eigen partner kunnen houden? Des te meer ik zie, des te meer ik zoiets heb van, ja. Nou, dan ben ik blij dat ik gelukkig nog de definitie ken van het woord monogaam.
Een ander punt. Die zogenaamde one night stands. Oh wat een werelduitvinding. Gewoon lekker tekeer gaan, meestal met drank, en daarna geen last hebben van het gezeik. Nou, dat laatste klopt dus niet. Het is van de zotte hoeveel mensen ondertussen zijn zwanger geraakt (abortuskliniek vaart er wel bij), ziek zijn geworden (geslachtsziektes en ook aids) of gewoon ervan balen wat ze hebben gedaan omdat ze straalbezopen waren.
Denk eerst na voordat je je lusten de vrije loop laat!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 09:31

Arno24 schreef:
Denk eerst na voordat je je lusten de vrije loop laat!
ik denk ook dat het verkeerd is dat je je lusten opkropt, daar krijg je van die gefrustreerde mensen van. maar wel een beetje nadenken voor je iets doet (condoom, hoewel dat ook niet betrouwbaar is tegen geslachtziekten), daar ben ik het wel mee eens.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 09:36

SuperPepeijn"]
[quote="Arno24 schreef:
Denk eerst na voordat je je lusten de vrije loop laat!
ik denk ook dat het verkeerd is dat je je lusten opkropt, daar krijg je van die gefrustreerde mensen van. maar wel een beetje nadenken voor je iets doet (condoom, hoewel dat ook niet betrouwbaar is tegen geslachtziekten), daar ben ik het wel mee eens.
[/quote]

Ervaring met frustraties SP?? }>

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:26

BartVB schreef:
Citaat:
Ik vind dat je sex voortkomt uit liefde. Waarom zou ik iemand, die ik niet (goed) ken aan me laten zitten? Waarvan ik niet hou? Hij niet van mij houdt?


Iets dergelijks zul je een man niet snel horen zeggen. Toch een beetje verstoorde 'machtsverhoudingen' als het op sex aan komt. Helaas Scheve mond


Ik wel hoor, ik vind dat sex niet echt kan zonder dat er liefde is... maarjaaaa wie ben ik weer he Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:27

Arno24 schreef:
Ok, ik heb nu een aardig tijdje dit hele verhaal gevolgt van mensen. Is men nu echt zo zwak dat ze het niet bij hun eigen partner kunnen houden? Des te meer ik zie, des te meer ik zoiets heb van, ja. Nou, dan ben ik blij dat ik gelukkig nog de definitie ken van het woord monogaam.
Een ander punt. Die zogenaamde one night stands. Oh wat een werelduitvinding. Gewoon lekker tekeer gaan, meestal met drank, en daarna geen last hebben van het gezeik. Nou, dat laatste klopt dus niet. Het is van de zotte hoeveel mensen ondertussen zijn zwanger geraakt (abortuskliniek vaart er wel bij), ziek zijn geworden (geslachtsziektes en ook aids) of gewoon ervan balen wat ze hebben gedaan omdat ze straalbezopen waren.
Denk eerst na voordat je je lusten de vrije loop laat!


Ik krijg het idee, dat jij denkt dat deze mensen iedere nacht een ander in bed hebben liggen, zo moet je dat niet zien! Maar waarom geef je niet eens toe aan lusten? Ik begrijp dat niet zo goed....................!!

Je emoties altijd maar opkroppen, krijg je veel vervelendere situaties van!

Katja
Blogger

Berichten: 42179
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:35

Volgens mij krijg je zwaar gefrusteerde mannetjes die zogenaamd prinicpeel zijn en niet toegeven aan hun lusten. Maar vroeg of laat kunnen ze zich niet meer inhouden en pakken de eerste de beste vrouw die ze over straat zien lopen.
En het is nog slecht voor je hart ook. Haha!

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:39

Ik wil best toegeven aan m'n lusten, maar dan denk ik nog wel eerst na voordat ik wat doe.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:45

Katja schreef:
Volgens mij krijg je zwaar gefrusteerde mannetjes die zogenaamd prinicpeel zijn en niet toegeven aan hun lusten. Maar vroeg of laat kunnen ze zich niet meer inhouden en pakken de eerste de beste vrouw die ze over straat zien lopen.
En het is nog slecht voor je hart ook. Haha!


Zou een one night stand niet een roeping zijn naar liefde in je leven?

Katja
Blogger

Berichten: 42179
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:46

Arno24 schreef:
Ik wil best toegeven aan m'n lusten, maar dan denk ik nog wel eerst na voordat ik wat doe.


Ik geloof ook niet dat iedereen die een one night stand heeft gehad of een keer vreemdgegaan is er gewoon maar bovenop gesprongen is.

Katja
Blogger

Berichten: 42179
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:48

Sypheron"]
[quote="Katja schreef:
Volgens mij krijg je zwaar gefrusteerde mannetjes die zogenaamd prinicpeel zijn en niet toegeven aan hun lusten. Maar vroeg of laat kunnen ze zich niet meer inhouden en pakken de eerste de beste vrouw die ze over straat zien lopen.
En het is nog slecht voor je hart ook. Haha!


Zou een one night stand niet een roeping zijn naar liefde in je leven?
[/quote]

Nou nee, ik zie het toch meer los van elkaar. Zeker als vrijgezel kun je wel genoeg leifde van familie en vrienden ontvangen maar heb je wel behoefte om af en toe een keer, ja hoe zeg ik dat nou netjes......jullie begrijpen het wel.

Tallie1979
Berichten: 22798
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:50

Ik vind dat sex met en zonder liefde gewoon sex is hoor..

Met liefde is het bijzonder, zonder liefde kan het heel lekker zijn en als stressreleaf werken.

Bovendien, soms is het best leuk en lekker om wel de lusten en niet de lasten te dragen.. Haha!

Maar dit is mijn bescheiden mening.. Haha!

P.s. Ik ben overigens wel monogaam in een relatie. Lachen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:51

Katja"]
[quote="Arno24 schreef:
Ik wil best toegeven aan m'n lusten, maar dan denk ik nog wel eerst na voordat ik wat doe.


Ik geloof ook niet dat iedereen die een one night stand heeft gehad of een keer vreemdgegaan is er gewoon maar bovenop gesprongen is.
[/quote]

Hij is fijn.. Haha! nee ik denk ook niet dat het zo gaat nee, er zal vast wel meer achter zitten..
Ik ben ook helemaal niet zo dat ik na 1 keer uitgaan met iemand gelijk het bed in zal duiken..maarja uitzonderingen zijn natuurlijk mogelijk.. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:32

Katja"]
[quote="Arno24 schreef:
Ik wil best toegeven aan m'n lusten, maar dan denk ik nog wel eerst na voordat ik wat doe.


Ik geloof ook niet dat iedereen die een one night stand heeft gehad of een keer vreemdgegaan is er gewoon maar bovenop gesprongen is.
[/quote]

Ik weet wel zeker van niet!

Mijn vraag naar Arno? Heb jij uberhaupt weleens een one nightstand gehad?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:35

Pipo schreef:
Mijn vraag naar Arno? Heb jij uberhaupt weleens een one nightstand gehad?


Ik snap niet waarom zou iets gevraagd moet worden en waarom het relevant is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:40

Sypheron"]
[quote="Pipo schreef:
Mijn vraag naar Arno? Heb jij uberhaupt weleens een one nightstand gehad?


Ik snap niet waarom zou iets gevraagd moet worden en waarom het relevant is?
[/quote]

Omdat ik precies als hem dacht toen ik het nooit had gedaan Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:41

Dan snap ik niet waarom je er toch aan begonnen bent als je toch zo'n mening had. Ik denk ook precies als hem en ik wil er gewoon niet aan denken hoe het zal zijn, laat staan het echt te doen. Natuurlijk ben je wel eens nieuwsgierig hoe het met anderen zal zijn, zeker als je nog maar sex hebt gehad met een persoon, zoals ik. Maar ik heb niet meer nodig.

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:45

Ben het hier met Sypheron eens. Vind de vraag absoluut niet relevant hier. Ik wil gewoon niet aan een one night stand. Tuurlijk, is verleidelijk als je zoals ik alleen bent. Maar ja, dan maar even wat geduld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:48

Sypheron schreef:
Dan snap ik niet waarom je er toch aan begonnen bent als je toch zo'n mening had. Ik denk ook precies als hem en ik wil er gewoon niet aan denken hoe het zal zijn, laat staan het echt te doen. Natuurlijk ben je wel eens nieuwsgierig hoe het met anderen zal zijn, zeker als je nog maar sex hebt gehad met een persoon, zoals ik. Maar ik heb niet meer nodig.


Wat een boer niet kent, dat eet hij niet! Zolang je zoiets nooit hebt meegemaakt, vind ik niet dat je er zo'n uitgesproken mening over kan hebben.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:52

Tuurlijk wel, jij hebt toch ook wel ergens een uitgesproken mening over? Hoe denk jij bijv over euthanasie etc en er zijn nog veeeeeeeel meer zaken waarvan jij vast zegt: Nee dat van mijn leven nooit. Dat heeft iedereen wel, dat kan je moeilijk ontkennen...

Belker

Berichten: 15399
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:54

Arno24 schreef:
Ok, ik heb nu een aardig tijdje dit hele verhaal gevolgt van mensen. Is men nu echt zo zwak dat ze het niet bij hun eigen partner kunnen houden? Des te meer ik zie, des te meer ik zoiets heb van, ja. Nou, dan ben ik blij dat ik gelukkig nog de definitie ken van het woord monogaam.

Wat ik vind of schrijf staat niet gelijk aan daden.

Belker

Berichten: 15399
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:55

Pipo"]
[quote="Sypheron schreef:
Dan snap ik niet waarom je er toch aan begonnen bent als je toch zo'n mening had. Ik denk ook precies als hem en ik wil er gewoon niet aan denken hoe het zal zijn, laat staan het echt te doen. Natuurlijk ben je wel eens nieuwsgierig hoe het met anderen zal zijn, zeker als je nog maar sex hebt gehad met een persoon, zoals ik. Maar ik heb niet meer nodig.


Wat een boer niet kent, dat eet hij niet! Zolang je zoiets nooit hebt meegemaakt, vind ik niet dat je er zo'n uitgesproken mening over kan hebben.
[/quote]

Nou dank je. Ook ik heb een uitgesproken mening terwijl ik het nooit heb gedaan. Maar mijn mening past wel bij jou in het straatje. Maakt dat dan verschil?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:58

Er zijn genoeg dingen die te goor/afschuwelijk voor woorden zijn en die ik hier niet neer ga zetten, maar waarvan ik wel bijna zeker weet dat jij daar nooit niet aan begint, ook niet om het een keer te proberen, dus dit soort commentaar vind ik echt grote onzin.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 12:32

Ik vind het jammer dat sommige sex zonder liefde nog steeds als taboe beschouwen. Kom op jongens en meisjes, uit welk ei zijn jullie gekropen mannnnn..... Knipoog

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 12:34

Sypheron"]
[quote="Pipo schreef:
Mijn vraag naar Arno? Heb jij uberhaupt weleens een one nightstand gehad?


Ik snap niet waarom zou iets gevraagd moet worden en waarom het relevant is?
[/quote]

En ik denk dat je zelf het antwoord hierop weet, anders stel je de vraag niet!