Maak het, of kraak het!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 15:52

Ja, ik vindt ook altijd alles wat mijn moeder wast prima :+

zij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 15:56

Geweldig om al die reacties te lezen zeg! Alleen nu durf ik dus nooit meer iets nieuws te kopen voordat ik hier heb gekeken of het niet al gekraakt is...

ik heb nog een maken...
kruidvat eigen merk cramespoeling vind ik echt helemaal geweldig! dat werkt tenminste en is niet duur... al die dure zooi vind ik troep en werkt veel minder goed!

_Yasmine_

Re: Maak het, of kraak het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:01

die werkt inderdaad erg goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:05

Maken:
Schwarzkopf Anti-Pluis Crème Repair & care krul controle
Is een lichtbruin pomp flesje met donkerbruin pompje. Het kost 3 euro per flesje, ongeveer 2 pompjes over je haar, even goed verdelen en het pluist niet! :) En ik kan mijn krullende haar de baas! :D En je haar ruikt heel lekker naar kokosnoot!

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:22

Zwitsal schreef:
maken:
- dove silk glow bodylotion. krijg er een heerlijke glanzende zachte huid van en het plakt niet, trekt snel in, echt ideaal!

Ik zeg kraken, na 2 dagen zit nóg alles onder de glitters (zelfs na twee keer per dag douchen). De douchegel daarvan is dan wel weer lekker.
Net als de mascara Magnific'eyes (oid) van Rimmel, verschrikkelijke troep. Droogt totaaal niet (en geloof me, je houdt het niet vol om een half uur niet te knipperen).

Maken:
Nivea crème, heerlijk spul. Geen droge huid meer. :)
Purol, handig voor vanalles. Maar vooral voor je lippen en kleine wondjes (oa nagelriemen) ideaal!

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:43

Maken: alles van Collistar :D Met name de Tallasso scrub, is echt dé scrub der scrubs! En de nieuwe Infinito mascara is echt geweldig.

Garnier schuimmousse speciaal voor krullen, niets is beter voor mijn krullen (zie profiel voor foto haha)

Kraken: reinigingsdoekjes voor het gezicht van wat voor merk ook. Is puur troep en reinigt ECHT niet goed genoeg. Maar wil je een vies gezicht of snel rimpels, vooral gebruiken. :D

Rimmel mascara, nog nooit zo'n slechte mascara gehad...

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:46

Anneke schreef:
Maken: alles van Collistar :D Met name de Tallasso scrub, is echt dé scrub der scrubs! En de nieuwe Infinito mascara is echt geweldig.

Garnier schuimmousse speciaal voor krullen, niets is beter voor mijn krullen (zie profiel voor foto haha)

Kraken: reinigingsdoekjes voor het gezicht van wat voor merk ook. Is puur troep en reinigt ECHT niet goed genoeg. Maar wil je een vies gezicht of snel rimpels, vooral gebruiken. :D

Rimmel mascara, nog nooit zo'n slechte mascara gehad...

Da's niet objectief want jij werkt voor collistar :Y)

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:50

Jaduuh schreef:
Zwitsal schreef:
maken:
- dove silk glow bodylotion. krijg er een heerlijke glanzende zachte huid van en het plakt niet, trekt snel in, echt ideaal!

Ik zeg kraken, na 2 dagen zit nóg alles onder de glitters

Ja, inderdaad, dat ook nog.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:51

Anneke schreef:
Maken: alles van Collistar :D Met name de Tallasso scrub, is echt dé scrub der scrubs!

Oh ja, daar is mijn zus ook helemaal weg van!

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:03

Nicolletje schreef:
Bij deze wil ik ook Babydoekjes (maakt niet uit welke) maken.
Geschikt voor: festivals, je gezicht schoonmaken, na de 18+ bezigheden, je schoenen poetsen :+ echt ideaal +:)+

Helemaal mee eens +:)+ Heb ze altijd in mijn kastje liggen op stal, héérlijk ook om je even te verfrissen op een warme dag of na de training :)

Ook nog een maken: Reinigingsmelk van Biocura (lidl) héérlijk spul :)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:05

Maken: Loreal Paris Liner Resist Waterproof Echt de meest fijne eyeliner ever. Super mooi fijn dun kwastje en blijft de hele dag zitten.
Loreal Paris Telescopic Mascara geeft vet mooi volume, de hele dag, zonder dat je het dik en klonterig moet aanbrengen. Met een superfijn flexibel aanbreng borsteltje. Wil nooit meer een andere mascara.
Loreal Paris Elvive Color Vive hele lijn Ik gebruik zowel de champoo, als de cremespoeling als het masker en sinds kort (sinds ik mijn haar elke keer droog fohn) ook de conditioner. Mijn haar blijft lang mooi zacht, ziet er gezond uit, mijn haarkleur verf blijft er lang in zitten en de conditioner en masker zorgen ook dat het mooi gezond blijft ondanks dat ik het heel veel fohn. (Ik heb heel dun futloos haar, dat snel dood gaat en gaat pieken, sinds ik deze lijn gebruik dus helemaal niet meer)

Hhmmmm, misschien begint het op te vallen dat ik een beetje loreal paris fan ben. Doe het niet bewust hoor, maar op de een of andere manier kom ik telkens bij die producten uit.
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 22-09-09 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:05

Shego schreef:
garnier 3 in 1 pure creme spul,in een blauwwitte tube.het prikt,en als je het opsmeert gebeurt er n-i-k-s.
niet zachter,niet lelijker,gewoon niks.alsof je water opsmeert.en dat spul kost 8 euro!

bij mij wekrt ie wel.. Huid voelt super zacht aan prikt niet.. En tot nu toe minder pukkels maar goed moet nog ongesteld worden. Voor een huid is ook heel moeilijk te zeggen of iets wel of niet werkt op elke huid reageren dingen weer adners..

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:09

Maken
Huisparfum van Rituals om de zoveel dagen de stokjes omzetten, en het hele huis ruikt heerlijk :P
Niet te veel geur, gewoon lekker subtiel aanwezig :D

Kraken
parfum van de lidl mijn vriend kreeg deze cadeau, oooh lekker dank je.......
De volgende dag roken we eraan, linea recta richting de vuilnis :D
Wat een troep zeg ;(

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 19:44

Maken: Blistex!!

Kikkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 19:54

Maken : Ben & Jerry's ;), clinique mascara, fruit shampoo van het kruidvat, D&G The One :+:
Kraken: nieuwe herbal essences shampoo, de oude werkte nog wel voor mij, maar die nieuwe...

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 19:58

Maken: Aveda Hand-reliefcreme, het ruikt lekker en mijn handen worden er echt zacht van.
Life by Esprit - Bodylotion, trekt snel in, ruikt lekker en mijn huid voelt soepel aan :)

Kraken: Syoss Shineshampoo, mijn haar glansde echt niet, het voelde ook niet fijn aan, te vettig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 20:17

Ik kraak ook de Oust, man wat stinkt dat!

Charis_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 20:28

Maken:Dermolin shampoo!:Hier zweer ik bij!Heb heeeel erge last van roos&met deze is het helemaal weg!Nivea Volume Impact mascara! Ben heel snel allergisch voor make-up, met deze zwellen mijn ogen niet op!!
Vaseline!Werkt werkelijk voor alles!
Kraken:Clearasil!Wat een troep, werkt echt voor geen meter!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 20:34

Kraken:
-Bruin-zonder-zon bodylotion. Je moet walgelijk goed smeren anders krijg je strepen, je krijgt altijd een oranje waas en als je niet binnen 2 tellen je handen wast dan zijn de binnenkanten van je handen ook oranje.
-Voor verpakte quiches van de AH: SMERIG!
-Alles voor in je haar van dove. Ik krijg er JEUK van niet normaal meer.
-Pompjes met wat dan ook wat je in je haar moet smeren. Mijn haar wordt altijd vet.

Maken:
-Intuition scheermesjes
-Ambi pur spuit geval dinges met lekkere geur. Doet het prima op de wc

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 20:39

Lenor wasverzachter
heb het al meerdere keren gezien in dit topic en werkt idd erg goed en niet eens de duurste

poetsdoekjes met citroen of orange geur van lidl
handig voor ws, keuken en badkamer

babydoekjes van de aldi

zijn best dik, ruiken lekker en niet te duur

schwartzkopf, cremespoeling, maskertjes en die ontklitspray
oranje verpakking voor door en breekbaar haar
( weet even niet meer welke naam die heeft)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 06:35

maken:

Axe, dark temptation en andere geurtjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 08:18

Even een opmerking tussendoor, bijna iedereen noemt shampoo's en make-up als maak of kraak, maar zijn er geen producten in een andere categorie die je heel goed of slecht vind?
(bv laptops/mobieltjes/hondenspeeltjes/paardendekens)

zij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 08:28

ik wete nog wel wat: norton speech nogwattes dat is een spraakprogramma voor op je computer. ontzettend duur, maar ik vind het drama. heb het al 2 jaar in de kast liggen, maar steeds als ik hem geïnstalleerd heb ben ik wel kjlaar met de comp. start ik het opnieuw op de dag erna ofzo, en dan werkt het niet meer, herkent ie dat microfoonding niet meer en kan ik were opnieuw beginnen... geen aanrader dus...

2 persoons boxspring met verstelbare bedbodem is echt drama! de matrassen schuiven uit elkaar en dus lig je altijd in een greppel. wji hebben echt al van alles geprobeerd, maar het beste werkt nog: sjorbanden er omheen en dan een 2persoons
hoeslaken... maar dam kun je dus niet meer je bed omhoog zetten. en daar betaal je minimaal 2000 euro extra voor :s

en verder ga ik nog even nadenken wat wel en niet werkt :)

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 08:31

ja hoor, no problem:

MAKEN:
Laptops van Acer. Superspul.
Paardendekens: Bucas en of Rhino Horseware. Nooit meer iets anders.
Mobiels: die oude Nokia's waren prima, heb nu SonyEricsson en die bevalt ook prima.
Nog een maker: Sony Cybershot digitale camera: duidelijk menu (zelfs mijn moeder snapt het), korte sluitertijd. Niet idioot duur en doet gewoon wat ie moet doen: prima!

KRAKEN:
Laptops van Odilodata: nooit meer, wat een klere ding.
Paardendekens van Harry's Horse: wat een k*T pasvorm. Schuren altijd, de voering ligt er zo uit. Bah, bah, bah.
Mobiels van Nokia uit de N series. Gewoon superslecht bereik.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 08:43

Lynn_Nikita schreef:
Lenor wasverzachter
heb het al meerdere keren gezien in dit topic en werkt idd erg goed en niet eens de duurste

poetsdoekjes met citroen of orange geur van lidl
handig voor ws, keuken en badkamer

babydoekjes van de aldi

zijn best dik, ruiken lekker en niet te duur

schwartzkopf, cremespoeling, maskertjes en die ontklitspray
oranje verpakking voor door en breekbaar haar
( weet even niet meer welke naam die heeft)

de gliskur heet die meen ik