Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik struin meestal de rommelmarkten af voor puzzels, waardoor ik nog wel eens stukjes mis. Dat is wel frustrerend, maar voor de rest is het een heerlijk kalmerende hobby
. Helaas mijn monsterproject mist er 1! Zo balen, maja niks aan te doen. 
bromfiets schreef:Hier nog een legpuzzelgek
Ik heb eigenlijk altijd wel een puzzel op tafel liggen, maar lang niet zulke mooie als ik hier voorbij zie komenIk struin meestal de rommelmarkten af voor puzzels, waardoor ik nog wel eens stukjes mis. Dat is wel frustrerend, maar voor de rest is het een heerlijk kalmerende hobby
, maar dat komt ook door mijn medicijnen die veroorzaken slaapstoornissen. Nog 1 reden om te puzzelen
. Ach ik denk maar zo: er zijn ergere dingen om verslaafd aan te zijn! Bovendien heeft iedereen zo zijn afwijking, mijne is puzzelen
ditano schreef:Zal nog wel ff duren voordat die puzzel af is chocobroodje , ben er nog niet aan begonnen .
Bij ons op het werk wordt het nl al drukker , we leveren op het moment heel veel naar Frankrijk , en
natuurlijk willen Bart Smit , Intertoys etc ook hun voorraad voor de Sint en kerst hebben .
Ben dus blij als ik na het werk lekker op de bank kan ga hangen , en een paardje heb ik ook nog .
Puzzelballen zijn wel aardig , maar ik zou ze voor mezelf niet kopen , tis dat ik ze voor niks krijg .
Zie een bekende puzzel voorbij komen Zoezie , die heb ik ook wel eens in de hand gehad .
Heeft iemand van jullie zich wel eens aan een puzzel van 18.000 gewaagd ?
deze bv ;
http://www.ravensburger.com/netherlands ... index.html
Die van de skye line bedoel ik , een soortgelijke ken ik maar dan met een regenwoud thema .
Geloof alleen dat ze 175 euro kosten ....bij bol.com eens gezien .