En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:26

Maar, hij wéét nu dat hij het VIER jaar lang kan volhouden zonder dat jij er achter komt. En mocht jij er achter komen ga je tóch wel met hem verder.
Dat draagt denk ik wel gigantisch bij aan het "once a cheater, always a cheater"..

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:26

cremellogek schreef:
Maar ik ben gek op hem, ik hou van hem. En ik ben altijd gelukkig met hem geweest.

Besef dat jij niet degene bent die het kapot maakt he, door het nu te beeindigen. Hij heeft het eigenlijk al uitgemaakt, alleen ff anders omschreven. En nu zeg jij 'het maakt me niet uit dat jij het uitmaakt, ik blijf toch gewoon bij jou'..

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:27

Het is niet moeilijk het is niet dubbel

er is nog leven na deze vent (al geloofde ik dat toendertijd ook niet) je hebt niks te verliezen.

Je bent een gezonde (hoop ik dan maar) meid met verstand je kunt gaan werken of je doet dat al, je eigen leven huis en beesten opbouwen.

Jullie hebben niks samen om voor bijelkaar te blijven zoals kinderen, zieke ouders ed.
Keuze is makkelijk want wat hij heeft gedaan is niet zomaar een foutje

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:27

cremellogek schreef:
Het is allemaal zo moeilijk en dubbel. Ik heb altijd gedacht dat als ik er achter zo komen dat iemand mij besodemieterd, dat ik er een punt achter zou zetten. En dat als het in de aard van het beestje zit dat dat zo blijft.

Maar ik ben gek op hem, ik hou van hem. En ik ben altijd gelukkig met hem geweest. Daarom wil ik eigenlijk hopen dat ik hem nu verder kan vertrouwen, dat zoiets nooit meer zal gebeuren. En dat we er samen sterker uit komen..

Hun relatie was idd een paar maanden nadat onze was gestart begonnen..

oke rare vergelijking misschien..
maar ik hou echt enorm van mc donalds.. maar het is hartstikke slecht voor me

een relatie met iemand die vreemd is gegaan voor 4 jaar, en dan met je kop in het zand verder wilt gaan, is ook slecht voor je
je kan hem nooit meer vertrouwen want wie zegt dat hij het nooit meer zou doen?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:28

Ezumii schreef:
Dat draagt denk ik wel gigantisch bij aan het "once a cheater, always a cheater"..

Tuurlijk, die mannen zijn niet gek! Die nemen alle ruimte die ze krijgen kunnen.. Stel dat TS het nu wel eindigt, dan komt er toch wel een volgend zotje wat in zijn trucjes en praatjes trapt.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:29

Chubby schreef:
Ezumii schreef:

Tuurlijk, die mannen zijn niet gek! Die nemen alle ruimte die ze krijgen kunnen.. Stel dat TS het nu wel eindigt, dan komt er toch wel een volgend zotje wat in zijn trucjes en praatjes trapt.

Dit geldt trouwens niet alleen voor mannen, ik ken ook soortgelijke vrouwen.

Springruit06

LimaMambo schreef:
cremellogek schreef:
Het is allemaal zo moeilijk en dubbel. Ik heb altijd gedacht dat als ik er achter zo komen dat iemand mij besodemieterd, dat ik er een punt achter zou zetten. En dat als het in de aard van het beestje zit dat dat zo blijft.

Maar ik ben gek op hem, ik hou van hem. En ik ben altijd gelukkig met hem geweest. Daarom wil ik eigenlijk hopen dat ik hem nu verder kan vertrouwen, dat zoiets nooit meer zal gebeuren. En dat we er samen sterker uit komen..

Hun relatie was idd een paar maanden nadat onze was gestart begonnen..

oke rare vergelijking misschien..
maar ik hou echt enorm van mc donalds.. maar het is hartstikke slecht voor me

een relatie met iemand die vreemd is gegaan voor 4 jaar, en dan met je kop in het zand verder wilt gaan, is ook slecht voor je
je kan hem nooit meer vertrouwen want wie zegt dat hij het nooit meer zou doen?

Ja maar jij maakt mij niet wijs, dat je nooit meer naar de mac gaat. Ookal is het slecht, je gaat toch.

Ratjetoe

chocobroodje schreef:
Ik heb het idee dat je je verschuilt, en dat de echte klap nog niet is doorgedrongen. Meid ik vind het zo erg! 4 jaar lang besodemietert worden. Ik kan me niet voorstelen hoe veraden, afgedankt, en besodemieterd je moet voelen. Ga toch weg bij hem, hij heeft je relatie nooit serieus genomen als ie 4 jaar vreemdgaat.

Heb er geen andere woorden voor, mooi omschreven! TS ik kan je alleen maar heel veel innerlijke kracht toewensen, want die zul je nodig hebben om uit deze 'situatie' te komen.

Je geeft aan dat je nooit iets hebt gemerkt, maar hij nu wel zijn best voor je gaat doen....hoe lang gaat dat duren voordat er voor 'zijn gevoel' de sleur weer inkomt en hij iemand leert kennen die ook wel interessant is..............Dit is geen one-night-stand, maar gewoon een compleet dubbelleven......
Laatst bijgewerkt door Ratjetoe op 26-08-09 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Ik snap ts haar redenering eigenlijk wel, ik hoop dat ik het later anders ga zien als ik ooit voor deze vreselijke situatie kom te staan. Maar snap wel haar waarom.

Maar het leert me wel dat ik echt men best moet blijven doen om een goede job te vinden zodat ik alle momenten vrij ben om te vertrekken. En het niet extra moeilijk heb met huis, paard enz

Boomerang

Meid, je krijgt ook echt de kans en mogelijkheden om een waardige partner te ontmoeten.

Wat Tita schreef: na 4 jaar is deze klap mucho makkelijker te verwerken dan na 25 jaar, 3 kinderen en kleinkinderen.

Heb je geen sterke familieleden en vrienden die je even op kunnen vangen en in de benen kunnen hijsen?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:30

Ezumii schreef:
Maar, hij wéét nu dat hij het VIER jaar lang kan volhouden zonder dat jij er achter komt. En mocht jij er achter komen ga je tóch wel met hem verder.

Sja inderdaad... hij gaat morgen weer naar die vrouw en het riedeltje begint weer van voren af aan...

KiWiKo

als TS dit nu eindigt en ze pakt hem aan dan weet hij dat de grens ruimschoots overschreden is..........

mannen hebben behoefte aan grenzen :) :)

als ze dit accepteert zal het respect alleen maar verder afnemen

Tallie1979

TS, even serieus.. 4 jaar?? 4 jaar verkering hebben en 4 jaar belazerd worden?

Ik vind het heel, heel kunstig van je dat je bereid bent daar overheen te stappen.. :(:)

Limanade

vinurr schreef:
Ja maar jij maakt mij niet wijs, dat je nooit meer naar de mac gaat. Ookal is het slecht, je gaat toch.

het ging er eigenlijk om wat goed en slecht voor je is.. en in een relatie blijven die aa leugens aan elkaar hangt, is slecht voor je

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:32

LimaMambo schreef:
[***] schreef:

het ging er eigenlijk om wat goed en slecht voor je is.. en in een relatie blijven die aa leugens aan elkaar hangt, is slecht voor je
Ja maar ik bedoel dat het wel heel erg moeilijk is, je wilt het eigenlijk zo graag, maar het is slecht.. en dan sta je nog steeds voor de keuze : wel of niet..

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:33

vinurr schreef:
Ja maar ik bedoel dat het wel heel erg moeilijk is, je wilt het eigenlijk zo graag, maar het is slecht.. en dan sta je nog steeds voor de keuze : wel of niet..

snap ik :P
maar je moet wel voor jezelf inzien wat goed of slecht voor je is.. vandaar dat ik niet elke dag naar de mc donalds ga :P

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:33

cremellogek schreef:
Neemt niet weg dat ik me afvraag hoe lang hij hier mee door was gegaan als zij niet voor de deur had gestaan.

Ik zou dit even heel goed meenemen in je overweging...

Hij had er ieder moment uit kunnen stappen zonder dat jij er misschien ooit iets over geweten had, maar hij heeft dat niet gedaan. Het is omdat ZIJ die stap heeft gezet dat je het weet, en niet omdat HIJ er zo eerlijk over is geweest :n

Nee, als hij nou naar je toe was gekomen en alles opgebiecht had dan had hij tenminste nog een beetje ballen getoond. Maar het opbiechten omdat zijn minnares het heeft verteld zegt mij eigenlijk al genoeg...

Maar het blijft jouw beslissing natuurlijk, en al met al wens ik je veel sterkte :(:)

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:34

Abercrombie schreef:
Wat ik dan niet begrijp, is als je een man leert kennen dmv dat hij vreemd gaat met JOU, je hem vervolgens zelf ook kan vertrouwen onder het mom van "dat zal hij bij mij niet doen"

Oftewel: zoals je er aan komt, kom je er ook weer af.

Abercrombie

tita schreef:
>;) dus eigenlijk heeft hij met haar net zo lang als met jou

Langer zelfs want ik begrijp uit TS haar verhaal dat hij al eerder wat met haar gehad heeft voor dat hij met TS ging

nanka

Jeetje meid wat moet jij je ontzettend k.u.t. voelen.
Ik kan voor jou niet beslissen wat je moet doen natuurlijk. Ik kan je alleen zeggen wat ik zou doen: en dat is die kerel de deur wijzen! Mijn vertrouwen zou hij nooit meer verdienen (en krijgen!).

Heel veel sterkte de komende tijd! EN hoe cliche het ook klinkt: Na regen komt (echt!) zonnenschijn!
:(:)

Springruit06

Re: En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:36

Vind het ook nogal dom dat die vrouw het na 4 jaar komt vertellen omdat ze het '' niet eerlijk vond'' had ze dat niet eerder kunnen bedenken?

Al is het ts- haar vriend natuurlijk die het meest fout zit.

NoaC

cremellogek schreef:
NoaC schreef:
Ik heb iets soortgelijks gehad (hoorde van een meisje dat ze al 2 jaar wat met mijn vriend had waar ik 11 jaar mee samen was).
Sterkte!

En is dat nog goed gekomen tussen jullie?

Nee.

Ilzas

Silviabol schreef:
mijn idee.. ik vraag me af of je je 1 keer kan vergissen maar dan acht ik het nog niet bewezen dat je "zo" bent. Maar na een paar keer zou ik zoiets echt niet vertrouwen. Al helemaal niet met hem trouwen in gemeenschap van goederen!!

Of juist wel... :D

Stanzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:37

Ik vraag me dan af he.... wat heeft die man dan waar je van houd? Wat maakt hem de man voor jou? Hij heeft je belazerd, bedrogen en je belogen...

Hoe speciaal kan jij je nog voelen bij hem?

Kun jij 's avonds naast hem in bed liggen en tegen hem aankruipen met het idee dat hij zijn lichaam jouw terretorium heeft gedeeld met een andere vrouw?

Ik vind dat knap hoor! Ik zou walgen van het idee namelijk en niet eens meer in de buurt van hem willen komen. Bah bah

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:37

Wooow 4 jaar...!

En stel dat die vrouw nooit bij je voor de deur gestaan had, dan was hij waarschijnlijk vrolijk doorgegaan... Ik vind het wel genoeg zeggend dat hij hier in die 4 jaar gewoon mee doorgegaan is en hier geen vreselijk schuldgevoel van heeft dat hij het bij je kwam opbiechten...

Ik ga je niet vertellen wat je moet doen, ik wens je wel veel sterkte en kies voor wat jou gelukkig maakt