Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cremellogek schreef:Maar ik ben gek op hem, ik hou van hem. En ik ben altijd gelukkig met hem geweest.
cremellogek schreef:Het is allemaal zo moeilijk en dubbel. Ik heb altijd gedacht dat als ik er achter zo komen dat iemand mij besodemieterd, dat ik er een punt achter zou zetten. En dat als het in de aard van het beestje zit dat dat zo blijft.
Maar ik ben gek op hem, ik hou van hem. En ik ben altijd gelukkig met hem geweest. Daarom wil ik eigenlijk hopen dat ik hem nu verder kan vertrouwen, dat zoiets nooit meer zal gebeuren. En dat we er samen sterker uit komen..
Hun relatie was idd een paar maanden nadat onze was gestart begonnen..
Chubby schreef:Ezumii schreef:Dat draagt denk ik wel gigantisch bij aan het "once a cheater, always a cheater"..
Tuurlijk, die mannen zijn niet gek! Die nemen alle ruimte die ze krijgen kunnen.. Stel dat TS het nu wel eindigt, dan komt er toch wel een volgend zotje wat in zijn trucjes en praatjes trapt.
LimaMambo schreef:cremellogek schreef:Het is allemaal zo moeilijk en dubbel. Ik heb altijd gedacht dat als ik er achter zo komen dat iemand mij besodemieterd, dat ik er een punt achter zou zetten. En dat als het in de aard van het beestje zit dat dat zo blijft.
Maar ik ben gek op hem, ik hou van hem. En ik ben altijd gelukkig met hem geweest. Daarom wil ik eigenlijk hopen dat ik hem nu verder kan vertrouwen, dat zoiets nooit meer zal gebeuren. En dat we er samen sterker uit komen..
Hun relatie was idd een paar maanden nadat onze was gestart begonnen..
oke rare vergelijking misschien..
maar ik hou echt enorm van mc donalds.. maar het is hartstikke slecht voor me
een relatie met iemand die vreemd is gegaan voor 4 jaar, en dan met je kop in het zand verder wilt gaan, is ook slecht voor je
je kan hem nooit meer vertrouwen want wie zegt dat hij het nooit meer zou doen?
chocobroodje schreef:Ik heb het idee dat je je verschuilt, en dat de echte klap nog niet is doorgedrongen. Meid ik vind het zo erg! 4 jaar lang besodemietert worden. Ik kan me niet voorstelen hoe veraden, afgedankt, en besodemieterd je moet voelen. Ga toch weg bij hem, hij heeft je relatie nooit serieus genomen als ie 4 jaar vreemdgaat.
Ezumii schreef:Maar, hij wéét nu dat hij het VIER jaar lang kan volhouden zonder dat jij er achter komt. En mocht jij er achter komen ga je tóch wel met hem verder.
Dat draagt denk ik wel gigantisch bij aan het "once a cheater, always a cheater"..
LimaMambo schreef:Ja maar ik bedoel dat het wel heel erg moeilijk is, je wilt het eigenlijk zo graag, maar het is slecht.. en dan sta je nog steeds voor de keuze : wel of niet..[***] schreef:Ja maar jij maakt mij niet wijs, dat je nooit meer naar de mac gaat. Ookal is het slecht, je gaat toch.
het ging er eigenlijk om wat goed en slecht voor je is.. en in een relatie blijven die aa leugens aan elkaar hangt, is slecht voor je
vinurr schreef:Ja maar ik bedoel dat het wel heel erg moeilijk is, je wilt het eigenlijk zo graag, maar het is slecht.. en dan sta je nog steeds voor de keuze : wel of niet..
cremellogek schreef:Neemt niet weg dat ik me afvraag hoe lang hij hier mee door was gegaan als zij niet voor de deur had gestaan.