leven en laten leven

heb niets tegen "lelijke" mensen, iedereen is zoals ie is toch?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suus_ schreef:sommige mensen hebben hun persoonlijke ideale maatstaven en alles wat daar buiten valt bij andere mensen ziet er niet uit in hun ogen en vinden het afschuwelijk als desbetreffende personen zich op een bepaalde manier aan de buitenwereld vertonen
leven en laten leven
heb niets tegen "lelijke" mensen, iedereen is zoals ie is toch?
ikdoemaarwat schreef:Wendy schreef:Kunnen we dan ook meteen alle lelijke badpakken verbieden?
en lelijke mensen! ja helemaal
ik moet er telkens naar kijken....zo vreselijk
xNursiex schreef:Ik heb er niks op tegen als die mensen hun bikini aanhouden.
Al loopt er iemand met het pefecte lichaam topless rond, dan nog stoort het me!
Citaat:En ja we zijn naakt geboren, maar als ik straks topless naar de supermarkt fiets zal ook niemand me groot gelijk geven
Wendy schreef:xNursiex schreef:Ik heb er niks op tegen als die mensen hun bikini aanhouden.
Al loopt er iemand met het pefecte lichaam topless rond, dan nog stoort het me!
En dat ligt dus niet aan die mensen, maar aan jouCitaat:En ja we zijn naakt geboren, maar als ik straks topless naar de supermarkt fiets zal ook niemand me groot gelijk geven
Als jij dat fijn vindt, dan moet je dat doen.
ikdoemaarwat schreef:xNursiex schreef:
En wat heeft dat er mee te maken ..... ?
het is een vraag..........een vraag aanleidend aan de dingen die jij zegt over het naakt zijn
xNursiex schreef:Ik vind het niks als het me word opgedrongen door anderen.
Daarnaast:
jij staat vast nooit naakt voor de spiegel denk
Je veronderstelt wel dat ik dat wel niet zal doen.
Yamcha schreef:En toch.......
Ik moet het allemaal maar mooi en prima vinden, al dat bloot, dat moet kunnen, maar als ik het niets vind, kan dat opeens niet......
Vind ik ook niet echt tolerant
Overigens heb ik niet eens zoveel problemen met topless zonnen, maar topless rondwandelen en zwemmen en volleyballen vind ik écht ordinair.
Maar ik zal heus niet iemand aanstaren hoor, vind ik net zo onfatsoenlijk...... lang leve mijn boek
Robynn schreef:Yamcha schreef:En toch.......
Ik moet het allemaal maar mooi en prima vinden, al dat bloot, dat moet kunnen, maar als ik het niets vind, kan dat opeens niet......
Vind ik ook niet echt tolerant
Overigens heb ik niet eens zoveel problemen met topless zonnen, maar topless rondwandelen en zwemmen en volleyballen vind ik écht ordinair.
Maar ik zal heus niet iemand aanstaren hoor, vind ik net zo onfatsoenlijk...... lang leve mijn boek
Daar ben ik het wel mee eens
Robynn schreef:Ik snap die link tussen zelfvertrouwen en topless toch niet helemaal geloof ik. Het is toch niet omdat je ergens zelfverzekerd over bent dat iedereen er ook maar naar moet kijken?Zo was ik vroeger heel erg onzeker over mijn Boobs omvang en lag ik noooooit topless... En wat een "wereld wonder": ik vond het toen dan ook niet kunnen als mensen topless gingen liggen.... Nu heel wat jaartjes ouder/zelfverzekerder/ volwassener en wat meer Boobs maakt het mij niks meer uit, waarom zou een mens zich moeten schamen voor zijn of haar lichaam...? (al zal mijn broekje altijd mooi aan blijven, mijn top gaat echt wel uit )
Topless op het strand
ikdoemaarwat schreef:lopen doe ik ook niet nee...dan voel ik mij niet op mijn gemak ermee
maargoed als er mensen zijn die dat wel doen moeten hun weten...ik kijk gewoon niet naar ze,scheelt frustratie's bij beide partijen
Yamcha schreef:Robynn schreef:Ik snap die link tussen zelfvertrouwen en topless toch niet helemaal geloof ik. Het is toch niet omdat je ergens zelfverzekerd over bent dat iedereen er ook maar naar moet kijken?Zo was ik vroeger heel erg onzeker over mijn Boobs omvang en lag ik noooooit topless... En wat een "wereld wonder": ik vond het toen dan ook niet kunnen als mensen topless gingen liggen.... Nu heel wat jaartjes ouder/zelfverzekerder/ volwassener en wat meer Boobs maakt het mij niks meer uit, waarom zou een mens zich moeten schamen voor zijn of haar lichaam...? (al zal mijn broekje altijd mooi aan blijven, mijn top gaat echt wel uit )
Topless op het strand
Ik heb totaal geen problemen met mijn lichaam, maar ik voel er niets voor om topless te gaan zonnen
Maar goed, dat zal voor een ieder anders werken, misschien