Topless uit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:58

sommige mensen hebben hun persoonlijke ideale maatstaven en alles wat daar buiten valt bij andere mensen ziet er niet uit in hun ogen en vinden het afschuwelijk als desbetreffende personen zich op een bepaalde manier aan de buitenwereld vertonen
leven en laten leven :z

heb niets tegen "lelijke" mensen, iedereen is zoals ie is toch? :)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:59

@katiavl: ik heb problemen met lelijke kleding, zoals een ander dat heeft met blote borsten :j Ik zie liever een blote borst dan een lelijk badpak... het maakt mij persoonlijk allebei weinig uit, maar ik snap dus echt niet wat er zo erg is aan het niet dragen van een bovenstukje

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:00

suus_ schreef:
sommige mensen hebben hun persoonlijke ideale maatstaven en alles wat daar buiten valt bij andere mensen ziet er niet uit in hun ogen en vinden het afschuwelijk als desbetreffende personen zich op een bepaalde manier aan de buitenwereld vertonen
leven en laten leven :z

heb niets tegen "lelijke" mensen, iedereen is zoals ie is toch? :)

Ik heb er niks op tegen als die mensen hun bikini aanhouden.
Al loopt er iemand met het pefecte lichaam toploss rond, dan nog stoort het me!

En ja we zijn naakt geboren, maar als ik straks topless naar de supermarkt fiets zal ook niemand me groot gelijk geven :')

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:01

ikdoemaarwat schreef:
Wendy schreef:
Kunnen we dan ook meteen alle lelijke badpakken verbieden? ;)

en lelijke mensen! ja helemaal :')
ik moet er telkens naar kijken....zo vreselijk _O-

Precies, ik heb er echt trauma's van opgelopen hoor :+

Is de bourkini eigenlijk al verboden trouwens? Want dat vind ik ook niks, alles maar bedekken :+ :n

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:02

nursie: jij staat vast nooit naakt voor de spiegel denk?

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:03

xNursiex schreef:
Al loopt er iemand met het pefecte lichaam topless rond, dan nog stoort het me!

En dat ligt dus niet aan die mensen, maar aan jou :j
Citaat:
En ja we zijn naakt geboren, maar als ik straks topless naar de supermarkt fiets zal ook niemand me groot gelijk geven :')

Als jij dat fijn vindt, dan moet je dat doen.

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:03

ikdoemaarwat schreef:

En wat heeft dat er mee te maken ..... ?

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:04

Wendy schreef:
xNursiex schreef:
Al loopt er iemand met het pefecte lichaam topless rond, dan nog stoort het me!

En dat ligt dus niet aan die mensen, maar aan jou :j
Citaat:

Als jij dat fijn vindt, dan moet je dat doen.

Dan word ik gearresteerd! Ik breng mijn vakantie liever buiten de bak door/geef het geld van een boete liever uit aan wat leuks.
Zoals een binini.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:04

xNursiex schreef:
ikdoemaarwat schreef:

het is een vraag..........een vraag aanleidend aan de dingen die jij zegt over het naakt zijn

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:07

ikdoemaarwat schreef:
xNursiex schreef:

het is een vraag..........een vraag aanleidend aan de dingen die jij zegt over het naakt zijn

Ik geef aan dat ik het niet fijn vind als anderen topless rondlopen.
Ik vraag me af wat dat er mee te maken zou hebben of ik naakt in mijn eigen huis voor de spiegel zou staan...
Bovendien was het geen vraag maar een veronderstelling van jouw kant.

Maar om er antwoord op te geven. Jawel.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:08

het was overduidelijk een vraag ;)
en ik weet heus wel wat ik zelf neer zet, ik kan het alleen niet helpen als jij het anders interpreteert ;)

jij geeft aan dat je kijken naar naakt niks vind,daarom vraag ik of je wel eens naar jezelf naakt kijkt
ik vroeg me af of je dat dan ook niks zou vinden.....

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:10

Ik vind het niks als het me word opgedrongen door anderen.

Daarnaast:
jij staat vast nooit naakt voor de spiegel denk
Je veronderstelt wel dat ik dat wel niet zal doen.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:12

Ik lig ook topless op het strand in Nl. en ik zie er genoeg. heb er gene problemen mee. ieder moet dat voor zich weten en ik veroordeel niemand daarin. Leven en laten leven...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:14

met een vraagteken erachter toch?

goh wat een discussiepunt zeg :roll:
als je er geen antwoord op wilt geven zeg je dat toch gewoon
tis een " vrij" bokt hoor ....

ik vind het gewoon jammer dat er hier veel (jonge) mensen zijn die andere mensen over hun uiterlijk beoordelen en dus moeite hebben om die mensen te zien zoals ze zijn

waar is de tolerantie gebleven? waarom hebben we jarenlang gestreden voor meer vrijheid en minder taboe?
idd leven en laten leven!

ik kan namelijk geen respect opbrengen voor mensen die geen respect voor mij kunnen opbrengen omdat ik doe in mijn leven wat ik wil doen

tita

Re: Topless uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:17

Afgelopen week terug van weekje Tenerife.
Bij hotel lag er iid weinig mensen topless ik denk op 2 handen te tellen incl mijzelf.

De 1e dag lig ik met bovenstukje aan want verbrande tietjes doen zoooo pijn :roll: en concentreer me liever eerst op ander lichaamsdelen.

Zwemmen lopen ed trek ik mijn bovenstukje aan want dan vind ik het ordi als je het niet doet.
Maar ik blijf topless zonnen mijn mooie tietjes mogen gezien worden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:20

En toch.......

Ik moet het allemaal maar mooi en prima vinden, al dat bloot, dat moet kunnen, maar als ik het niets vind, kan dat opeens niet......

Vind ik ook niet echt tolerant ;)

Overigens heb ik niet eens zoveel problemen met topless zonnen, maar topless rondwandelen en zwemmen en volleyballen vind ik écht ordinair.
Maar ik zal heus niet iemand aanstaren hoor, vind ik net zo onfatsoenlijk...... lang leve mijn boek :D

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:20

xNursiex schreef:
Ik vind het niks als het me word opgedrongen door anderen.

Daarnaast:
jij staat vast nooit naakt voor de spiegel denk
Je veronderstelt wel dat ik dat wel niet zal doen.

Opgedrongen??? Word jij op het strand altijd met een paar tieten om je oren geslagen ofzo???
Je bent niet verplicht om te kijken hoor, en als het je wel stoort, zoals jij zegt, waarom kijk je dan??

Dat je niet zit te staren mag duidelijk zijn, maar je kijkt blijkbaar toch lang genoeg zodat je je eraan gaat storen.
En het antwoord "ik vind het zo walgelijk dat ik er wel naar MOET kijken" vind ik echt zo'n ruk argument, dat doe je jezelf aan, niet degene die ervoor kiest om topless te zonnen op het strand.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:22

tja als ik naakt wil lopen dan doe ik dat toch en trek ik me niks aan van anderen.

Als ik een oranje broek aantrek met gele shirt erop kijkt ook iedereen me aan.

En ik draag soms een hoofddoek (nee geen moslim) en dan staren de mensen me ook aan.

En ja ik heb een boerka gedragen en een boerkini die boerka is ideaal echt waar :j

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:24

Topless op het strand :D

Gek genoeg doe ik het niet in Nederland, maar op vakantie wel weer (of ergens ver weg van mijn woonplaats af), geen idee waarom.... ik denk dat ik bang ben bekende tegen te komen wat ik al een keer gehad heb (mijn toemalige leraar biologie....) _O-

Ik kan mij voorstellen dat sommige mensen het geen prettig gezicht vinden als mensen topless liggen, maar ik denk dat dat meer met je eigen beweegredenen te maken heeft... Iedereen maakt er maar zo'n probleem van :j

Een vroegere vriendin van mij vond het bv. alleen erg als haar vriend mee was, alsof haar vriend meteen in de startblokken zou staan om de dame te bespringen :roll: _O- Kwestie van vertrouwen lijkt mij...? Mannen worden er echt niet geil van hoor.... Ze zullen hooguit een keertje extra kijken, maar tegenwoordig mag dat al niet meer...? :n

Zo was ik vroeger heel erg onzeker over mijn Boobs omvang en lag ik noooooit topless...:n En wat een "wereld wonder": ik vond het toen dan ook niet kunnen als mensen topless gingen liggen...._O- Nu heel wat jaartjes ouder/zelfverzekerder/ volwassener en wat meer Boobs maakt het mij niks meer uit, waarom zou een mens zich moeten schamen voor zijn of haar lichaam...? (al zal mijn broekje altijd mooi aan blijven, mijn top gaat echt wel uit :D )

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:25

Yamcha schreef:
En toch.......

Ik moet het allemaal maar mooi en prima vinden, al dat bloot, dat moet kunnen, maar als ik het niets vind, kan dat opeens niet......

Overigens heb ik niet eens zoveel problemen met topless zonnen, maar topless rondwandelen en zwemmen en volleyballen vind ik écht ordinair.
Maar ik zal heus niet iemand aanstaren hoor, vind ik net zo onfatsoenlijk...... lang leve mijn boek :D

Daar ben ik het wel mee eens :j

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:28

Robynn schreef:
Yamcha schreef:
En toch.......

Daar ben ik het wel mee eens :j

lopen doe ik ook niet nee...dan voel ik mij niet op mijn gemak ermee
maargoed als er mensen zijn die dat wel doen moeten hun weten...ik kijk gewoon niet naar ze,scheelt frustratie's bij beide partijen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:29

Robynn schreef:
Zo was ik vroeger heel erg onzeker over mijn Boobs omvang en lag ik noooooit topless... En wat een "wereld wonder": ik vond het toen dan ook niet kunnen als mensen topless gingen liggen.... Nu heel wat jaartjes ouder/zelfverzekerder/ volwassener en wat meer Boobs maakt het mij niks meer uit, waarom zou een mens zich moeten schamen voor zijn of haar lichaam...? (al zal mijn broekje altijd mooi aan blijven, mijn top gaat echt wel uit )
Ik snap die link tussen zelfvertrouwen en topless toch niet helemaal geloof ik. Het is toch niet omdat je ergens zelfverzekerd over bent dat iedereen er ook maar naar moet kijken?

Ik heb totaal geen problemen met mijn lichaam, maar ik voel er niets voor om topless te gaan zonnen :D
Maar goed, dat zal voor een ieder anders werken, misschien :)

Ik ga trouwens gewoon niet meer naar het strand, of 's avonds, als het rustig is...... ik kan me idd ergeren aan topless rondlopende mensen, maar ik erger me veel meer aan kinderen die vlák langs me heen rennen, schreeuwende Tokkies, en knetterharde ghettoblasters......
Om mezelf een boel ergernis te besparen, ga ik dus gewoon niet meer..... of heerlijk rustig in de avond :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-08-09 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:29

Ik loop ook niet topless, dan trek ik ook altijd iets aan.
Kan me ook niet voorstellen dat topless volleyballen echt lekker is....

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:31

ikdoemaarwat schreef:
lopen doe ik ook niet nee...dan voel ik mij niet op mijn gemak ermee
maargoed als er mensen zijn die dat wel doen moeten hun weten...ik kijk gewoon niet naar ze,scheelt frustratie's bij beide partijen ;)

Ja dat zeker :j

Weet je wat het ook is... mensen maken er zo'n ontzettend groot probleem van... en weet je wat ik nog het grappigste vind.... het zijn meestal vrouwen die er zo'n probleem van maken... En waarom???? ik heb geen idee... :+

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:35

Yamcha schreef:
Robynn schreef:
Zo was ik vroeger heel erg onzeker over mijn Boobs omvang en lag ik noooooit topless... En wat een "wereld wonder": ik vond het toen dan ook niet kunnen als mensen topless gingen liggen.... Nu heel wat jaartjes ouder/zelfverzekerder/ volwassener en wat meer Boobs maakt het mij niks meer uit, waarom zou een mens zich moeten schamen voor zijn of haar lichaam...? (al zal mijn broekje altijd mooi aan blijven, mijn top gaat echt wel uit )
Ik snap die link tussen zelfvertrouwen en topless toch niet helemaal geloof ik. Het is toch niet omdat je ergens zelfverzekerd over bent dat iedereen er ook maar naar moet kijken?

Ik heb totaal geen problemen met mijn lichaam, maar ik voel er niets voor om topless te gaan zonnen :D
Maar goed, dat zal voor een ieder anders werken, misschien :)

Zal ik hem even uitleggen :)

Vroeger wilde ik wel heel graag topless liggen, niet omdat ik wilde dat er mensen naar mij keken, maar gewoon omdat ik 2 van die witte boobs maar niks vond/vind, maar had ik het zelfvertrouwen niet om dat ding uit te doen, nu al een aantal jaar met zelfvertrouwen maakt het mij niks meer uit.

Als ik wilde dat iedereen naar mij en mijn lichaam keek ging ik wel helemaal naakt, ik doe het voor mijzelf en niet voor anderen ;)