oeoeoe evenaar jij hebt echt een elfjesjurk! een ware sprookjesbruiloft...
SanneTilburg
Geplaatst: 13-08-09 11:07
Wat een schitterdende foto's! Ik doe een hoop inspiratie op hier!
Caatje1986
Geplaatst: 13-08-09 11:08
Waaaauwwww!!! Ik rijd op een stal waar ze trouwkoetsen hebben ooit hoop ik in de witte koets te zitten en dan foto's te maken met het paard dat ik rijd fantastich lijkt me dat!!!
Ja, een heel goed moment om dit topic tegen te komen!!!!! Ik heb ook aldoor de wens om mijn paard bij onze bruiloft te betrekken, maar nu heb ik ook wat ideeën..! Ontzettend leuk. Ik hoop ook binnen een jaartje deze foto's te kunnen showen!
Ik zie prachtige bruiden op hele mooie en bijzondere foto's voorbij komen. In mijn geval is het zo dat het witte paard er wel is, maar nog geen prins erbij (:+ ) dus bedenken of mijn paard bij een bruiloft betrokken wordt is niet ter sprake. Maar als ik dit topic zo zie lijkt het mij wel heel erg bijzonder om dat te kunnen doen. Ik blijf het zeker volgen.
TinkerTreas
Geplaatst: 13-08-09 14:41
Hele gave foto's allemaal zeg! Ik ga er toch eens hard over na denken om toch met het paard op de foto te gaan met mn bruiloft.....
Nu ik al die foto's zo zie vind ik het wel erg jammer dat ik mijn paardje nog niet had op onze trouwdag... Ziet er super uit allemaal!
mooney1
Geplaatst: 13-08-09 15:27
wat een leuk topic zeg!!! Mooie foto`s komen er voorbij hoor. Zou ik ook best willen maar ben al 18 jaar getrouwd en zonder paard want mijn man heeft daar helemaal niks mee, hij haat ze nog net niet
Wat een ontzettend gave foto's allemaal!! Een brandweerauto als trouwauto!
Vernon
Geplaatst: 13-08-09 16:53
Owww Juin , ik kreeg gewoon kippenvel bij jou foto , daar straald toch wat van af
Super foto's ( vooral de eerste)
Verder zie ik ook prachtige foto's voorbij komen, ik heb nu ook al zin om te trouwen haha. En of vriendlief dan wil of niet we gaan iig met mijn pony en of paard op de foto. En in een koets. Ik wil best ook even met hem in een trekker
Ik had toevallig een paar weken geleden een bruiloftshoot, die mensen wilden ook met hun paard en honden op de foto. Is nog best lastig schieten als het paard het boeket, jurk en balonnen eng vindt haha! Hier een voorbeeldje: