Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Zou je shirtje lekker wat opheisen, 14 jaar..je bent een mooi meisje, een knap gezichtje en zou het een beter compliment vinden als ze je gezicht op haar vinden lijken ipv je kledingstijl 
was nieuwsgierig..hihi, grappig topic dit

!

Amy77 schreef:Haha Upperlady, ja ik moest ook weer even denken hoe zij in het echt heet, maar ben eruit Robine vd Meer geloof ik
Beauty Emily, ik weet wel waarom ze je Tatjana noemen..uit dr vroegere jarenZou je shirtje lekker wat opheisen, 14 jaar..je bent een mooi meisje, een knap gezichtje en zou het een beter compliment vinden als ze je gezicht op haar vinden lijken ipv je kledingstijl
Julia Stiles vind ik altijd zon mooie vrouw, jammer dat je geen foto in je profgiel hebtwas nieuwsgierig..hihi, grappig topic dit

Ik heb daar 20 jaar geleden leren rijden en daar meegeholpen een hele poos, hihi..leuk! marleen_88 schreef:BeautyEmily schreef:En van de week hoorde ik dat ik op Tatjana leek.
En zou er trouwens ook niet op willen lijken..
http://img36.imageshack.us/img36/4444/emmja.jpg
Als je er niet op wilt gaan lijken, moet je je toch anders gaan kleden jonge dame!
Ik lijk overigens ook op geen bekende, tenminste nog nooit gehoord.
Amy77 schreef:Jeetje Anne, jij lijkt idd op haar! Nog de meest gelijke waarvan ik de profielen heb bekeken
En ik zie daar manege Gooi en Eemland voorbij komen in je profielIk heb daar 20 jaar geleden leren rijden en daar meegeholpen een hele poos, hihi..leuk!

De enige pony die daar vast rond die tijd heeft gestaan en die ik nog (van naam) ken is Max..

BeautyEmily schreef:Ik hoorde een maand geleden in een restaurant dat ik op iemand leek, weet alleen niet meer hoe ze heet.
Die man kwam na me toe en vroeg, ben jij de dochter van de burgemeester(bij een of andre tv serie ofzo..)
En van de week hoorde ik dat ik op Tatjana leek.
Zelf vind ik dat niet maargoed.
En zou er trouwens ook niet op willen lijken..
http://img36.imageshack.us/img36/4444/emmja.jpg