Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Shaar schreef:Met de buren van de ene kant heb ik geen moeite. De buurman zegt nooit wat en de buurvrouw zegt alleen maar 'hoi', dus dat is lekker rustig![]()
Aan de andere kant hebben we sinds kort nieuwe buren met 3 kleine kinderen, en als ik ergens gek van wordt... Onze tuinen zijn gescheiden door deels een schutting en deels een lager hekje, en die kids willen alleen maar aandacht van ons trekken wanneer ze buiten in de tuin zijn. Zelfs de buurman vindt het nodig om continu bij ons naar binnen kijken, en daar wordt ik een beetje onpasselijk van. De buurvrouw heeft ook een handje van schreeuwen en schelden, dus geef mij de vorige bewoners maar terug haha

Wanted2003 schreef:Nou dan hebben we het nog niet gehad.. Als wij op een mooie avond een keer willen barbecuen, gaat meneer ook weer grasmaaien. Ook al betekent dit dat hij 5 keer per week zou moeten grasmaaien, het is telkens als wij barbecuen.

Eigelijk wel slim als mijn vriendinnen hier weer eens slapen, gaan we lekker faken

Zolang ik niks hoor, heb ik geen idee hoe gehorig het is!

maar ze roken niet in hun eigen huis
, ze roken in de hal, terwijl ik zelf ook rook vind ik het te ranzig voor woorden daarbij woont er ook een jong gezin in het complex en worden deze kinderen aan hun rooklucht ed blootgesteld, kleine moeite om op je eigen balkon te gaan staan en daar je peukie te roken

), ROKEN met de deur open en het raam dicht (bah bah bah), vriend van huisgenoten zonder manieren.