Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:KiWiKo schreef:iets aardiger tegen haar gedaan worden??????? meis zij KAN op vakantie........... heb je enig idee hoeveel kinderen er van de voedstelbank afhankeiljik zijn voor een maaltijd in de avond hier in Nederland??????
hoeveel kinderen er NOOIT op vakantie gaan omdat er gewoonweg geen geld is????????
slap geleult allemaal........... echt........... en ts mag heel blij zijn dat ze niet mijn dochter is.......
en ik heb het financieel goed, maar dat soort gedrag gaat er bij mij niet in........ nu niet, nooit niet
Kim, daar gaat het niet om. Het gaat er niet om dat er mensen zijn die niet op vakantie kunnen. Zij heeft die mogelijkhied wél. En dáár gaat het om.
Er zijn ook genoeg mensen die geen geld hebben voor een paard.
Heeft diegene dan het recht om iemand die zich dat wel kan veroorloven zo uit te kafferen?
Kom op mensen......... Jullie hebben het tegen een puber van 16 jaar!!
Anya schreef:Ja een puber die kennelijk moet leren dat de gouden paplepel niet vanzelf in beweging komt. Die de helft van haar paard door ouders betaald krijgt en die wel naar Malta wil (en dat eist op straffe van dan ga ik niet mee...) en niet naar Rhodos. Een puber die dus kennelijk moet leren dat de wereld anders in elkaar zit.
Een puber die blij mag zijn geen kind van mij te zijn. Want niet mee naar Rhodos (mét een goed humeur) is de rest van het jaar paard helemaal zelf betalen. Kan mooi, ze gaat toch niet mee.. hele vakantie werken dan
(mag ik dan mee in jouw plaats?)
KiWiKo schreef:Anya schreef:Ja een puber die kennelijk moet leren dat de gouden paplepel niet vanzelf in beweging komt. Die de helft van haar paard door ouders betaald krijgt en die wel naar Malta wil (en dat eist op straffe van dan ga ik niet mee...) en niet naar Rhodos. Een puber die dus kennelijk moet leren dat de wereld anders in elkaar zit.
Een puber die blij mag zijn geen kind van mij te zijn. Want niet mee naar Rhodos (mét een goed humeur) is de rest van het jaar paard helemaal zelf betalen. Kan mooi, ze gaat toch niet mee.. hele vakantie werken dan
naaah.......... bij mij is het paard verkocht met zo een houding........... ben in ernstig makkelijk in
Nadir schreef:Blue_Eyes schreef:Nadir, dan moet je eens verder lezen. 'Ja maar, wij kunnen het wel betalen want mijn pappie heeft gestudeerd'. *zucht...*
Ik heb die reactie gelezen ja. Daar heeft ze toch ook gelijk in?
Het gaat er niet om dat jij of ik de vakantie niet kunnen betalen en haar ouders wel...
KiWiKo schreef:en misschien moet die puber van 16 zich eens realiseren dat ze zich in een ongelovelijke luxe positie bevind............ ouders die haar hobbie financieren en haar ook nog eens mee op vakantie willen nemen..........
ook al is dat niet naar de plek waar zij toe wil........
Nadir schreef:KiWiKo schreef:en misschien moet die puber van 16 zich eens realiseren dat ze zich in een ongelovelijke luxe positie bevind............ ouders die haar hobbie financieren en haar ook nog eens mee op vakantie willen nemen..........
Klopt, een vakantie is ook luxe... Misschien realiseert ze zich dat nu nog niet en komt dat later pas.
Maar ik blijf er bij dat ik het niet nodig vindt dat ze zulke reacties krijgt.
Zwerte schreef:ja maar ten eerste is de manier waarop ze dit zegt al verwend. Zie wat ik eerder hierover getypt heb.
Ten tweede, gaat het er niet om dat ze niet op vakantie wil, maar niet naar dit eiland, ALLEEN maar naar Malta. Ook nog wanneer ze zelf wil want dan is daar een vriendinnetje. En DAT is wel degelijk str*ntverwend.

Zwerte schreef:Nadir schreef:-------"Blue_Eyes"------
Nadir, dan moet je eens verder lezen. 'Ja maar, wij kunnen het wel betalen want mijn pappie heeft gestudeerd'. *zucht...*
-------------------------
Ik heb die reactie gelezen ja. Daar heeft ze toch ook gelijk in?
Het gaat er niet om dat jij of ik de vakantie niet kunnen betalen en haar ouders wel...
ja maar ten eerste is de manier waarop ze dit zegt al verwend. Zie wat ik eerder hierover getypt heb.
Ten tweede, gaat het er niet om dat ze niet op vakantie wil, maar niet naar dit eiland, ALLEEN maar naar Malta. Ook nog wanneer ze zelf wil want dan is daar een vriendinnetje. En DAT is wel degelijk str*ntverwend.
Nadir schreef:KiWiKo schreef:en misschien moet die puber van 16 zich eens realiseren dat ze zich in een ongelovelijke luxe positie bevind............ ouders die haar hobbie financieren en haar ook nog eens mee op vakantie willen nemen..........
Klopt, een vakantie is ook luxe... Misschien realiseert ze zich dat nu nog niet en komt dat later pas.
Maar ik blijf er bij dat ik het niet nodig vindt dat ze zulke reacties krijgt.
KiWiKo schreef:@ ts.............
je hebt nu een aantal mamma's in je topic reageren....... ook een aantal niet mamma's maar wel mensen met die een stuk ouder zijn hen hebben geleerd wat het leven inhoud..........
kan je twee dingenen mee doen........ je kan het naast je neerleggen als koeienpoep........... of je kan er over nadenken......
ik moedig het laatste aan