ach ja, elke gek zn gebrek. de een wat meer als de ander
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Best als ze er wat 'gewone' spinnen of hooiwagens ergens in een hoek van het huis zitten, maar ze moeten niet te dichtbij komen en ze moeten zeker niet gaan rondrennen in mijn buurt.
. Mopperend dat die beesten toch 'geen vlieg kwaad doen' (jaja, tuurlijk
) kwam de vader van mijn vriendin het dier weghalen. Hij pakte het potige beestje in zijn handen en... 'AUW! GVD!! DAT BEEST HEEFT MIJ GEBETEN!!!'.
.
.
. Het is wel afhankelijk van het formaat en de looks van de spin, zo'n minibeestje op mijn arm daar geef ik niks om, terwijl datzelfde spinnetje misschien wel een hele knoeperd wordt later. Gwen schreef:Wij waren jaren geleden met een tentje op vakantie in Italië en er kropen elke keer van die dikke spinnen in de bedden of ze zaten in de nok van het tentje, waar ik precies met mijn hoofd tegenaan kwam als ik rechtop ging staan.
Nou vind ik spinnen prima, zolang ze maar mijn persoonlijke ruimte respecteren zal ik maar zeggen. Best als ze er wat 'gewone' spinnen of hooiwagens ergens in een hoek van het huis zitten, maar ze moeten niet te dichtbij komen en ze moeten zeker niet gaan rondrennen in mijn buurt.
Goed, ik kwam dus mijn tentje in, ging staan, deed de zaklamp aan en iiiiiieks! Daar zat er eentje zowat in mijn haren, een hele dikke bruine. Mopperend dat die beesten toch 'geen vlieg kwaad doen' (jaja, tuurlijk
) kwam de vader van mijn vriendin het dier weghalen. Hij pakte het potige beestje in zijn handen en... 'AUW! GVD!! DAT BEEST HEEFT MIJ GEBETEN!!!'.
.
Toen ik thuis kwam en ik mijn tas inpakte bleek er zich ook nog zo'n spin heerlijk in mijn tas in een bloesje genesteld te hebben, met een zwik eitjes erbij, brrr.
Ik vind spinnen absoluut heel nuttig en ik vind het totaal belachelijk van mezelf dat ik er zo'n schrik voor heb, terwijl ik wel op een paard ga zitten wat welbeschouwd toch veel gevaarlijker is, maar ik kan er echt niets aan doen. Het is wel afhankelijk van het formaat en de looks van de spin, zo'n minibeestje op mijn arm daar geef ik niks om, terwijl datzelfde spinnetje misschien wel een hele knoeperd wordt later.
Nerwen schreef:Hannah_Menno schreef:Sorry hoor, maar je komt hier een beetje over alsof je jezelf wel goed vind en denkt dat wij allemaal grote aanstellers zijn.
Dat ìs toch ook zo?
Ik bedoel, kom op hé, een SPIN. Waar hebben we het over. Klein beestje, heel nuttig en nog mooi om te zien ook
Als ik hier in huis een spin tegen kom, dan pak een potje en een stukje papier en zet de spin weer buiten neer. Klaar, niks engs aan.
Ik moet trouwens eerlijk toegeven dat ik wel kan schrikken van een spin, als ze ineens vlak voor m'n neus opduikenMaar ook dan, potje, stukje papier en naar buiten
.
). Zelfs het woordje spin mag niet gezegd worden, daar krijgt ze echt letterlijk de kriebels van, als zij praat heeft ze het bijna altijd over 'die achtpotige beestjes'.Twiggy2008 schreef:ikdoemaarwat schreef:nou ik laat toch liever een spin over mijn hoofd kroelen met de wetenschap dat hij er vanzelf af springt dan dat ik mijn eigen leven waag in een greppel en mijn dure bolide in griezelementen rij
En als je beiden nou niets vindt? Kan dat ook?![]()
Het leven is niet zwart/wit, hoor.
Twiggy2008 schreef:ikdoemaarwat schreef:nou ik laat toch liever een spin over mijn hoofd kroelen met de wetenschap dat hij er vanzelf af springt dan dat ik mijn eigen leven waag in een greppel en mijn dure bolide in griezelementen rij
En als je beiden nou niets vindt? Kan dat ook?![]()
Het leven is niet zwart/wit, hoor.
.
) met een heleboel pootjes in mijn blikveld verschijnen
. Met een gilletje sloeg ik hem in een reflex weg, maar toen wist ik dus niet meer waar hij zat en ik had blote voeten in mijn nogal open schoenen
. De hele weg heb ik mijn voet amper nog op het gas durven houden
, wat had ik vreselijk de kriebels en wat was ik ongelooflijk opgelucht toen we bij het station waren en ik met een reuzesprong uit die auto kon jumpen.
. Ik kan je wel zeggen dat ik een tijdje niet zo op mijn gemak achter het stuur heb gezeten
.
) wegloop. Op dat moment lijkt het alsof mijn gezond verstand letterlijk is uitgeschakeld.