Koop zelf vaak dingen nieuw als ik ze moet hebben,
dan heb ik iig niet het gedoe van marktplaats..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nifinao schreef:Ja natuurlijk wil je persoonlijk contact als je een paard verkoopt. Als die man mijn vragen kort had beantwoord en ik zou nog steeds interesse hebben gehad, had ik die man uiteraard gebeld om een afspraak te maken het paard te komen bekijken. Maar ja, zover is het nooit gekomen. Ik dacht er goed aan te doen eerst te mailen, kan de ontvanger op het moment dat het hem uitkomt een mailtje terugsturen.
) mijn hond even zien. ( een amerikaanse bulldog van dik 60 kilo *zie profiel* ) En meestal zijn ze dan heel vriendelijk. 
Kikka schreef:Ik heb mijn camera op Marktplaats gezet, kreeg ik gister dit bizarre mailtje. Heb hem doorgestuurd naar spam@marktplaats, want ik vertrouw het voor geen meter. Als je dan toch mensen op probeert te lichten, doe dan iig een beetje je best om de verkeerde namen en spelfouten eruit te halen
Geachte NC (mijn initialen),Geachte Jan (ik ken geen Jan?), Mijn naam is XXX Janssen, ben 38 jaar en kom uit Belgie.De reden dat ik u dit alles vertel is, omdat ik zeer geinteresseerd ben in het product dat u aanbiedt. (Het ging om een camera, niet om een goed tehuis voor een konijntje..) Graag zou ik willen weten , of het artikel dat u anbiedt ook ettertijk (pardon?) in de staat verkeert dat wat u beschrijft, aangezien ik dit product als cadeau voor mijn zoon bestemd is Graag zou ik direct voor het product willen betalen. Ook zou ik u willen vragen om het totale ostenplaatje naar mij te versturen inclusief rzendkosten.Ook zou ik u direct willen vragen om uw rekening nr , Naam , En Adres,evt ook uw tel nr.Zodra u mij uw gegevens hebt gemaild zal ik u het geld toe sturen.onderstaand vindt alvast de gegevens van mijn zoon.
Name: XXX BabaTunde
Address: Lagere road
City ; ile ife
State : osun state
Zip code: XXX
Country:Nigeria
.Mvg, XX Janssen,
behoort tot de duurdere soort. Namen ze me nog kwalijk dat ik ze had laten komen. Ja doei!

Een hele freaky.
, had ook niet met mijn gezicht op de foto gemoeten blijkbaar.
huh? had toch geen telefoonnummer erbij gezet dacht ik nog, maarja mischien foutje.
ENG! Rare mensen heb je toch.

.. Bij de naden.. Nou ik heb de schoenen nagekeken voordat ik ze verstuurde en toen was er niks mis mee ..

Daar staat het schaamrood nog van op me kaken.

Judith_ schreef:Twee jaar terug op zoek gegaan naar een trailer samen met mijn vader. Na het halve land gezien te hebben en waardeloze trailers. Verkopers die je voor €2000 een trailer willen verkopen met een 'klein gat' in de vloer. Ik zakte er met mijn 50 kilo al doorheen, hoe moet mijn paard dat dan wel niet doen?
Op de terug reis kocht mijn vader iets te impulsief en te snel een leuke trailer. Te laag voor mijn paard. Op geknapt, alles is helemaal in orde, nieuwe banden, prima vloer, gekeurd e.d. op marktplaats gezet, er duidelijk bij gezet dat het een prima trailer is voor pony's.
Er kwam een stel kijken om de trailer daarna gelijk mee te nemen. €150,- vonden ze wel een mooi bedrag.
Nu hebben we dus een ideale overdekte aanhangwagen en wordt het paard gewoon vervoert in een normale twee paards trailer.