Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:ReJo schreef:Het zal echt niet van 1 kant komen..
Je moeder zal het echt niet voor niets doen
Amen..
Mensen rond die leeftijd die zij heeft, zíjn gewoon lastig over het algemeen..
_rainbow_ schreef:Wat zal haar moeder niets voor niets doen?
Haar slaan?

arian_wolf schreef:Jeetje meisje, word jij ook geslagen thuis?
Hoe lastig je ook bent, het mag niet verder gaan dan een corrigerende tik.
Gelukkig niet. En ik moet er wel bij zeggen, dat er ook geen redenen zijn waarom m'n vader/moeder mij zouden wìllen slaan überhaupt. 
Ier_ schreef:Tja, ik ben niet zo positief als je voorgangers. Je moeder is dan waarschijnlijk geen lieverdje, maar jij komt net zo kinderachtig over..Alles doen wat je moeder liever niet heeft..
Fijn dat het nu toch beter met je gaat, hopelijk blijft die positieve lijn in je leven zich zo voortzetten...

BraveSpots schreef:Ben der nog niet uit of ik moet medelijden hebben met je of gewoon moet lachen om je zieligheid.
Alsjeblief zeg, waar denk je in godsnaam dat je mee bezig bent??
silfie35 schreef:Ier_ schreef:Tja, ik ben niet zo positief als je voorgangers. Je moeder is dan waarschijnlijk geen lieverdje, maar jij komt net zo kinderachtig over..Alles doen wat je moeder liever niet heeft..
Fijn dat het nu toch beter met je gaat, hopelijk blijft die positieve lijn in je leven zich zo voortzetten...
Je hebt dan echt niet door hoe zo iemand zich voelt! Zo word je gemaakt! Als jij telkens als je in haar buurt bent, gekwetst word, ga je zulke mensen op een gegeven moment haten, en wil je alleen maar dingen doen, die ze niet goed vinden!
@Ts: wat heb jij een hoop ellende meegemaakt, maar je hebt je er super doorheen geslagen! Petje af! Veel plezier weer bij je oude vrienden!
Rebeccaa schreef:En ik heb ook nérgens gezegd dat TS 'slaag' verdiend, ik zeg alleen dat iets van 2 kanten afkomt en dat het dus écht niet alleen de schuld van de moeder is.. De moeder gaat te ver, ja. Daar ben ik het écht wel mee eens, hoor.
Rebeccaa schreef:_rainbow_ schreef:Wat zal haar moeder niets voor niets doen?
Haar slaan?Citaat:Jup.