Een iets té wilde nacht?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:12

Guernica schreef:
[naam] schreef:

Dat vraag ik me dus ook al een hele tijd af....

Of er vrouwen zijn die erger zijn of dat de meeste echt respect hebben voor hun gewone vriendinnen?

Nee waarom mannen altijd als schuldige aangewezen worden en dat ze hun pìk achterna lopen en blablabla. Dat gezeur, meisjes doen nooit iets fout, alleen jongens doen dat..

So0p_

Haha, bij ons duurt het helaas een week of 2/3 *spreektuitervaring

Anoniem

Een pedofiel valt op een meisje zonder vrouwelijke vormen, neem aan dat de ts geen kinderlijfje meer heeft. Vind dat wel wat anders dan iemand van 16 die seks heeft met iemand van 15.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:13

Ik hoorde laatst over mij nog freaky verhalen, terwijl ik al een jaar ofzo geen seks heb gehad := mensen die l*llen maar raak, en of het waar is of niet... ze doen het... := vind het egt zo wanhopig, als je het doet, doe het dan meteen goed :') Soms hoor ik zelfs dingen over mij die ik niet eens wist dat ik die had gedaan (duh want ik had ze ook niet gedaan :') )

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:13

Ik denk dat je nergens spijt van hoeft te hebben hoor.. Wat maakt het nou uit en je stond er toch achter? Je hebt wel ene leuke avond gehad zo te horen en daar gaat t om ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:14

Mensen lees dan. Ik zeg niet dat hij dat is, enkel dat de ouders hem dus wel kunnen aanklagen gezien TS geen seks mag hebben. ;)

Net zoals patienten een verpeger kunnen aanklagen voor slagen en verwondingen omdat hij bloed trok terwijl zij het niet wilde. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:14

lifaya schreef:
Ik hoorde laatst over mij nog freaky verhalen, terwijl ik al een jaar ofzo geen seks heb gehad := mensen die l*llen maar raak, en of het waar is of niet... ze doen het... := vind het egt zo wanhopig, als je het doet, doe het dan meteen goed :') Soms hoor ik zelfs dingen over mij die ik niet eens wist dat ik die had gedaan (duh want ik had ze ook niet gedaan :') )

Herkenbaar, herkenbaar. _O-

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:15

achja als ze over je praten.. val je in ieder geval op :Y)

Anoniem

pharagirlke schreef:
Mensen lees dan. Ik zeg niet dat hij dat is, enkel dat de ouders hem dus wel kunnen aanklagen gezien TS geen seks mag hebben. ;)

Net zoals patienten een verpeger kunnen aanklagen voor slagen en verwondingen omdat hij bloed trok terwijl zij het niet wilde. ;)

Nee, dan kunnen ze de TS aanklagen én die jongen. Denk nou eens na joh..

upperlady

pharagirlke schreef:

Ik denk dat er in belgie heel andere regels zijn dan in nederland....

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 19:15

So0p_ schreef:
Het enige wat ik hoop is dat er geen verhalen over je rond gaan (komen) ;)

dat dacht ik dus ook al. Maar het is al best wel veel mensen gebeurt in mijn vriendenkringen.
Dus opzich is niet niet zo 'shocking news' ofzo. ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:16

Je kan wel mensen aanklagen: de kinderen dronken zonder toezicht terwijl ze dat niet mogen. Daar is dus iemand(en) nalatig geweest :P
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 16-07-09 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Juul schreef:
Nee waarom mannen altijd als schuldige aangewezen worden en dat ze hun pìk achterna lopen en blablabla. Dat gezeur, meisjes doen nooit iets fout, alleen jongens doen dat..

Omdat iedereen altijd doet alsof ze feministisch zijn, behalve in situaties dat ze er zelf beter uit komen? :+

_danieke_

Juul schreef:
lifaya schreef:

Herkenbaar, herkenbaar. _O-

aah die heb ik ook al gehad.. mensen maken het altijd lekker spannend en sappig dan krijg je het over jezelf te horen en dan denk je zo zo ik ben te keer gegaan.. alleen raar dat ik het helemaal niet gedaan heb :+

Anoniem

http://wetten.overheid.nl/BWBR0001854/T ... 16-07-2009

Artikel 245

Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.

maar hier gaan ze echt niet moeilijk over doen hoor

Anoniem

upperlady schreef:
pharagirlke schreef:

Nee volgens mij klopt het wel wat ze zegt, had ook ooit eens gelezen dat je wettelijk gezien pas vanaf je 16e seks mag hebben..

verootjoo

Aanklagen _O- Het moet niet gekker worden

Een jochie van 16 aanklagen omdat ie seks heeft gehad met een meisje van 15 :D Hee... ze wilden het allebei, anders was zij niet meegegaan. Hij heeft haar toch niet gedwongen/verkracht ofzo....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:17

upperlady schreef:
pharagirlke schreef:

Dat zou best kunnen. Wb terugbetaling in verzorging is het iig al heel anders dus. :)

verootjoo: je hebt hele hypocriete en flippende ouders := Geloof me maar dat er ouders zijn die er idioot genoeg voor zijn :\
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 16-07-09 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt

_danieke_

phara kennende heeft ze denk ik wel gelijk hoor :+

vuurneon

Enige sappige verhaal dat over mij ging was dat ik die stoere meid was die straalbezopen op een schoolfeest was omdat de docenten mij drankbonnen hadden gegeven ipv frisdrank bonnen :P

(daarna ook noooooit meer zoveel gedronken)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:18

Als hij 18 was geweest en zij 16- en zij hem had aangeklaagd, dan had hij een probleem gehad. Nu niet hoor, zal wel onder het gedoogbeleid vallen ofzo :+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:18

pharagirlke schreef:
verootjoo: je hebt hele hypocriete en flippende ouders := Geloof me maar dat er ouders zijn die er idioot genoeg voor zijn :\

Zou me doodlachen als ik daarvoor aangeklaagd zou worden. En by the way; gaat de TS dit ook tegen haar ouders vertellen dan :oo Dat zou ik dan weer niet durven :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:19

Asyaa schreef:
http://wetten.overheid.nl/BWBR0001854/T ... 16-07-2009

Artikel 245

Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.

maar hier gaan ze echt niet moeilijk over doen hoor

Dus zijn ze beide strafbaar :P
Maar dit is geen ontucht, dus het telt niet :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:19

ook al zou er een rechtzaak zijn
jongen was minderjarig, zo was ts
allebei onder invloed van alcohol
ze stemde allebei in
het was veilig
en ts heeft er niet (super) veel spijt van
dat word hoogstens een waarschuwing