Twiggy2008 schreef:Tamara schreef:
En dat is denk ik precies de reden waarom heel veel Bokkers hierboven aangeven dat ze hun partner voor 100% vertrouwen, simpelweg omdat het slopend is om jezelf constant bezig te houden met de mogelijkheden als hij je níet trouw is... Ik stop die energie liever in het goed houden van mijn relatie dan dan ik die besteed aan tobben over of hij me nu en in de toekomst wel trouw is & blijft
Ben ik helemaal met je eens, maar wat doe je als hij wel vreemd is gegaan en jij bent daar achter gekomen? Daar ging het over..... Dan is je relatie ineens totaal anders, hoor.
I know

Overigens vind ik de man in kwestie de hoofdschuldige hoor, als hij vreemdgaat.. I.m.o. is het zinloos om de vrouwen in zijn buurt te wantrouwen, want híj is degene die ervoor kiest om er al dan niet iets mee te doen. In principe moet hij zo sterk zijn en zo gek op jou dat hij dat soort acties kan wantrouwen. Praat het absoluut niet goed van vrouwen die er bewust mee verder gaan, ondanks dat ze weten dat hij bezet is, maar dan nog denk ik: het gaat om de man die uiteindelijk jou belazert, en met wie dat is, dat doet er in veel gevallen (beste vriendinnen e.d. uitgezonderd) weinig toe. Moeten wij vrouwen dan constant op onze tenen lopen omdat de man met wie wij omgaan ons mogelijk wel eens als een interessant avontuurtje zou kunnen zien? Dat is dan de andere kant van het verhaal...
Ik vind idd dat hij gewoon moet kunnen kijken, doe ik ook. Gezellig kletsen of een beetje dansen, ook geen probleem, maar that's it, de rest is voorbehouden aan mij!