Slimmerik wordt bedankt....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 20:55

Shiloh schreef:
Ik zou naar het bedrijf bellen, hoogstwaarschijnlijk krijg je de secretaresse aan de lijn. Aan haar uitleggen en vragen of ze de brief er voor je tussenuit wil halen :P en dat als ze je wilt helpen en je de baan mocht krijgen je een lekkere doos merci voor der zal kopen of zo :P

Of, als TS de baan echt graag wil hebben, een doos merci opsturen 8-) .

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 21:14

MissHaffie schreef:
Zeg, Uthrick.. Hoe kom jij nou altijd aan die hilarische, opvallende topics? Ik kan er zo drie opnoemen waarvan ik in een scheur heb gelegen. :')

Tsjah,
Iek ben soms un bheetje dhom (poging om Maxima uitspraak na te doen :+ ) Ik denk dat het ergens bij de geboorte iets mis ging en dat is nooit meer goed gekomen! :P Om welke topics van mij had je nog meer lol dan?

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:18

SunnyBL schreef:
Uthrick schreef:

:\ Waar werk jij?

Daar zou ik niet eens willen werken ;)

Maar hopen dat het een bedrijf is met een beetje humor, kan je dat al een beetje inschatten?? 't is inderdaad wel slordig, maar als de rest van de brief er tiptop uitziet, zou het toch geen reden moeten zijn om je hierom niet uit te nodigen, want ik durf te wedden dat je deze fout nooit meer maakt!

En ie weet een geweldig verhaal dalijk bij je 10-jarig jubileum! :D

Limburg!

En hoezo niet? Als er 500 brieven binnenkomen ga je selecteren hoor. Adres fout/scheef/verkeerde plek op de envelop is WEG. En dan valt er al veel af. Precisie telt mee, en dat begint met de kleine dingen.

Anoniem

Re: Slimmerik wordt bedankt....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:31

ik zou de beste man een linkje sturen van dit topic :')

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:38

Hahahaha _O- _O-

Hi-lar-isch! :=
Ben benieuwd of je reactie terug krijgt van die vent ..

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:40

Ha ha ha geweldig :D :D

Hebben we net BBB juni achter de rug, is het topic van de maand juli al bekend :+

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:41

Hahahah geweldig!

Hoop dat de beste man het net zo grappig vind als dat wij het vinden hahah

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:44

Oh, hier moest ik stiekem wel een beetje om lachen! Hopen dat de lezer van de brief er overheen leest of er wel een beetje om kan lachen :D

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:44

Hahahahahaaa wat ERG... Arme jij! Ik zou ook echt even een mailtje sturen met de link van dit topic, of even bellen, of even een briefje erachteraan sturen...

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:46

Brief erachter aan sturen met je excuses?

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:56

:=

foutjee :P

hopelijk kunnen ze er om lachen :))

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 22:00

Vergeet niet dat de lezer van de brief niet weet wie Slimmerik van bokt is, voor hem/haar is het dus wel een hele slordige onoplettende schrijffout. En het is me er werkelijk bij elke "hoe schrijf ik een sollicitatiebreif"-les goed hard ingepeperd: lees je brief altijd goed na, want voor veel bedrijven die veel sollicitaties krijgen wordt standaard eerst het kaf van het koren gescheiden door alles wat een schrijffout bevat op de "sorry" stapel te leggen. Dat is nu eenmaal zo, ook bij bedrijven waar de sfeer heel leuk is om te werken. Ik kan me eerlijk gezegd wel inbeelden dat zo'n bedrijf eens goed lacht met de fout, maar dat die dan evengoed geweigerd wordt. Meestal hebben ze toch liever iemand die foutloos kan schrijven dan iemand die een fout uit onoplettendheid maakt.
Je kan proberen om het recht te trekken, maar dan ga je denk ik wel een héle goede sollicitatiebrief geschreven moeten hebben, want als er meerdere wel van de eerste keer alles netjes juist hebben krijgen die meestal voorrang. Of je hebt gewoon echt geluk en een bedrijf dat zich niets aantrekt van een stomme fout, dan kan je het daar gewoon eens gaan uitleggen :D .

Maar die fout zal je wel nooit meer maken :D .

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 22:02

hahahah geweldig!
Ach ja, vergissen is menselijk zeggen we dan :')
In de hoop het een beetje achterin je kop te duwen :D

hopelijk krijg je je baan! Vergeten zullen ze je zeker niet!

Hoe leg je zoiets ook uit? :')
Uhm, ik zit op bokt, en uhm, er is een bokker genaamd... enz

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 22:02

xKatleentjex schreef:
Vergeet niet dat de lezer van de brief niet weet wie Slimmerik van bokt is, voor hem/haar is het dus wel een hele slordige onoplettende schrijffout. En het is me er werkelijk bij elke "hoe schrijf ik een sollicitatiebreif"-les goed hard ingepeperd: lees je brief altijd goed na, want voor veel bedrijven die veel sollicitaties krijgen wordt standaard eerst het kaf van het koren gescheiden door alles wat een schrijffout bevat op de "sorry" stapel te leggen. Dat is nu eenmaal zo, ook bij bedrijven waar de sfeer heel leuk is om te werken. Ik kan me eerlijk gezegd wel inbeelden dat zo'n bedrijf eens goed lacht met de fout, maar dat die dan evengoed geweigerd wordt. Meestal hebben ze toch liever iemand die foutloos kan schrijven dan iemand die een fout uit onoplettendheid maakt.
Je kan proberen om het recht te trekken, maar dan ga je denk ik wel een héle goede sollicitatiebrief geschreven moeten hebben, want als er meerdere wel van de eerste keer alles netjes juist hebben krijgen die meestal voorrang. Of je hebt gewoon echt geluk en een bedrijf dat zich niets aantrekt van een stomme fout, dan kan je het daar gewoon eens gaan uitleggen :D .

Bal voor open doel :o Maar ik snap wat je bedoeld!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 22:11

Haha jamaar dit is ook geen sollicitatiebrief. Was het dat wel, dan had ik waarschijnlijk ook een probleem gehad ja :D . Maargoed ik hoop evengoed toch stiekem dat ze iets laten horen, al was het maar zodat je het mocht gaan uitleggen :D .

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 22:13

Maar àls het de baan wordt dan krijg ik toch zeker wel provisie hè ?

*kijkt lief*

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 22:16

ECHT HI-LA-RISCH _O- !

Even zonder dollen ik hoop dat je de baan krijgt, het zou wel zonde zijn als de persoon in kwestie het helemaal niet om te lachen vind.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 22:24

wat een giller :+ :')

ben heel benieuwd of je daar nou nog reactie op krijgt :D

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 22:25

Maaaar je hebt toch alleen op de envelop Slimmerik geschreven?
Wie weet scheelt dat voor jou :=....

Bel anders op naar het bedrijf en zeg dat je in enigszins haast de envelop hebt geschreven en het per ongeluk verkeerd is gegaan...

edit: het is wel een verschrikkelijke giller....

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 22:29

Uthrick schreef:
xKatleentjex schreef:

Bal voor open doel :o Maar ik snap wat je bedoeld!

Tssssk, Uthrick toch! Volgende x (als je dan toch aan het bokken bent) gewoon even op bokt vragen of de bokkertjes je sollicitatiebrief willen lezen en controleren op eventuele fouten... En eh... ga je er nog een telefoontje aan wagen?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 22:29

Heeft niemand het trouwens ooit meegemaakt dat je een formele email wilde afsluiten met je boktnaam? Ik heb wel eens -ja ik was ook ondertussen aan het bokken :+ - geschreven "met vriendelijke groet, xkatleentjex" naar een docent. Gelukkig zag ik net voor ik verzenden klikte die fout, niets aan de hand dus :D .

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 22:30

Hilarisch dit :D Ik ben ontzettend benieuwd of je een reactie van ze krijgt!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 22:36

xKatleentjex schreef:
Heeft niemand het trouwens ooit meegemaakt dat je een formele email wilde afsluiten met je boktnaam? Ik heb wel eens -ja ik was ook ondertussen aan het bokken :+ - geschreven "met vriendelijke groet, xkatleentjex" naar een docent. Gelukkig zag ik net voor ik verzenden klikte die fout, niets aan de hand dus :D .

ik zie toch al voor me dat ik een brief afsluit met mijn boktnaam

dan denken ze helemaal dat ik niet spoor :')

wat ik overigens ook niet doe,maar sssssssst niet iedereen hoeft het te weten!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 22:37

xKatleentjex schreef:

Hhahaha komt me bekend voor.....

Misschien ook doordat ik dat hier ook wel eens doe, maar staat zo stom... :')

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 22:39

Dat niet xkatleentjex, maar toen ik nog een bakvisje was, heb ik wel een x de verkeerde naam op een repetitieblaadje geschreven... :oo ( Wat zal ik eens zeggen... dat was ten tijden van Top Gun en ik was helemaal weg van Val Kilmer... 3 x raden welke naam er op mijn repetitieblaadje stond... := )