) en op t moment 2 oppashondjes en onze eigen hond binnen. Dus overal haren en zand en kledingstukken en snoeppapiertjes ( die tijd ja ). En ik heb echt geen zin
Ik kan niet schoonmaken en binnen no time is het weer vies... support anyone? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) en op t moment 2 oppashondjes en onze eigen hond binnen. Dus overal haren en zand en kledingstukken en snoeppapiertjes ( die tijd ja ). En ik heb echt geen zin
Ik kan niet schoonmaken en binnen no time is het weer vies... support anyone?
Dus absoluut niet binnen laten en naast je bank een prullenbakje neerzetten
en de rest kan ik dan moeilijk buitensluiten en die zijn al 13. Dat vind ik zielig...
Pelryo schreef:ja maar t zijn bejaarden hondjes 1 die last van zijn atrose krijgt als het te koud is of tochten de rest kan ik dan moeilijk buitensluiten en die zijn al 13. Dat vind ik zielig...
Ik heb een prullenbank tegenover mijn bank maar zoveel plekjes waar t ff makkelijk is om alles neer te zetten. Anders moet ik over de hondjes heen .pff geen zelfdiscipline XD
kun je er nagaan dat er bij mijn vriend thuis 8 grote greyhounds rondlopen 
er lagen gewoon een hoop kleren/schone was/spullen op elkaar/naast elkaar enz.MoonChloe schreef:Maar zij woont in een piepklein huisje/caravannetje![]()
Ennee ik ben klaaaaaarrrrr waaaaaaaahhhh..
nu kan ik morgen, vrijdag, zaterdag met gerust hart de hele dagen wegAls het lukt maak ik morgen snel even fotos en plaats dat hier..
is iets kleiner als een caravannetje. Is echt géén groot huis. haha

heb een aantal jaar geleden (lees een jaar of 6 á 8) inkt overmijn vloerbedekking geknoeid. Kun je nagaan hoe het er uit ziet

) geen foto van voor..
schiet lekker op zo, mn moeder mag ook wel eens opruimen hahaha 
) 

ik vergeet steeds om m op zolder te zetten