Mannen mogelijk van mij van alles vergeten, maar dat ik in het ziekenhuis lig dat vergeet je maar 1 keer...

Kijk ik woon samen met mijn vriend, we zijn al jaren samen en allebei eind 20 dus dan zijn dit soort dingen dus helemaal niet meer normaal. Kan het me zelfs niet eens voorstellen.
Advies voor TS; zou zeker uitleggen dat je dit niet leuk vond en het dus bespreken. Als hij stoïcijns blijft reageren dan vind hij je blijkbaar toch niet zo leuk... sorry.
Zag nog voorbij komen trouwens dat je nooit aan je man mag vragen of hij van je houd... wij doen niet anders
Vind het juist heerlijk, maar wij doen het ook meer op een kleffe manier haha
Maar als ik weet dat iemand een operatie moet ondergaan of het nou mijn liefje is of een vriend(in) dan vergeet ik echt niet te vragen hoe het met diegene gaat. Ik vind dat van een geheel andere categorie. En daar komt bij dat TS hem nog gebeld heeft en nog laat hij niks van zich horen onder het mom van ik heb het te druk.
Als je vindt dat ie aan een ziekenhuisopname moet denken moet ie ook gewoon aan een tentamen denken, daar moet je dan wel 1 lijn in trekken..
Die gaat mijn verjaardag denk ik ook geheid vergeten..
Sorry.