muiszje schreef:ik hoor iedereen hier over sex.
Mijn ex vriend wilde elke moment en elke dag sex.. heerlijk vond ik dat! ookal kreeg ie het niet zo vaak van mij als ie wilde.. het gevoel dat ik zó aantrekkelijk voor hem was en dat ie niet van me af kon blijven... heerlijk.
Ook zie ik dat sommige het vervelend vinden als hun vriendlief jaloers is als je uitgaat: écht, beter 1tje die té jaloers is, dan iemand die je laat gaan. Mijn ex had er totaal geen problemen mee als ik uitging /iets voor mezelf ging doen oid.. hij smste dan niet, belde niet.. soms had ik het leuk gevonden als hij zich intresseerde in mijn bezigheid.. neehoor. ook achteraf werd er niets gevraagd.
*Spring weer even terug in dit topic, En wil even iedereen bedankt voor de lieve woorden
*
Over die sex: Als jij iemant bent die dr niet zoveel mee heeft, Dan voel je je nogal snel een lust object, voeg daarbij een vriend toe die serieus boos weg loopt als je nee zegt en het plaatje is compleet, Bovendien omdat hij zovaak "pusht" op sex doe ik het al met tegenzin, En voel ik me totaal niet gelieft hoop k dat die zo snel mogelijk "klaar" is en dan ken ik me eigen ding weer doen.
En over jaloers: Als ik ga stappen met mn vriend en hij houd me heeel de tijd beet, mag met niemand praten en hij word boos als ik met zijn beste vriend sta te praten boos worden, En vervolgs 3 maanden niet tegen hem praten, Je telefoon controleren omdat je misschien wel met een andere jongen zit te smse, Dat is jaloers, En dat Is HEEEEL vervelend.... en pijnlijk..
paasei, K moet echt vrijgezel worden...