top 3 ergernissen aan mannen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 06:38

Roos_Marijn schreef:
witte sportsokken, vre-se-lijk
en wc-brillen omhoog laten staan (lekker clichè maar t is echt een GROTE ergernis)
of als ze zichzelf zo klem zuipen dat ze moeten kotsen of niet meer naar huis kunnen...

Doe jij na jouw toiletgang de bril ook weer omhoog voor je vriend dan? Vind dat echt zulke onzin.. Jij plast met de bril omlaag, hij met de bril omhoog en dan moet hij voor jou de bril weer omlaag doen?! :n Wees blij dat ie de bril omhoog doet en niet lekker zo gaat staan plassen, kan je eerst de bril gaan poetsen voor jij kan gaan zitten :+

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 07:00

Mijn lijstje...

1.overal aan beginnen, maar niets afmaken (zo staat er een oude bus voor de deur, een boot in de tuin naast een motor, de kamer van de kids is na 4 jaar nog niet klaar, de Draden moeten nog onder de plinten, mijn trailer is alweer bijna een jaar onbruikbaar.. Ga maar door, ga maar door)
2. Dat hij als enige man niet elke dag sex wil.. En ik wel...
3. Dat hij zeurt over gezond willen eten, het huis opruimen, rondslingerende sokken, de was.. En dat ik vind dat als vrouw ik me daar druk over zou moeten maken... Hahahaha ik wil een vent! Hij zeurt zelfs tegen mannen dat ze de bril omlaag moeten doen...

Mijn vriendinnen begrijpen niet waar ik me druk over maak.. Kan me verhaal dus ook nog niet eens kwijt, lekker joh!

Maar gelukkig is mijn lijstje plus, veel en veeeeel groter. Schrik wel van sommigen hier..

greensleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:11

Ehm.. nergens aan? Heb ik het zo goed getroffen of ben ik zo makkelijk :D
Het enige wat ik smerig vind is roggelen op straat, maarja, een man zonder smerige gewoontes is voor mij te vrouwelijk XD.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:25

greensleaves schreef:
Ehm.. nergens aan? Heb ik het zo goed getroffen of ben ik zo makkelijk :D
Het enige wat ik smerig vind is roggelen op straat, maarja, een man zonder smerige gewoontes is voor mij te vrouwelijk XD.

Dus rochelen op straat vind jij lekker mannelijk?............doe mij dan maar een vrouwelijker type :+

Vanillia

Re: top 3 ergernissen aan mannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:33

3. Altijd en overal te laat komen.
2. Een 'ik zie wel'-instelling.

En met stip op 1:
Te pas en te onpas OVERAL zn moeder voor bellen om te vragen hoe iets moet.

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:36

dat je word geopereerd en niks hoort :(

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:41

ik hoor iedereen hier over sex.
Mijn ex vriend wilde elke moment en elke dag sex.. heerlijk vond ik dat! ookal kreeg ie het niet zo vaak van mij als ie wilde.. het gevoel dat ik zó aantrekkelijk voor hem was en dat ie niet van me af kon blijven... heerlijk.

Ook zie ik dat sommige het vervelend vinden als hun vriendlief jaloers is als je uitgaat: écht, beter 1tje die té jaloers is, dan iemand die je laat gaan. Mijn ex had er totaal geen problemen mee als ik uitging /iets voor mezelf ging doen oid.. hij smste dan niet, belde niet.. soms had ik het leuk gevonden als hij zich intresseerde in mijn bezigheid.. neehoor. ook achteraf werd er niets gevraagd.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:00

muiszje schreef:
ik hoor iedereen hier over sex.
Mijn ex vriend wilde elke moment en elke dag sex.. heerlijk vond ik dat! ookal kreeg ie het niet zo vaak van mij als ie wilde.. het gevoel dat ik zó aantrekkelijk voor hem was en dat ie niet van me af kon blijven... heerlijk.

Ook zie ik dat sommige het vervelend vinden als hun vriendlief jaloers is als je uitgaat: écht, beter 1tje die té jaloers is, dan iemand die je laat gaan. Mijn ex had er totaal geen problemen mee als ik uitging /iets voor mezelf ging doen oid.. hij smste dan niet, belde niet.. soms had ik het leuk gevonden als hij zich intresseerde in mijn bezigheid.. neehoor. ook achteraf werd er niets gevraagd.

*Spring weer even terug in dit topic, En wil even iedereen bedankt voor de lieve woorden :(:) *

Over die sex: Als jij iemant bent die dr niet zoveel mee heeft, Dan voel je je nogal snel een lust object, voeg daarbij een vriend toe die serieus boos weg loopt als je nee zegt en het plaatje is compleet, Bovendien omdat hij zovaak "pusht" op sex doe ik het al met tegenzin, En voel ik me totaal niet gelieft hoop k dat die zo snel mogelijk "klaar" is en dan ken ik me eigen ding weer doen.

En over jaloers: Als ik ga stappen met mn vriend en hij houd me heeel de tijd beet, mag met niemand praten en hij word boos als ik met zijn beste vriend sta te praten boos worden, En vervolgs 3 maanden niet tegen hem praten, Je telefoon controleren omdat je misschien wel met een andere jongen zit te smse, Dat is jaloers, En dat Is HEEEEL vervelend.... en pijnlijk..

paasei, K moet echt vrijgezel worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:04

Idd Samster, dat is jaloers op een hele vervelende manier en ik had dat ook niet leuk gevonden idd.. En sex op die manier is ook niet wat idd.. :( Volgens mij weet je diep in je hart wel al dat dit met deze jongen zo niet door kan gaan toch? :)

Mijn vriend wil ook vaak sexen, maar wat dat betreft zijn we wel aan elkaar gewaagd, dus beide doen we het nooit met tegenzin ;)

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:10

Relaxed schreef:
Idd Samster, dat is jaloers op een hele vervelende manier en ik had dat ook niet leuk gevonden idd.. En sex op die manier is ook niet wat idd.. :( Volgens mij weet je diep in je hart wel al dat dit met deze jongen zo niet door kan gaan toch? :)

Mijn vriend wil ook vaak sexen, maar wat dat betreft zijn we wel aan elkaar gewaagd, dus beide doen we het nooit met tegenzin ;)

* Pink traantje weg*
Tuurlijk weet ik diep van binnen dat het niet werk, We zijn nu weer 5 weken samen nadat we 1 maand uit elkaar waren, Heb de tijd van me leven gehad , me vriendinnen weer om me heen , Heerlijk...
Toch zijn we nu weer samen en waarom?? Geen idee...
K dacht dat alles wel weer goed kwam als we even uit elkaar waren geweest maar t word alleen maar erger en erger...
Dagelijks ruzzie en meerdere keren op een dag maakt een mens die gelukkig, En dat zie ik zelf ook wel in maar k heb de "ballen" niet om alleen verder te gaan en de kracht niet om de stap te nemen en k wil het gevoel van "alleen zijn" niet hebben...

Maarja we gaan een beetje offtopic, Waar ik me trouwens ook aan erger is dat sommige mannen niet kunnen dansen of als ze een poging doen het totaal niet ritmische is ;(

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:15

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:17

Samster :(:)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:25

samster: keek even naar je leeftijd in je profiel
op jouw leeftijd had ik er idd ook niks mee

geloof me over een jaar of 10 beleef je het anders ;)

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:26

patserke schreef:
femke27 schreef:
Mijn vriend heeft maar 1 eigenschap waarvoor ik hem af en toe wel wat kan doen. En dat is 's ochtends als zijn wekker gaat een uurtje door snoozen met die wekker. En wie zit er uiteindelijk rechtop overeind om 8 uur? Ik dus, en hij snurkt vrolijk verder. En dat terwijl ik veel later dan hem naar bed ga i.v.m werk en dus eigenlijk wel wat langer slaap nodig heb.

hier hetzelfde standaard elke ochtend

ja.... bekend...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:31

ikdoemaarwat schreef:
samster: keek even naar je leeftijd in je profiel
op jouw leeftijd had ik er idd ook niks mee

geloof me over een jaar of 10 beleef je het anders ;)

Das toch niet voor iedereen zo? Sex is niet echt leeftijdsgebonden, meer persoonsgebonden :) Maar ik denk dat het al scheelt als je iemand tegenkomt waarbij het qua sex klinkt, dan wordt het steeds leuker natuurlijk :j

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:38

klop wat je zegt relaxed

maar de ervaring des levens wijst wel uit dat veel meiden voor hun 26e niet zo heel actief zijn maar dat op latere leeftijd wel worden :j

geldt niet voor iedereen maar wel voor een hele grote groep

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:04

ikdoemaarwat schreef:
klop wat je zegt relaxed

maar de ervaring des levens wijst wel uit dat veel meiden voor hun 26e niet zo heel actief zijn maar dat op latere leeftijd wel worden :j

*is nu 26 en wacht in spanning af tot september omdat ik dan jarig ben......* :D

Ik ben ook niet zo actief op dat gebied hoor.......Ik geniet er wel van, maar het hoeft niet zo nodig van mij. Misschien veranderd dat over een tijdje en word ik een echt sexbeest ~~}> _O- . Ik weet dat mijn vriend dan in ieder geval zijn geluk niet op kan..... :+

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 15:24

ik was ook pas 24 toen ik het leuker vond.......en toen ik 28 was raakte ik losgeslagen :P
en na mijn bevalling is het alleen maar erger geworden :o
tot genoegen van mijn vriend :D

edit: het kan er ook aan liggen hoe je "besext" word ;)
als je partner de juiste knoppen niet vind kan je het natuurlijk nooit geweldig vinden ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 15:32

ikdoemaarwat schreef:
klop wat je zegt relaxed

Nou dan val ik onder die kleinere groep.. :+ Als ik dan op latere leeftijd nog actiever ga worden, nou. _O-

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 15:40

tja geen idee hoe oud je bent :+

maar kan zijn hoor dat je tot de kleinere groep behoort ;)
maar wil alle "jonkies" nog wels eens uithoren als ze de 30 gepasseerd zijn :P

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 15:58

Heb net de drie grootste pluspunten van mn vriend opgenoemd, kan natuurlijk niet achterblijven om ook zn 3 slechtste eigenschappen hier te vermelden.. :)

- KAN MAAR 1 DING TEGELIJK!! daar erger ik me het meest aan.. ik doe alles tegelijk, maar hij.. Grr..
- Met zn hoofd ergens anders zitten en dat ie daardoor niet door heeft dat ik hem op een bepaald moment nodig heb.. Hij is daar een soort van blind voor..
- tsja, eigenlijk niets noemenswaardig om hier als derde op te geven.. Ik kom er vast nog wel op .. ;)

Ik weet de derde! Hij is vaak dingen kwijt.. dingen van hem.. en dan gaat ie aan mij vragen waar het is.... :7

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 16:04

- mannen die niet tegen alcohol kunnen
- mannen die je constant moet bewijzen dat je zo trouw als een hond bent
- mannen die zinloze discussies met mij aan gaan.

Dit zijn mijn grootste ergernissen op het moment.

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 16:04

- als ze opruimen meteen alles weggooien.
- Bij boodschappen doen alleen maar naar de prijs kijken!
- Opeens ergens heen gaan en niks laten horen.

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 16:19

Ik erger me eigenlijk nergens aan.

marcha1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 16:21

Op het moment.... dat het een egoistische zak is :(