Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:Toch van de zotte dat je tegenwoordig eerst een soort van naslagwerk moet raadplegen als je gaat shoppen:
"Welk merk koop ik en hoe profileer ik mij dan?"
-racist
-kakker
-homo
-nationalist
-feminist
-libelle moeder
-milieubewust
-veganist
-"gewillig"
noem maar op!
Als we eens wat minder zouden kijken naar "wie draagt wat en wat willen we er mee zeggen" maar eens meer naar wat we leuk vinden en wat lekker zit, denk ik dat mode weer een stukje leuker wordt, niet?
Barmat schreef:Toch van de zotte dat je tegenwoordig eerst een soort van naslagwerk moet raadplegen als je gaat shoppen:
-racist
-kakker
-homo
-nationalist
-feminist
-libelle moeder
-milieubewust
-veganist
-"gewillig"
noem maar op!
Als we eens wat minder zouden kijken naar "wie draagt wat en wat willen we er mee zeggen" maar eens meer naar wat we leuk vinden en wat lekker zit, denk ik dat mode weer een stukje leuker wordt, niet?

Ze zaten zááálíiiggg!! Echt heel fijn! En ik wou ze meteen hebben. Door de lucht lijkt het alsof je soms terug veert, Nóg fijner dus!! Ik heb zelf van die iets hogere, iets lompere, met roze!

-racist
-kakker
-homo
-nationalist
-feminist
-libelle moeder
-milieubewust
-veganist
-"gewillig"
noem maar op!
rommulus schreef:pff heb zelf ook jaren nike levis ed gedragen
ik koop wat ik leuk vind en als dat zeeman of londsdeale is boeit het me niets
het is kleding om de mens te beschermen tegen weers invloedden omdat ie zelf niet meer geschikt is om dat zelf te doen that's it niet meer niet minder

Zéker nu ik vaak zelf van mijn eigen geld kleren moet kopen
Menino schreef:Barmat schreef:Toch van de zotte dat je tegenwoordig eerst een soort van naslagwerk moet raadplegen als je gaat shoppen:
-racist
-kakker
-homo
-nationalist
-feminist
-libelle moeder
-milieubewust
-veganist
-"gewillig"
noem maar op!
het punt is alleen dat het me echt een worst zou wezen of ik voor libellemoeder, feminist, kakker, millieubewust ofzo word aangezien...
Politieke voorkeuren, en dan met name in het extreemrechtse spectrum liggen in mijn ogen toch ietwat gevoeliger....

melanie_h schreef:haha wat een onzin zeg. Nu ben ik een hele slechte mama want van mijn dochtertje komt dus later niks terecht.
Ze heeft ook nike's maatje 21 van die witten met roze![]()