Waar wonen de mensen die meegaan ?
Ik in Almere
Edit: Zo lekker dorp zeg met 2 bekende spookhuizen ! Maar als we na de 1e nog durfen dan kunnen we wel naar allebei gaan inderdaad !
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siets schreef:Dit is trouwens ook een geweldige link!!
Deze man bezoekt verlaten gebouwen, en daar zitten geweldige plekjes tussen!
http://www.martintb.nl/home/
knooopje schreef:Siets schreef:Dit is trouwens ook een geweldige link!!
Deze man bezoekt verlaten gebouwen, en daar zitten geweldige plekjes tussen!
http://www.martintb.nl/home/
heb je die foto met die stallen gezien?
zal even kijken of ik die foto kan kopieren.
Siets schreef:Jaaaa getsiederrie... En inderdaad de patiënten en het personeel die op hun eigen manier afscheid nemen. Kopjes die nog gewoon staan, lege glazen waar je nog wel afdrukken in ziet van het drinken, tandpasta.. Het gevoel wat je krijgt bij het bekijken van die foto's is bijna onbeschrijflijk.
knooopje schreef:ik vond die van dat ziekenhuis ook wel heftig!
wat zo ook allemaal achterlaten,en dan het hand geschreven kaartje met de naam van de laatste menneer die daar in in de koelcel heeft gelegen in het motuarium bbrrrr!
IcePrincess schreef:In spijkenisse hebben we er twee. Een boerderij waar zo'n 10 jaar geleden een gasexplosie is geweest en waarbij de bewoner en zijn dieren zijn omgekomen. Van veel mensen hoor ik dat als ze in de buurt komen ze rare dingen horen en voelen (gegil, gehinnik, hond die tegen je opspringt, koude rillingen etc.). Ik ben er zelf nog niet in de buurt geweest, durf het niet
.
En een flat waarvan gezegt wordt dat het er spookt omdat er zoveel zelfmoorden de afgelopen jaren zijn gepleegd. Heb er een tijd geleden ook een kleine docu over gezien en dat ze zeiden dat het kwam omdat het het hoogste gebouw in de omgeving was. Ben benieuwd want ze zijn hogere aan het bouwen.
wendyashley schreef:moeshie schreef:Haha, ik vind het echt super grappig en best boeiend dat mensen hierin geloven want zelf geloof ik er geen snars van.
Wat is het dat jullie zo zeker maakt dat er 'spoken' bestaan?
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik er tot vorig jaar precies zo over dacht als jij doet.
Mijn vriendin is heel erg bezig met geesten etc. voelt dingen aan en heeft dingen gezien waar ik absoluut niet in geloofde, zij heeft dit al van kleins af aan.
Aan de ene kant had ik altijd zoiets van ja tuurlijk ik geloof er helemaal niks van, maar toch vond ik het ook ergens wel intressant.
Vorig jaar ging ik met haar, mijn dochter en nog wat familie naar een camping in Frankrijk, direct bij aankomst had zij tegenover onze camping een oude bergtunnel en een oud huis gespot waarvan ze direct zij...daar wil ik heen want ik word er door aangetrokken.
Zo sceptisch als ik was zijn we 2 dagen later s'avonds de berg opgegaan gewapend met 2 fototoestellen en 2 honden, het was die avond erg warm maar hoe meer we het overwoekerde bergpad opliepen hoe kouder het werd (de helling was hooguit 10 min lopen via kronkelpad en niet hoog in de bergen).Na een paar minuten begon mijn hond te grommen en haar rugharen stonden recht omhoog, eenmaal bij de tunnel werd mijn vriendin misselijk en de hond liep geen centimeter verder.
We hebben toen foto's gemaakt zonder naar het resultaat te kijken, na een tijdje flink flitsen kwam er in ene één hele koude windvlaag langs en kreeg zelfs ik de kriebels.
We zijn toen heel hard naar beneden gerend en hebben over onze schouder nog foto's geschoten.
Eenmaal bij de tent hebben we de foto's bekeken, veel waren donker maar 4 foto's waren erg duidelijk, op 1 foto stond een jongetje verscholen tussen het hoge gras met een gestreept shirtje aan, de 2e stond een gezicht op van een man die erg nors keek, en de laatste 2 geschoten over onze schouder zie je op 1 een schim met een soort van slierten (armen) naar ons gerijkt en de laatste allemaal lichtslierten terwijl dat hele pad onverlicht was.
We hebben nog meerder keren (overdag en s'avonds=schemerig) foto's gemaakt van het huis en de tunnel, we hebben geen personen of schimmen meer gezien maar wel was er elke keer wat met het huis.
Zo stond de ene dag alle luiken open, dan weer een paar dicht en soms alles dicht.
We kregen na een paar dagen contact met de zoon van de campingeigenaar en die begon ons ongevraagd over het huis te vertellen, dat het verlaten is maar dat het er spookt.
Er schijnt daar een vrouw gewoond te hebben met haar man en kinderen, die man heeft alle 2 zijn kinderen vermoord en daarna zijn vrouw en zichzelf.
De zoon vertelde dat we daar maar beter niet heen konden gaan omdat er meerdere mensen angstig vandaan zijn gekomen.
Tot vorig jaar dacht ik er dus net zo over als jij, alleen nu was ik er zelf bij en heb dingen gezien op camera die ik niet met het blote oog zag.....
Cayenne schreef:Zijn vader vond het meisje te min voor de jongen en er ontstond een grote ruzie. Omdat de zoon niet met het meisje mocht trouwen ging hij kapot van verdriet en hing zich op aan de Eik die vlakbij de boerderij langs de weg staat.