om 4 uur 's nachts er 4 terug krijgen, met 3 ervan waarom ik niet terugsms
tja, dan slaap ik meestal
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dan sms ik ook niet meer terug, 
'Waarom wij mannen een vraag altijd met een vraag beantwoorden? Soms hebben wij het niet door of we willen meer horen dan dat de vraag vraagt, iets willen zeggen maar niet weten hoe of het uit willen stellen, laten zien dat we luisteren, willen laten voelen dat wij ook over bepaalde dingen denken' Nou als dat nou niet uitgebreid is
Snappen jullie mannen nu ook?

Het laatste smsje van hem was : ''Aardig van je hoor..'' toen ik zei dat ik kickte op leedvermaak. Ik stuurde terug ''Ik altijd
'' En toen stopte de knurft met smsen.
_karin_ schreef:Mijn ex was ook een snelle smser.
Nu heb ik een jongen getroffen die begon met een typische actie voor hem, de slachtofferrol.Het laatste smsje van hem was : ''Aardig van je hoor..'' toen ik zei dat ik kickte op leedvermaak. Ik stuurde terug ''Ik altijd
Grrrom.

We konden er iig wel om lachen, we zagen beide wel in dat we verschillend zijn daarin
En hij zei ook wel, als je echt iets meteen moet weten, gewoon ff bellen en anders niet meteen antwoord verwachten. Nou deed ik dat zoiezo al niet, ik weet dat hij een hekel heeft aan smsen onder het werk. Hij ergert zich ook mateloos aan die vakantiehulpen nu die de hele dag lopen te smsen onder het werk.. Niet handig als je die handen nodig bent voor het werk

kuzznathalie schreef:Oh heel herkenbaar dit...
En je moet ook nooit een smsje sturen met meerdere vragen erin, want meestal krijg je maar antwoord op 1!

Dus kreeg ik een smsje waarom ik belde, maarja ik had niet gebeld.
Miracle_ schreef:_karin_ schreef:Mijn ex was ook een snelle smser.
Nu heb ik een jongen getroffen die begon met een typische actie voor hem, de slachtofferrol.Het laatste smsje van hem was : ''Aardig van je hoor..'' toen ik zei dat ik kickte op leedvermaak. Ik stuurde terug ''Ik altijd
Grrrom.
Whaha dat ken ik, dan zijn ze beledigd
Ik laatst: Schat, leef je nog?
Hij : Nee.
Ik : Jammer, ga ik wel alleen.
Hij : Oke, ga maar alleen dan!
Ik : Hihi, grapje! Schiet nou op!
Toen kreeg ik niks terug, helemaal beledigd wassie
Jester_ schreef:wat denk je van smsjes van 11 uur naar hem sturen,
om 4 uur 's nachts er 4 terug krijgen, met 3 ervan waarom ik niet terugsms
tja, dan slaap ik meestal
(laten we het zo maar even noemen)
Jester_ schreef:De logica zit hem volgens mij, dat mannen eerst een lange tijd moeten nadenken, dat heeft te maken met de grote van hun hersens