BraveSpots schreef:Voor ik op Bokt kwam had ik uberhaupt niet het besef dat er dialecten bestonden in Nederland.
Ik dacht dat iedereen gewoon heel net AN praatte.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
poes schreef:pharagirlke schreef:ben sowieso niet zo'n fan van de zeer maar jullie hebben m toch maar
In de tijd dat ik in West vlaanderen rond liep (ongeveer een half jaar) heb ik welgeteld 1 bos gezien. Mijn toenmalige vriend nam me daar naar toe want als Limburgse was ik bossen gewend dus hij nam mee naar een ECHT groot bos in West Vlaanderen... Tja, mijn minibosje in schoonbeek is groter..
Ik ben een jaar bezig geweest met uitleggen aan limburgse vriendin dat buitenrijden voor ons gewoon op de weg is, en als je chance hebt eens een dreef. Zij was de bossen rond kattevenia en zo gewend, geen verkeer dus.
Kattevenia heeft idd grote bossen. Ook in zutendaal is er een heel mooi groot bos. Het bos waar ik in rijd is ook niet super groot overigens maar het doet dienst
Adil18 schreef:Loose schreef:Grappig dat je dat zegt.Ik vind juist altijd dat Duitsers, Fransen en Belgen er een beetje slonzig bijlopen.
Vooral Duitsers vind ik er slonzig (onverzorgd, vale kleren) uitzien.
Maar natuuuuurlijk![]()

Kanelly schreef:Zoezi schreef:Ik begrijp nu wel een beetje hoe een Turk zich moet voelen..
Gelukkig zeg je het zelf al
Want dat was het eerste wat me opviel aan je topic, ik dacht bij mezelf 'zet de gemiddelde turk/marokkaan/antilliaan etc. eens in 'jou' plek'
Ben ook benieuwd of jij nu ook de reacties gaat krijgen dat je je maar moet aanpassen, je feestdagen voor je zelf moet houden, de taal moet leren etc. etc.
goed ingeburgerd dus, wat je van veel marokkanen enz niet kan zeggen.
Natuurlijk niet
Ik trek het me eigenlijk nooit persoonlijk aan, maar ergens vind ik er wel een naar bijsmaakje zitten aan die term 'die Hollanders'. We zijn toch allemaal mensen? 

Ik wil nooit meer terug naar Nederland.
Zelfs Lana komt eventjes..........