Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar zie het de laatste tijd vaker voorbij komen en denk dat het én een beetje een verkeerde insteek is, én men ergens toch een wonder hoopt te zien gebeuren, terwijl dat niet zo gemakkelijk gaat. Dat is toch echt dat tellsell verhaaltje. Je kunt beter met een nuchtere instelling erin stappen en het vooral doen omdat je het leuk vindt, dan is eventueel gewichtsverlies een leuke meevaller, dan als hoofdreden afvallen hebben en teleurgesteld zijn als het niet (zo) loopt zoals je verwacht.
ik geef nu alleen les op de sportschool op woensdag, vrijdag en ook zaterdagochtend, er zijn zeker plannen om op hun beach ook workshops te gaan doen, dus een Zumbathon...uurtje les aan het strand, dan lekker lunchen, dan nog een uurtje Zumba aqua en dan lekker de rest van de dag luieren en zwemmen...klinkt goed he 
Het was super, dit wil ik echt vaker doen. Wij hadden een afspraak gemaakt bij de sportschool en daar zeiden ze dat je minstens 3 keer per week moet sporten om er resultaat van te merken. Ik zou dus graag 2x per week Zumba doen. Ik ga ook weer beginnen lopen.
Anders één keer, maar ik wil hier zeker mee door!
En waaaater!
Had ik dus niet, ik dacht dat ik stierf.
) en de zumba lessen zijn bijv om 6, 7 en 8 uur 's avonds op maandag. Of op zondag, maar ook later in de middag. Moet je maar even kijken
de verwachting is dat het oktober / november gaat beginnen