Zumba!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

babbii_lief

Re: Zumba!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 01:10

nou ik doe het omdat het me gaaf lijkt de muziek hou ik van
was nog opzoek naar iets

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 01:15

Dat is juist prima. Had het ook niet specifiek tegen jou :) Maar zie het de laatste tijd vaker voorbij komen en denk dat het én een beetje een verkeerde insteek is, én men ergens toch een wonder hoopt te zien gebeuren, terwijl dat niet zo gemakkelijk gaat. Dat is toch echt dat tellsell verhaaltje. Je kunt beter met een nuchtere instelling erin stappen en het vooral doen omdat je het leuk vindt, dan is eventueel gewichtsverlies een leuke meevaller, dan als hoofdreden afvallen hebben en teleurgesteld zijn als het niet (zo) loopt zoals je verwacht.

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 01:25

ja dat klopt maar afvallen doe je niet alleen met sport ook met voeding dus als je verwacht om af tevallen met zumba of iets anders is een beetje naief

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 01:28

Zeker, helaas zijn er heeeeel veel die dat wel doen. Waarom denk je dat die TellSell-dingen (wat het dan ook is) altijd zo goed verkopen? :D

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 16:34

Ik vind juist het groepsgebeuren zo stimulerend...ik doe die dvd's echt niet voor de lol eerlijk gezegd...Ik heb zin in de les vanavond! Heb 2 nieuwe liedjes, ben benieuwd wat de reacties zijn.

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 21:00

Haha, dus het lesgeven bevalt je wel? Geef je nou eigenlijk les op de sportschool of hebben jullie ook af en toe op het strand?

Wij hadden elke zondag morgen bij Moomba Beach zumba, was super gezellig, maar veel zwaarder dan in de sportschool, vanwege het zand.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 21:15

Ja ik ben helemaal hooked :) ik geef nu alleen les op de sportschool op woensdag, vrijdag en ook zaterdagochtend, er zijn zeker plannen om op hun beach ook workshops te gaan doen, dus een Zumbathon...uurtje les aan het strand, dan lekker lunchen, dan nog een uurtje Zumba aqua en dan lekker de rest van de dag luieren en zwemmen...klinkt goed he :D

Dat is overigens niet op het zand hoor, loodzwaar lijkt me dat! wij hebben bij het hotel een prachtige vloer op houten palen die uitkijkt over de zee met nog wat palmbomen ervoor...prachtig gewoonweg!!

Begin binnenkort ook met een eigen groep ergens in een zaaltje.

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 21:22

ik volg 2x in de week zumba lessen bij een sportschool in de buurt,heerlijk! en nog goed vermoeiend ook! :D

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 23:32

net mijn eerste les gehad! echt heel leuk en men wat gaat het snel en behoorlijk vermoeiend. ga wel verder kijken naar een andere sportschool. want hier kan je alleen abbo's afsluiten voor een jaar. en dat wil ik gewoon niet. zoek iets met een 10-rittenkaart. dus als iemand nog wat weet in de buurt van westland/maassluis. houd ik mij aanbevolen :D

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:23

Gisteren mijn 1ste les! :D Het was super, dit wil ik echt vaker doen. Wij hadden een afspraak gemaakt bij de sportschool en daar zeiden ze dat je minstens 3 keer per week moet sporten om er resultaat van te merken. Ik zou dus graag 2x per week Zumba doen. Ik ga ook weer beginnen lopen.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:27

Vlaardingen zit daar vlakbij toch, Rachelll?
Sportschool Tino Hoogendijk - Blois van Treslongstraat 151
Tino Hoogendijk Sport en Fitness Holy - Zwaluwenlaan 478

Beide in vlaardingen :j

Ik wil als het nieuwe seizoen begint, ook 2x per week gaan dansen. Als ik er geld voor heb. := Anders één keer, maar ik wil hier zeker mee door!

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 12:59

ja vlaardingen is aan te rijden! thnx!

kinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 13:08

Jaa zumba doe ik al een tijdje voordat het bekend werd!
het is leuk om te doen maar na een half uurtje ben je wel dood op !
ik heb trouwens ook alles gedowload :o

rabbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 22:07

Nog even een ander vraagje. Wat voor schoenen draag je tijdens de les?
Om nog even terug te komen op het afvallen. Ik verwacht niet dat ik binnen 3 weken 10 kilo kwijt ben. Ik zoek alleen iets wat ik leuk vind om aan mijn conditie te werken en op den duur ook mee aftevallen.
Een aantal jaar geleden heb ik aan Line-dance gedaan. Toen was ik net als nu ook te veel ik. Ik ben begonnen met 1x per week. Daarna werd het al snel 2x per week en op het laatst stond ik 6 avonden te dansen. Dat was ook weer een beetje te veel. Maar het scheelde me wel 35 kilo lichaamsgewicht. Die club is opgeheven en ik ben te accuut gestopt met dansen. En voila de kilo's zijn weer terug -O-
Ik wil graag tzt weer gaan paardrijden, en andere leuke dingen doen. Een sportschool werkt voor mij niet, helaas, dus ik begin hiermee en ik ga gewoon weer lekker dansen. Hoewel het lekker in het begin wel een drama zal zijn...

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 22:11

Ja, ik dacht nog bij een vrouwtje wat bij ons stond te dansen, vrij stevig met een redelijke voorgevel, dat dat vast niet prettig danste. Maar wel respect, ík vond het al best zwaar, laat staan als je nog een aantal overtollige kilo's mee moet sjouwen.

Gewoon sportschoenen, droeg bij ons iedereen. :j En waaaater! :P Had ik dus niet, ik dacht dat ik stierf. O:)
Maar oké, ik stel me ook wel graag aan, haha!

rabbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 22:14

Dat water probleem ken ik ook. Neem wel een litertje mee. 't Zal afzien worden, maar dat wordt iedere keer minder, hoop ik...

Marliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 22:17

Kan je eigenlijk ook gewoon zumba doen als je niet wilt afvallen? Misschien beetje stomme vraag maar ik wil niet afvallen maar het lijkt me wel erg leuk om te doen!

rabbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 22:21

Tuurlijk kan dat. Het hangt er ook vanaf hoe vaak je het wilt gaan doen. Gewoon lekker doen dus!

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 22:25

ik draag dezelfde 'schoentjes' als ik gebruik voor mijn ballroom en latin trainingen: van die ballerina's de hele simpele van de scapino met gladde zool. Heel lichtvoetig, kan ik alles zo mee doen....

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 22:25

weet iemand toevallig of er ook sportscholen zijn die Zumba lessen geven in de buurt van Delft (zuid Holland).. heb laatst van een collega gehoord dat het erg leuk is om te doen.. dus wil het ook graag gaan proberen!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 22:29

www.zumba.com - find a class - anders dan amerika (ofzo) - netherlands - den haag

36 locaties in Den haag waar je het kan doen. Genoeg keus, zou ik zeggen! :j

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 22:34

heb eens even snel gekeken! die lessen worden alleen maar in de ochtend gegeven! dat vind ik dan weer een beetje jammer.. want dan ben ik altijd aan het werk!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 23:16

Nee, klopt niet, ik zit even op de site van Salseros te kijken (omdat dat van/met dezelfde man is als waar ik het doe ;) ) en de zumba lessen zijn bijv om 6, 7 en 8 uur 's avonds op maandag. Of op zondag, maar ook later in de middag. Moet je maar even kijken :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 07:52

Ik krijg de dvd's van Zumba!
Even kijken of het bevalt en of het vol te huden is (heb ziekte) en als dat zo is wil ik misschien wel op groepsles.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 08:59

Ik hoorde gisterenavond op de sportschool dat de zumba wel leuk aangekondigd is, maar diegene die de lessen gaat geven eerst nog de cursus moet gaan volgen -:(- de verwachting is dat het oktober / november gaat beginnen :(
Dus hoe bedoel je ze maken de leden even lekker :7
In mijn pilates groep zaten er zeker al 4 mensen die dolgraag zumba wilde gaan volgen maar teleurgesteld waren dat het nog zo lang moet gaan duren :Y)