Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
take_one schreef:Eerst zat m'n moeder nog moeilijk te doen dat ze het dak open zouden snijden ofzo.. maar ze kunnen ook net zo goed een raam inslaan.
Montignac schreef:oei,..weet ik niet zo uit mijn hoofd... dat zou ik moeten uitzoeken maar volgens mij iets van 500 euro of zo maar dat zou ook hoger kunnen liggen.
Montignac schreef:mijn linnen kap is geheel gedekt..ook tegen "mes"schade..

.
). ´s Winters rijden we de cabrios´s nooit (op een na en daar besloegen de ramen iig niet, maar daar was ik weer blij dat ik dat ding na een jaar de deur uit kon doen, omdat ik de auto in z´n algemeenheid een onding vond
).DyMarvel schreef:...wanneer kan je prijstechnisch beter een cabrio kopen? is het waar dat eind van de zomer mensen ze goedkoper wegdoen? of is dat een fabel
. Als mijn man bijv. in het voorjaar een andere auto wil hebben, verkopen we hem vaak ook aan het einde van de zomer omdat er dan weer plek in de garage is voor een van onze "normale" auto´s.
. (En die van mij buiten op de oprit
.)
Sterre schreef:Op het moment hebben we geen cabrio, maar ik denk dat dat niet al te lang meer duurt als ik zie welke sites op i-net mijn man aan het bekijken is.
We hebben er tot-nu-toe 6 stuks gehad, waarvan er eentje zonder elektrische kap was, maar dat maakte niets uit, want die was gewoon super leuk (VW kever). ´s Winters rijden we de cabrios´s nooit (op een na en daar besloegen de ramen iig niet, maar daar was ik weer blij dat ik dat ding na een jaar de deur uit kon doen, omdat ik de auto in z´n algemeenheid een onding vond
).
DyMarvel schreef:...wanneer kan je prijstechnisch beter een cabrio kopen? is het waar dat eind van de zomer mensen ze goedkoper wegdoen? of is dat een fabel
Dat wordt altijd gezegd, maar in ons geval is dat zeker niet zo. Als mijn man bijv. in het voorjaar een andere auto wil hebben, verkopen we hem vaak ook aan het einde van de zomer omdat er dan weer plek in de garage is voor een van onze "normale" auto´s.
Gaat de auto niet weg voor het bedrag wat we er voor willen hebben, blijft ´ie gewoon lekker de hele winter in de garage staan. (En die van mij buiten op de oprit
.)
nieuwe vaste maandlasten.