). Euh ja, wat ben jij klein?!
Ik heb een lekkere brede KWPNer, vind dat ik daar toch niet op missta met m'n ruim 1.80.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Tamara_H schreef:zag dat mensen trouwens net over paarden begonnen, ik heb een paardje van 1.68 en zit prima hoor! rij ook op 1tje van 1.60 en dat ziet er niet eens raar uit.
nou ben ik vergeleken met sommige hier ook niet echt super lang
En iedereen zegt altijd tegen mij dat ik makkelijk uit kan gaan omdat ik 16 lijk!
enz enz. Je kent het misschien wel 

. Ook wel als ik hakken aan doe en ik ben bij me vriend zeggen anderen wel eens van dat ik me hakken niet te veel moet aan doen als ik bij me vriend ben. want we zijn ongeveer even lang en dan ben ik langer dan me vriend.

Heino schreef:Ik kreeg zondag op Parkpop ruzie met iemand omdat ik voor d'r stond en ik zo lang was. Ook weer een nadeel, voor anderen dan, hahaha

Heino schreef:Ik heb ook maar geantwoord dat ik er ook niks aan kan doen dat ik zo lang ben en dat als ze gegarandeerd willen zijn van een goed uitzicht ze maar een kaartje moeten kopen voor een echt concert

Heino schreef:Weglopen
Maar 't waren echt zeikerds want ze hadden 't ook al tegen een vriendinnetje gezegd (die ook lang is). Tja, dat heb je nou eenmaal op een festival, dat er ook andere mensen zijn
__Robijn__ schreef:ik ben 1.81 en af en toe vind ik het best stom. vaak heb ik het niet meer zo door dat ik lang ben .. ik heb eigenlijk niet echt moeite met kleding, alleen vind ik het wel belangrijk dat ik shirts heb die lang zijn, anders lijk je zo..tsja weet niet... als je lang bent en je hebt zo'n te kort t-shirt ziet het er zo armoedig uit!
verder heb ik totaal geen grote voeten en kan dus gemakkelijk schoenen kopen. Hakken draag ik nooit, ik vind mezelf dan helemaal een reus..!
@ sakvis: vind het knap dat jij met jou lengte nog hakken draagt! ik zou t zelf nooit doen..
Ik heb een fries van 1.61 die nog wel wat zal groeien, maar wil zeker nooit meer een groot paard!